Reactie plaatsen 
Hoe spelen jullie coons? hahaha
05-12-2011, 10:19
Bericht: #1
Hoe spelen jullie coons? hahaha
Sinds kort heeft mijn lieve meid Lucky iets nieuws ontdekt. Elke avond rond een uur of half 11 pakt ze haar vaste witte muisje in haar bek en gaat dan met dat muisje in haar bek miauwen en keihard rondrennen door het huis van beneden naar boven en andersom. Dat muissie legt ze dan of boven op bed neer of beneden op de bank. Het is grappig maar best vervelend het gaat soms echt 3 kwartier door met dat getetter van haar en altijd als wij dan in bed liggen hahaha ze zijn soms zo grappig!. Mijn witte HTK kat die apoteerd proppies als ik een propje gooi brengt ie hem terug maar het gekke is dat ie dat alleen boven doet beneden brengt hij hem nooit terug

Hebben jullie katten ook van die rare speel gewoontes?
Reageren op dit bericht
05-12-2011, 11:11
Bericht: #2
RE: Hoe spelen jullie coons? hahaha
volmondig ja.
en dan ook vooral muisjes enz. apporteren.
Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-12-2011, 11:50
Bericht: #3
hier ook vaak een gekkenhuis , ze zijn propjesgek , muizengek en kyaro nja die is gewoon altijd gek Very Happy

Look deep into nature and you will understand everything better......
De website van deze gebruiker bezoeken Alle berichten van deze gebruiker zoeken
Reageren op dit bericht
05-12-2011, 14:55
Bericht: #4
Heel herkenbaar...Dolly apporteert haar muis, de wormpjes(die je kreeg bij AH vorig jaar tijdens voetbal) en dat zijn er wel een paar, alleen ze doet het ook midden in de nacht haha...dus 's morgens is het een slagveld in de slaapkamer van speelgoed van de poes. Ze heeft ook een gifgroene sisalmuis met veren, daar loopt ze ook het hele huis mee door, net zolang tot je hem wegwerpt de kamer in...dan komt ze hem netjes terugbrengen en dat kan ze ook heel lang volhouden. Vindt ze dat ze geen aandacht krijgt komt ze hevig miauwend op haar manier dat even melden dat het speeltijd is. Totdat de muis in de waterbak drijft...dan is het afgelopen, want dat overleeft hij niet! Nu ligt hij veilig op de kast...tot ik de waterbak weghaal en ze ermee mag spelen, want ik kan ze nergens kopen...deze zat gratis bij een bestelling van Zooplus.
Reageren op dit bericht
05-12-2011, 16:27
Bericht: #5
Hoe gevoelig Fozzie ook voor geluid is, als hij zelf speelt moet het herrie maken en niet zo'n beetje ook Smile
Hij houd ook van touwtjes en grote tie-raps vind ie het einde Smile
Verders is hij dol op balletjes en brengt ze ook netjes trug als ie daar zin in heeft Smile
Al zijn speeltjes hoef ik meestal niet te zoeken want die legt hij na het spelen in de voerbakjes Smile

Layla is gek op alles met veertjes eraan en ook van grote tie-raps Smile
Layla vind mini mini balletjes leuk Smile
Op bed spelen vinden ze alletwee erg leuk als ik met mijn hand onder het dekbed beweeg Smile
Reageren op dit bericht
05-12-2011, 17:20
Bericht: #6
hahaha ze hebben echt allemaal wat aparts! echt heel leuk om te lezen
Reageren op dit bericht
05-12-2011, 17:27
Bericht: #7
Haha, de gekke 5-minuten duren hij jouw alleen iets langer Wink

Groetjes Joyce
Reageren op dit bericht
06-12-2011, 20:03
Bericht: #8
Hier een htk katje, 't is echt een klein beestje ( Chica ) die haar muizen apporteert, zelf stuitert met stuiterballetjes, voetbalt met tennisballen en overrolt met mij met lege frisdank flessen...

Onyx speelt het liefst met haarelastieken van mij, wattenstaafjes, van die bindbandjes die rond de dozen kopieerpapier zitten en met zijn grootste speelliefde ( wat is nou mooier dan een echt bewegend en levend object ) kleine Chica. Geen zich want zij past echt 4x in hem maar ravotten dat ze samen kunnen en zij piept nooit, geen ene keer! Ze is of heel hard of hij is zelfs in het vuur van zijn spel nooit echt gemeen.

11 uur 's avonds, dat is het sein voor nog ff lekker los gaan voordat het huis in ruste gaat!Smile
Reageren op dit bericht
06-12-2011, 20:23
Bericht: #9
hahaha het is hier s avonds soms echt een gekkenhuis! nu liggen ze even rustig maar straks over ong anderhalfuur gaat t weer los!
Reageren op dit bericht
09-12-2011, 21:19
Bericht: #10
Ozzy heeft balletjes met van die nopjes erop, dat als je ermee gooit dat je niet weet welke kant ze op stuiteren, daar kan hij zich erg lang meer vermaken, en rietjes van drinkpakjes, die zijn hier niet veilig, hij haalt ze uit de bekers van de kinderen, en als het moet trekt hij ze zelfs uit de mond van mijn dochter hihi
Reageren op dit bericht
09-12-2011, 21:41
Bericht: #11
Mijn Foxy apporteert muizen, vind brokkenballen het einde, en wat helemaal te gek is, is een stokje met een plumeau eraan en dan door de lucht gooien en opvangen!
Reageren op dit bericht
10-12-2011, 07:35
Bericht: #12
Aelan is gek op alles wat maar beweegt... Die vliegt op alles af!

Chester is helemaal wild van zijn laserlampje en het verenstokje...
Vooral het verenstokje, kan ie zo heerlijk mee spelen!
Reageren op dit bericht
10-12-2011, 11:11
Bericht: #13
hier ook rond 22 u gaat het los.
Rennen met muisjes en pluisjes/veertjes. Ook heb ik een paar kussentjes gemaakt met kattenkruid, daar is hij helemaal verzot op.
Muisjes met geluid zijn het leukste, deze apporteerd hij ook met regelmaat.

Mvg Christel.

Reageren op dit bericht
22-12-2011, 09:27
Bericht: #14
Ons Kissje kan ook heel schattig apporteren Very Happy

Het groene 'kerstachtige slinger balletje' dat we van de fokster hebben gekregen is haar favoriet.. We gooien 'm zo ver mogelijk weg, ze rent er achter aan, pakt 'm met haar bekje (zσσσσ schattig gezicht!!) en komt in het vrolijkste huppeltje aanrennen, legt het balletje neer en wij gooien 'm weer weg Very Happy En zo herhaalt zich dat heel de avond tot ze in slaap valt!

liefs!
Reageren op dit bericht
Reactie plaatsen 

Lijst met mogelijk verwante discussies
Discussie Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Smile Hahaha ! Agnes 21 1.519 22-09-2008 22:56
Laatste bericht: Fiootje