Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Zwangere dame....

Discussie in 'Zwangerschap en bevalling' gestart door miakoda, 23 sep 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. heb het al een keertje laten door schemeren maar dacht bij me zelf zal er toch ook maar even een berichtje over plaatsen...

Voor ons is het dan eindelijk zo ver
    Nienna van Coonlight cove is nu 4 weken zwanger!!!
    eerst dachten we hier dat het wel niet gelukt zou zijn omdat ze steeds op haar zij ging liggen ...maar blijkbaar doen de heren hier aan de kammasoetra :lol:
    Nienna is eind oktober uitgerekend.

Ook Character cats Call Me Nenda is gedekt door Ravenna's Blizzerd een prachtige coon met nog de oer oude looks die een coon hoort te hebben.
    Ben echt reuze benieuwd hoe of het zal gaan.
    over 2,5 week weten we zeker of zij ook zwanger is.

groetjes Renate

2. Hoi Renate,

wat spannend!!!!

ik heb hier ook een zwangere dame rond lopen..
    Voor Maine Street Isa is het nog een kleine 3 weekjes...Gelukkig heb ik nog de acrielnagels van mijn trouwen anders waren mijn nagels al lang op :rolleyes: :lol: :lol:

Hier draaien de duimen voor een voorspoedige bevalling met gezonde kittens ;) voor Nienna en Nenda ;)

3. ja tis heel spannend allemaal
    over 2 weken ga ik een dubbele kitten kooi bestellen
    en ga ik kijken naar dingetjes die in het bevallings pakket moeten
    heb het liever weken van te voren klaar staan dan dat alles op het laatste moment nog gehaalt moet worden.
    heerlijk hoor.... tis net baby shoppen, vind ik ook zo leuk om te doen :lol:
    Heb de buurvrouw al gescharterd om te komen helpen met soppen
    ik heb van een vriendin van mij 2 liter schimmel en bacterie dodend schoonmaak middel gekregen, nouja ik heb 2 liter uit haar jerry can gekocht :D en daar ga ik de komende weken flink mee aan de slag.

4. SPANNEND!!!

En wel ons helemaal mee laten genieten.
    Ook wij willen rode tepels zien, willen bolle buiken zien.
    En willen uiteraard weten wanneer en hoeveel babies er worden geboren!

Gefeliciteerd!!

5. 34 dagen zwanger en zijtasjes

zoals beloofd zal ik eens wat foto's plaatsen
    nienna is nu 34 dagen zwanger en begint toch aardig zijtasjes te krijgen :eek: en ze moet nog 31 dagen :shock:
    maar nienna is van haar zelf al niet zo'n grove coon dus bij haar is dat ook sneller te zien dan denk ik.

groetjes renate

6. Wat spannend Renaat!! Je houd ons toch wel op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen he? En wat een mooie dame zeg :D

7. heerlijk smoeltje ;)

en een heerlijke dikke buik..Ben benieuwd hoeveel kittens zij krijgt ;)

Zal kijken of ik een foto kan maken van Isa waar haar buik zichtbaar is..;)

Laden...

Deel Deze Pagina