Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Zou het dan toch...

Discussie in 'Uiterlijk' gestart door Ellie, 29 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Ellie, 29 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Snotje heeft eigenlijk nooit echt giga goed in zijn vacht gezeten... :(
    De kraag en een broek ontbraken eigenlijk, het was er wel, maar niet zo enorm...
    Kon hij ook niks aan doen en hij was er voor mij ook niets minder om, maar toch ga je vergelijken...
    Maar nu zie ik toch beetje bij beetje dat er verandering in zit te komen... :D
    Zou het dan toch....bijna 4 jaar oud dat hij dan toch nog...
    Zaten die van jullie gelijk van het begin af aan goed in hun vacht?

Maare is hij niet het knapste manneke van heel de wereld :wink:

2. het verschild echt per coontje hoor
    de een heeft al verschrikkelijk veel vacht als kitten zijnde
    en de ander komt pas later in zijn volledige vacht.
    als ik hier ga vergelijken dan zit Flamenco al echt vanaf kitten af aan goed in zijn vacht.
    terwijl nienna nu met 2 jaar pas meer kraag en een broek begint te krijgen
    Kane had in het begin ook niet zo heel veel en nu krijgt ie nu in ene ook een kraag
    hij heeft alleen een hele wollige ondervacht waardoor hij heel snel klit.. zucht dat is altijd een ramp.
    maar het lijkt dat ie de laatste tijd steeds minder last heeft van klitten dus misschien veranderd dat ook nog eens :D
    Ingraine die dus bij ons komt wonen.... pffff wat heeft die veel vacht als kitten zijnde... had tot op heden nog niet zo veel gezien
    maar ja ik ben er dan ook nog niet zo lang mee bezig he :mrgreen:

groetjes renate

3. Beter laat dan nooit????
    Wordt ie nog mooier dan ie al is :D

4. Tja, ze zeggen dat Maine Coons pas met 4 jaar uitgegroeid zijn :D.
    Desondanks wilt iedereen dat zijn Coon met een jaartje al de grootste en mooiste en zwaarste is .... maar dat is nou net het ras niet :). Gelukkig, een mooie ECHTE Coon, die nu pas in volle 'bloei' begint te raken :D :D :D :D
    GEFELICITEERD!!

5. #5 Lissie, 29 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    O Ellie wat een pracht man clap.gif sparkling%20heart.gif

6. Ik vind hem heel erg mooi!!!
    Het is misschien gewoon een laatbloeier, die moeten er tenslotte ook zijn toch?

Onze Bono heeft vanaf dat hij een kitten was een flinke vacht gehad, maar toch
    zie ik deze zomer (hij is nu 2,5) veel verschil met vorige zomer.
    Hij is dit jaar veel donkerder gebleven en zijn vacht is dunner als vorig jaar.

Hij is onze eerste MC dus ik heb eigenlijk geen vergelijking. Onze Senna is
    nu bijna 8 maanden, maar hij heeft een slappere vacht en veel minder
    haar als Bono en begint nu zo'n beetje een kraag te krijgen.

7. Ik denk ook dat het per Coontje verschilt.... enne beter laat dan nooit :lol: :lol:
    Maareh hij is prachtig!

Hihi dat wil ik toch ff weten,... waarom heet hij Snotje? Ik vind de naam zo grappig :D

8. Hier heeft ook iedere coon zijn eigen tempo in het ontwikkelen. De meeste heb ik ook als kortharige gekocht en die zitten nu ook lekker in hun vachtje....
    Geef hem lekker de tijd en uh....ik zie toch duidelijk een kraag....!!!
    Volgens mij is er aan de vacht niet echt een leeftijd gebonden en gaat hij ondanks zijn leeftijd prachtig worden.

Ik vind hem zo wie zo al een plaatje....!!!

9. Nou Ellie laat hem maar een laatbloeier zijn hoor prachtig is hij zeker! :wink:

10. Die ogen!!!!!!! Zucht... :love10:

En hij heeft een prachtige kraag!!!!!

Groetjes,
    Monique

11. Hij heet eigenlijk Jingo ( Mr. Bo Jingels is zijn stamboom naam) :D
    Toen hij kitten was, had hij vaak, en nu af en toe nog, van die zwarte snotjes aan zijn neus zitten :rolleyes:
    Nou heet zijn papa Spot, dus werd hij door mij ook wel Spote kind genoemd... :rolleyes:
    Spote kind werd al gauw Snotte kind, en zo was de naam Snotje eigenlijk geboren :D
    En daar is het kereltje eigenlijk nooit meer van af gekomen :oops:
    Zelfs bij de DA staat hij in het bestand als Snotje... :wink:

12. Ik heb hier coons met veel en met weinig vacht. Face is heel erg kort van vacht. Ik hoop dat als hij gecastreerd is, dat duurt nog wel even, hij meer vacht zal krijgen. JoJo heeft een enorme vacht, altijd al gehad, terwijl het bij Leandra pas later kwam.

Groetjes, Janneke.

13. Nou die zit toch lekker in zijn haar op die foto's? En wie weet als het weer kouder wordt en hij zijn wintervacht krijgt ;)

14. nou, veel of weinig vacht, ik vindt hem prachtig!

15. Hij zit nu best mooi in zijn vacht!
    Bij ons was Pina vanaf kitten af aan al één bos haar, terwijl Purdy pas sinds een paar maanden echt een kraag heeft gekregen. Het verschilt nogal tussen de poezels onderling :D

16. Nou ik vind 'm er geweldig uitzien!

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Zou toch
  1. shivers
    Reacties:
    16
    Weergaven:
    977

Deel Deze Pagina