Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

zonder certificaat

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door Suzanne, 5 apr 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ik zag in de coontime bij showuitslagen staan: U1 zonder cert.
    Betekent dat dan dat er geen CAC (in dit geval CAP) is gegeven?

groetjes Suzanne

2. Geen idee...???
    Monica weet jij dat??? Hahahaha jij bent in elk geval degene die zoveel wist uit te leggen over het hele titel systeem en de BIV, BIS etc. :wink:

Greetz,
    Marleen

3. Naar alle waarschijnlijkheid wel ja.

Tenminste voorzover ik het op andere showuitslagen heb gezien, wordt op die manier aangeduid dat een kat wel een U1 heeft behaald maar geen certificaat heeft gehad.

4. Om bijv. een CAC te krijgen dient wordt de kat gekeurd op een aantal punten, zoals kop, vacht, lichaamsbouw etc. Als een keurmeester vind dat er niet genoeg punten zijn vergaard om een "kampioenspunt" te geven wordt het certificaat ingehouden. Als de kat dan bijv. alleen in zijn/haar klasse zit en wel genoeg punten heeft om een "U' te krijgen zal dit wel worden gegeven maar dan staat er wel bij dat er geen certificaat is uitgereikt.

Overigens kan er ook een ZG (zeer goed) worden gegeven ipv U (Uitmuntend). Dit komt niet zoveel voor, maar mag uiteraard wel als het aantal punten voor een "U" niet behaald wordt.

Hoe verder je komt in showen, hoe meer punten te kat bij een keuring nodig heeft om de certificaten te behalen voor IC, GIC, EC.

Groetjes, Jolanda

5. Yep een U1 zonder certificaat is dus geen CAPE of wat voor punt dan ook toe gekend. Mijn Naomi stond ook bij de uitslagen met een U1 zonder certificaat kijk maar bij de uitslagen van Haarlem en dan bij groep 6 Great Discovery Naomi Natalja en zo zien jullie dus dat ook als je alleen in een groep bent je toch je certificaat kunt mislopen want een keurmeester hoeft hem niet te geven hoor je kat moet gewoon volgens de standaard zijn en genoeg punten behalen voor dat betreffende certificaat.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - zonder certificaat
  1. Reina
    Reacties:
    2
    Weergaven:
    264

Deel Deze Pagina