Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Zo!

Discussie in 'De ballenbak' gestart door Suzanne, 20 mei 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Net de stoute schoenen maar aangetrokken en een afspraak gemaakt voor Milla en Rose om gechipt te worden en Funky wordt **geholpen**
    (nog even voor het oudere topic, hier kost het 66 euro)

Zucht ondanks mijn grote kefferd heb ik op dat gebied niet zo'n groot hartje hahaha
    30 mei gaan ze.
    Naar een nieuwe dierenarts ook nog eens. Net even een uitgebreid gesprek gehad met haar en beviel goed.
    Even gekeken wat ze ervan vond, als ik bel en zeg ik wil dit en dat
    Vond ze prima en legde ze dan klaar :)
    Ook haar andere denkwijzes kon ik goed mee leven

Ik was/ben erg tevreden met mijn oude dierenarts maar daar moet ik 20 minuten voor rijden en deze is nieuw en nog geen 5 minuten lopen
    Mocht ik dan eens een spoedsituatie hebben, dan ben ik er zo.
    En dat is dan ook de reden dat ik hier wel heen wil

2. Ben erg benieuwd hoe ze "in de praktijk" (hihi) bevalt!

Maar hoezo heb je een groot hartje nodig om de poezels te laten chippen? Die naald is eng dik, maar ze lijken er echt heel weinig last van te hebben...

Of bedoelde je de sterilisatie? :lol:

Het gaat allemaal goed komen hoor Suus!

Maak je trouwens ook voor Kenny binnenkort een afspraak?

Groetjes,
    Monique

3. Nou ik ben net zo hoor Suzanne. Ik heb hier binnenkort 3 poezen te steriliseren en ik zie er als een berg tegenop, en dan ook nog eens het feit dat ik ze een nacht bij m' n dierenarts moet laten bah bah!

4. Oh, dat lijkt me ook heel naar!!!! Bij mijn DA mag je ze 's ochtends brengen en eigenlijk al vier uur na de ingreep weer ophalen... (en bij een kastratie mag je er zelfs op wachten) Een hele nacht lijkt me ook echt niet leuk!!! Sterkte ermee.

Groetjes,
    Monique

5. Dank je wel Monique. Ik zal ff door de zure appel heen moeten bijten. :cry:

6. Suus,

dit klinkt belovend ;)

7. Ja Kenny moet ook, maar hij mag nog een maandje langer heel blijven hahaha
    Ik vind 1 ziek beestje per keer wel genoeg.
    Ik moet daar echt even over heen komen hoor hahaha
    Ik vind dat zo zielig
    En erbij dat de castratie van Kenny 120 euro kost :-( Dat zijn weer andere prijzen

8. Toch vond ik het bij mij wel erg goed werken om ze allerbij tegelijk te helpen.....Wat een geld is het toch he!!! Maar ja ze zijn er wel voor hun hele leven mee geholpen.

9. Jep is ook wel zo maar Kenny is een joekel van een labrador van 40 kilo
    Als hij zielig is dan wil hij op schoot :)
    Zie je me gaan, met 40 kilo hond op schoot en 3 kilo HTK op mijn uhhh hoofd?
    hahahaha

10. Hahahaha! Ja ik zie je al helemaal zitten! :lol: :lol: :lol:

Waarom is het trouwens zo duur voor honden?

Groetjes,
    Monique

11. Bij mijn da moeten de poezen ook een nachtje blijven en ik vindt het heeeeeeerlijk. Als er dan wat is dan is er de hele nacht iemand bij die er verstand van heeft. Ik vindt dat een geruststellende gedachte :lol:

12. Bij onze dierenarts is het gelukkig ook brengen en een paar uurtjes later ophalen.

Ik heb er alle vertrouwen in hoor dat ze goed verzorgt worden, maar ik kan dan absoluut niet slapen, ik blijf dan aan mijn schatje denken. Daar in het dierenziekenhuis, alleen in een kooitje :(

13. De narcose gaat per kilo lichaams gewicht, en dan maakt het sprongen van 10 kilo
    Hij valt net in de groep boven de 40 kilo, dus vet kans dat ik hem even weeg en als het echt een kilootje scheelt dat ik man en kinderen even de opdracht geeft dagelijks even een half uurtje langer te lopen :)

Voor een teef is het nog duurder :-(

14. kom ik aan met mijn labrdor van .**schrik niet 50 kilo**

15. 50????????????
    Whahah istie niet wat te dik?

Deel Deze Pagina