Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Zijwaarts lopen bij spelen

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Calvin, 14 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Onze kat heeft een rare manier van lopen als hij wil spelen: zijwaarts lopen. Aangezien ik ook paardrij worden er wel eens grapjes over gemaakt door de visite die ook paarden hebben. Kat die kan wijken :D
    Wat ie doet: Hij wil spelen en gaat me uitdagen: voor me liggen en ondeugend kijken, golvende beweging over de rug en steeds meer gaan kwispelen. Ik zeg dan meestal prrrrttt of vroemmm en wijs dan naar hem waarna hij zijwaards lopend wegrent. Dit "tikkertje" spelen houdt ie heel lang vol. Degene van wie ik de kat heb vond het ook redelijk maf om te zien.
    Hebben die van jullie ook zo'n gek loopje of gaan die gewoon rechtdoor in hun dolle momenten?

2. Hihi dat wijken is normaal hoor! Hoort erbij bij het spel van "aanvalluh" zonder dat je tegenstander het goed heeft. Kittens zijn daar trouwens ook beregoed in :lol:

3. Hahahaha...die zwart-witte van mij kan dat ook zo mooi, en dan van die 'rare'uh-uh geluidjes erbij...om z'n broer maar uit te dagen!!!
    Zo mooi gezicht!! zijwaarts, hoge rug en de staart omhooh en dan het topje v.d. staart alsof er een knik in zit !! heel apart....schijnt toch wel vaker voor te komen .....blijft lachen!!

4. Het schijnt zo te zijn dat ze proberen groter te lijken op dat moment.

5. Yep! Onderdeel van het "Grrrrr, kijk mij nou groot en gevaarlijk zijn!!!!!!" Erg komisch om te zien!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Monique

6. haha, erg veel indruk maakt dat gevaarlijke monster anders niet op mij. Zeker niet met die rare prrrt geluidjes erbij. Onze birmanen zijn maar gewone katten vergeleken met die gekke Coon.

7. Jep...heel 'normale' aanvals/verdedigings houding van de mafjes

8. Mmmm Skippy loopt eigenlijk nooit zijwaarts. Ze gaat recht op haar doel af met een enorme vaart! Dan springt ze op de tafel en schuift er zo overheen, ze neemt in haar glijpartij alles met zich mee wat op tafel ligt! Kopjes meteen opruimen dus! haha!
    Er is zo al heel wat gesneuveld!
    :sunny: Marjoleine.

9. Ja bij mij doet Murphey dat ook heel vaak, beetje aftasten met een hoge rug en opzij lopen :D

10. Ja dat is geweldig om te zien! Ik moet altijd zo vreselijk lachen als kittens zijwaarts zie lopen en dan die ruggetjes omhoog.

Bij mij doet Gioia dat ook en dan inderdaad ook tikkertje spelen, geweldig vind ze dat en dan hoor je steeds ppppppprrrrrrrrrrrrtttttttttt

groetjes Sandra

11. Dat wijken is bij katten en paarden gaaf!!! :mrgreen:

Hahahaha lief!!!

12. Vooral die kleine kitjes ze kunnen nog maar net lopen en ze doen dat al en elkaar aanvallen echt helemaal super moet zeggen 1 van de leukste dingen bij zo'n klein kitje...Kan daar uren naar kijken en helemaal in een duik liggen... :lol: :lol: :lol:

13. Klopt die kittens doen het ook niet meteen goed hih :lol: ihi

14. Bij onze Calvin gaat het ook niet altijd goed hoor :D Loopt meneer in een soort van huppelje zijwaarts terwijl hij ondertussen over zijn schouder naar mij toe kijkt. Kanlt ie zo tegende tafelpoot op en doet vervolgens alsof dat geheel de bedoeling was en gaat de tafelpoot aanvallen :D

15. liefff!!! :love5:

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Zijwaarts lopen spelen
  1. sopalt
    Reacties:
    30
    Weergaven:
    563

Deel Deze Pagina