Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

zijn er katers die een bepaalde poes niet willen dekken?

Discussie in 'Bij de fokker' gestart door Coonflakes, 5 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. ik heb hier geen ervaring mee maar ik vind het nogal vreemd dat mijn gigolo, die nu 11 maanden is, totaal geen interesse heeft voor de krolse bubbles. Hij inspecteeert wel zo af en toe de andere poezen onder hun staarten, maar naar bubbles kijkt hij niet om.
    kan het voorkomen dat hij niet gecharmeerd is van haar of is hij gewoon nog wat te jong.
    hij heeft nog geen dekervaring :)

2. Misschien wel gewoon een laat bloeiertje en weet ie gewoon nog niet wat er mee te doen. :?: :lol: Verder zouk t niet weten.

3. Hoi Conny,

Er zijn inderdaad katers die bepaalde poezen niet willen dekken. Andersom willen sommige poezen ook niet door bepaalde katers gedekt worden. Soms willen poezen alleen gedekt worden door de kater die in huis rond loopt, en loopt een buitendekking steevast op niets uit. Of sommige poezen die juist niet gedekt willen worden door de kater die bij hun thuis rondloopt...
    Het kan zijn dat jouw poes aan de kater heeft laten merken zijn aandacht niet op prijs te stellen. Maar het kan ook zijn dat hij gewoon wat meer tijd nodig heeft voordat hij haar interessant gaat vinden.
    Kortom, het kan nog alle kanten op gaan.

Groetjes, Lies.

4. Yep, ik ken ook katers die van de poes in kwestie niets moeten weten, krols of niet..... :? :? :?

5. Of hij is homo? :lol: :lol: