Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ziektekostenverzekering voor je kat(ten)

Discussie in 'Verzekeren?' gestart door Djinkie, 14 sep 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ik ben momenteel aan het informeren voor een dierenverzekering voor beide heertjes, ik moet zeggen dat je best nog wel een flinke premie betaald. Ik heb er nu een stuk of 4 naast elkaar gelegd en het verbaast me dat de mensen aan de telefoon niet eens echt weten waar ze over praten, een meneer zei zelfs; ja mevrouw maar ik houd niet zo van katten, tsssssssssss moet je daar dan je beestje verzekeren? Haha goeie indruk laat je dan achter, niet op mij althans :?

Wie heeft zijn/ haar katten wel verzekerd? En waar en welke vorm?

2. Nou, ik ben erg benieuwd naar de reacties! Ik heb mij daarook al eens in verdiept, maar de twee verzekeringen die ik toen heb vergeleken, daar liep ik niet echt warm van!

Er was bijna niets gedekt, alleen dingen die door een ongeluk veroorzaakt waren, maar bijvoorbeeld een keizersnede niet, de normale jaarlijkse entingen en het daarbij behorende consult niet en andere "fokkersgerelateerde zaken" ook niet...

Bovendien, als je wil instappen met een bv 4 jarige kat, dan kan je helemaal je lol op! En als je dus een "meer dan normaal" aantal katten hebt, dan ben je binnen de kortste keren bankroet!

Maar misschien dat het inmiddels veranderd is?

Groetjes,
    Monique

3. wij wilde ook eerst onze katten verzekeren
    maar het is verschrikkelijk duur en je krijgt er bijna niks voor
    alleen dus als het een ongeluk betreft
    ik denk dus dat je er helemaal niks aan heb

groetjes renate

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Ziektekostenverzekering voor kat(ten)
  1. Sjoukje
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    362
  2. Natascha
    Reacties:
    95
    Weergaven:
    5.171
  3. maintje
    Reacties: