Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ze hebben hier een nieuw speelding :-)

Discussie in 'Kattenbenodigdheden' gestart door Suzanne, 9 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Suzanne, 9 jun 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Hij hing werkelijk nog geen minuut of de beide MC dames namen hem al in gebruik
    Natuurlijk mag er geen andere kat op zucht
    Hij is gemaakt door Puck van Hanneke

2. Wauw,

had um al in ut eggie gezien bij Hanneke, maar ziet er goed uit!!!

3. Zo heéé, dat is leuk!!

4. WAUW....echt helemaal gaaf zeg....!!!

5. Da's werkelijk.........WAUW!!!!!

Baal er werkelijk van dat onze muren (werkelijk overal) volhangen :twisted:

6. Ziet er puik uit Suzanne! Erg mooi gemaakt Puck!

Heeft Arjan het opgehangen? Toch niet zo linkshandig als je dacht!!! 8)

Groetjes,
    Monique

7. Wow wat mooi Suzanne, daar zullen je coontjes veel gebruik van maken denk ik.

Mooi gemaakt Puck dikke pluim voor jou :thumbup:

8. He Suus

Mooi hoor, wat een kunstwerk!

Groetjes Sandra

9. Cool man die katten erin.
    Heb ik toch nog eer van m'n werk.

Ennuh Arjan, hangt het nu ook waterpas. :thumbleft:

10. Namens Arjan

Uhh nee want ik heb geen waterpas en was ietwat dommig om de schroefjes eruit te draaien :?

11. De beste man is anderhalf uur bezig geweest hahahah

12. Ik zal eens rond vragen of er geen dokter is die handen kan clonen.
    Soms best makkelijk zo'n linkse en rechtse.

P.S MAAAAAAAAAR goed werk heeft tijd nodig.
    Puik werk AR. :hello1: :hello1: :hello1: :hello1:

13. Wauw ik vind dit echt helemaal het einde die dingen GEWELDIG... :lol: :lol: :lol: Wel puck here we come... :lol: :lol: :lol: Leonard heeft gelukkig wel rechterhanden das toch weer mooi meegenomen alhoewel hij niet gewend was aan betonnen/stenen muren hahaha dus plugen nog nooit van gehoord..maar inmidddels is dit ook veranderd...gelukkig maar want ik zie mezelf niet op de bank zitten met een Coon boven mijn hoofd en opeens komt dat ding naar beneden :lol: :lol: :lol:

14. Eigenlijk moet ik er een soort van beschrijving :evil3: bij geven hoe
    je zo'n unit het beste kan ophangen.

15. OOOOOOOW WAT MOOI! Die wil ik ook men....

Kan je me een PM sturen met wat je ervoor betaald hebt?

16. Mooie tonnen . Suzanne en Puck ( de maker ) natuurlijk ook. :)

Wanneer komen die van mij ? Of ben ik nu weer te ongeduldig................... :mrgreen:
    Ik wil je niet opjagen Puck ......................... :lol:

17. Die zijn zeker leuk, ik vind de kleur ook wel mooi lekker neutraal. Ik hou niet zo vam die gekke kleurtjes. Zo valt ie ook niet zo heel erg op.

18. Arjan heeft gisteren ook een paar keer omhoog gekeken of dat ding niet naar beneden kwam zetten hoor hahaha

19. Wacht maar tot die twee meiden een kilo of 5 zijn! Of tot er een kerel van nog een paar kilotjes meer rondrent!!!! :lol: :lol: :lol:

Leuk verjaardagscadeau: een veiligheidshelm! 8)

Groetjes,
    Monique

20. Ja puck kun je mij ook een pb tje sturen hierover...??

21. Zoooooooo zeg, dat ziet er ff super uit! Wat zullen de poezels daarvan genieten!!! :rolleyes:

Groetjes, Jolanda

22. Ik kan je geruststellen hoor hier hangt hij al 1½ jaar en hij hangt nog,je hebt het zelf gezien.
    En hier liggen er wel eens 2 katers tegelijk in,in 1 tonnetje á zo'n 7 kilo per coon dus......als hij goed is opgehangen geen valhelm nodig hoor :wink:
    Maar nu heeft het Wall Unit bij jullie een dubbele functie,voor de katten en kijkplezier voor jullie :lol: :wink:

23. Nou een puntje van kritiek is toch wel dat jullie na zorg moeten gaan geven hoor

De beider MC dames hebben zich het ding toe ge eigend, en de andere 4 mogen er niet op
    De dames zaten in de 2 bovenste en iedereen die het waagde om in de middelste te springen werd er met grof geweld afgemept
    Uiteindelijk zijn de 2 dames de gang ingemikt, zodat de rest ook even kon genieten

24. Hoi Marja,

Puck heeft er net weer een klaar en deze is gisteren opgehaald.
    Maar hij heeft door mij 2 dagen "stil" gelegen doordat ik door mijn rug was gegaan en 1½ dag op bed heb gelegen :(
    Maar ik mail je zo gauw hij klaar is oké.

25. Natuurlijk krijg je na zorg :rolleyes:
    Een tip.................. bestel gewoon nog een Wall Unit dan ook geen geknok,als dit geen goede na zorg ik dan weet ik het ook niet meer :wink: :lol:

26. Haha ik heb geen muren meer :lol:

27. Dan neem je een ander model met tonnetjes hé we hebben meerdere modellen,deze kun je zo in een hoek zetten :wink:
    Ik weet ze zijn gek op die tonnetjes hier ook, maar je kunt meer kanten op als alleen je muur ,je hebt het hier gezien :lol: :wink:
    We hadden even onze bank binnen gezet omdat jullie op bezoek kwamen,maar normaal zitten wij achter in het hok en de katten binnen :tongue: :lol:

28. Wow!
    :thumbleft: Ziet er heel goed uit!
    Is hartstikke mooi geworden.
    Puck, complimenten!
    Ben heel erg benieuwd wie er morgen inliggen als ik hem live kom bekijken :wink:

29. Helemaal SUPER!!!! :thumbright: Vind 'em prachtig!

Kom 'em morgen echt in het eggie bewonderen!
    Jep alle complimenten voor Puck!!! (oeps 'sluikreclame'...) :wink:

30. Oh wat mooi!! echt super zeg..ooit, ooit...als er plek is...

gr,kim

31. Harstikke super zeg :D :D
    Echt gaaf om te zien.....
    Enne Puck...toppie hoor :wink:

32. Dank je wel Ellie ik zal het doorgeven :wink:

33. Ja zoiets had jij nog nooit gezien hé :geek: maar je weet het aan de overkant worden ze gemaakt.
    Kun je tijdens het koffie drinken gewoon bestellen hoor :wink: en dan hoor je meteen de levertijd :lol:

34. Oep's Marleen foutje "sluikreclame" mag niet dat kost je Coons :lol:
    Ben benieuwd of jij hem ook zo leuk vind als de katten van Suus :wink:
    Enne de complimenten worden door gegeven, heb voortaan een intercom naar "het hok" achter anders blijf ik aan het lopen :wink:

35. SUPER ! ! ! ! !

Ziet er echt geweldig uit 8)

Mmmm, ik heb nog wel een muurtje over :wink:

36. ik had een vraagje ,
    wij hebben aan de muren allemaal gibrokplaten of hoe je ze ook noemt ,ik vind die muurconstructie heel mooi ,maar ik heb nu een vraagje kan ik dit op mijn muren ook hangen ,ik ben bang dat dat op die gibrokplaten niet gaat houden.

groetjes

37. Gewoon effe een mailtje sturen hé dan wordt hij voor je gemaakt :wink:

38. Even namens Puck:

Nee dat is niet mogelijk sorry maar de boel zou dan inderdaad naar beneden komen :?

39. Hij is in het echt nog leuker dan op de foto!!!
    tja, en wie er inlagen?? Milla (mc dame) en Funky!
    Maar later hebben Roos en Milla nog even een showtje gegeven, ontzettend leuk om naar te kijken, je hebt geen tv meer nodig :D

40. Wat leuk om te lezen dat dit niet alleen hier zo is maar bij iedereen :lol:
    En wij zijn erg blij dat hij zo goed bevalt :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina