Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Xenomania

Discussie in 'Familie' gestart door Monica, 23 aug 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Monica, 23 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Dit is Xenomania Arwen aka Balou
    Vader:Troesie's Arthemis
    Moeder:Aviricoon's Silver Moondust

Deze dame houdt je optisch een beetje voor de gek je ziet het misschien niet zo op de foto maar ze is een black smoke met heel veel wit.

2. Mooie dame hoor

3. ze is nog steeds prachtig!

4. Huh?!!! Wat doe ik verkeerd?!!! Ik zie helemaal niet die mooie dame! Ik zie alleen een poppetje met een stopbord!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes,
    Monique

5. Ohhh daar is de mooie Balou!!! Ik vind zo mooi Monica..., je stiekeme smoke-dame :love5:

6. Jaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Nou zie ik haar ook! Wat een prachtdame is dat toch!!!!

Groetjes,
    Monique

7. Ik ben ook helemaal verliefd op haar hoor ze is echt mijn kroeltje en ik neem haar zo af en toe nog eens mee naar de show voor de lol punten halen is er niet meer bij voor haar helaas.

8. Ohhhh mooi zeg :love7: :love7: :love7:

9. echt een prachtige dame, en zo mooi dat vele wit :love7:

10. een erg mooie dame!!

Groetjes Marjolein

11. Wow, wat een mooie poes!! 8)

12. #12 Monica, 23 aug 2005
    Je ziet nu de zijkant met de zwarte vlekken aan de anderen kant is ze na genoeg geheel wit. Ik heb nog wel een mooi foto van haar, heeft ze een lekkere wilde look.

13. Ach , ze is prachtig Monica!
    :sunny: Marjoleine.

14. Ongelooflijk mooie kattedame.Heb d'r al vaak gezien en telkens gezucht van ,ach wat is het toch een schitterende meid!

15. #15 miakoda, 24 aug 2005
    :love4: :love4: :love4:

16. Misschien hebben we op show dan wel eens met elkaar gesproken, vaak weet je van elkaar niet dat je hier schrijft en ook je elkaar al eens in het echt gesproken te hebben.

Deel Deze Pagina