Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Worldshow 2006 Maastricht

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door iKink, 11 mei 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Vreselijk vroeg...i know...
    Maar mensen ervaring met World Shows?
    En nog belangrijker...overwegen jullie deelname?

2. ik heb er ook geen ervaring mee maar lijkt me gaaf om heen te gaan
    denk dat ik daar eens hard over na ga denken om een paar katten in te schrijven

groetjes renate

3. Dit lijkt me ook wel heel leuk.
    Hier ga ik denk ik wel heen.
    Maar dat zie ik tegen die tijd wel :D

4. Ligt er even aan hoe hij het in de komende tijd op de shows gaat doen.. Of Takoda het wel leuk vind....

5. Ik ben dit jaar met Al Capone naar Wenen geweest. En ape-trots teruggekomen want onze Poon was genomineerd!!!

De show vond ik erg leuk om mee te maken, al schijnt de Worldshow in Kopenhagen nog leuker te zijn geweest. Het is gewoon best indrukwekkend. Dacht ik dat onze Capone een hele knul was als Junior Winner, nou dat stelde daar geen bal voor, je brak je nek over de Junior Winners, hahahaha... Overigens was ik wel blij dat Capone genomineerd was want anders heb je de tweede dag niet veel meer te doen...

Het is de bedoeling om dit jaar naar de Worldshow in Biella (Italië) te gaan. Althans Capone, of ik meega is nog niet helemaal zeker :? maar een knappe jongen die me weghoudt uit Maastricht hoor!

Je moet je overigens wel kwalificeren of bepaalde titels hebben gehaald om deel te mogen nemen.

Groetjes, Jolanda

PS: als je op mijn site kijkt dan staat daar een knop met Worldshow en daar staan foto's van Wenen op. (http://www.come.to/maine.street)

6. ik ga so wie so kijken. Lijkt mij prachtig!!!! En Maastricht is voor een Amsterdammer toch bijna buitenland, niet dan? :mrgreen: :D :D

7. Hoe kwalificeer je je dan? Of welke titels moet je gehaald hebben?

Groetjes,
    Monique

8. Ja iemand een enig idee?
    En hoe vroeg moet je *erbij* zijn om mee te kunnen doen?
    Ik kan er nergens wat over vinden

9. Uiteraard gaan wij een blik werpen.
    Nominatie van een van onze poezels zit er niet in.
    Dus een bezoekje zeker!!

10. Hoi hoi,

Ik heb het even opgezocht en vertaald, komp-tie:

Deelname aan de World Show is alleen mogelijk voor katten die de volgende kwalificaties hebben behaald in de dertien maanden voorafgaand aan de show:

Kittens(3–6 maanden): – Best in Variety of nominatie voor Best in Show of 3 x EX1. Aanvulling voor klasse 12 (3-6 months): Kittens 3-6 maanden kunnen deelnemen in klasse 12 op de World Show, als zij tenminste 1 x EX. 1 hebben behaald. Deze kwalificatie is alleen geldig voor klasse 12.
    Juniors(6–10 maanden): – Best in Variety of nominatie voor Best in Show of 3 x EX 1
    Adults: – Best in Variety of – Nominatie voor Best in Show – Elke kat met de titel IC, IP of hoger – elke volwassen kat die in de 13 maanden voorafgaand aan de World show de kwalificaties zoals beschreven in "3 tot 10 maanden" heeft behaald.
    Huiskatten (klasse 14) kwalificeren wanneer zij een nominatie voor Best in Show Huiskat hebben behaald.

Oh ja, voor de World Show van 2005 geldt dat je uiterlijk 23 oktober ingeschreven moet hebben. Het zal voor Maastricht ook wel zoiets zijn.

Groetjes, Jolanda

11. Kijk daar hebben we wat aan
    Ik ga er maar van uit dat ik met Milla baby mee kan doen, want lijkt me erg leuk!

12. Wij zijn ook van de party hoor dat hebben we al besloten :wink:
    We nemen wel lekker een goedkoop hotelletje zodat we s'avonds niet op en neer hoeven.
    Dus Suus wij gaan vast sparen, jij ook :?: kunnen we nog samen eens een :eek:ccasion5: drinken :lol:

En Jolanda het is zeker erg druk bij jou :lol: :wink: en bedankt voor de super uitleg over de wereldshow :thumbleft:
    Jolanda tot vanavond rond 20.30 uur KNUFFELTIJD :love10: :love7:

13. Jep wij nemen ook een hotel hebben we gisterenavond gezegd
    En dan vrijdags al inchecken en dan zondags eruit

Ik heb er gewoon van gedroomd vannacht
    In mijn droom ging ik met 3 katten
    Zoon van Rose en Milla en dochter van Milla
    Whahahahaha slaat nergens op, dat duurt nog een eeuwigheid voor Rose en Milla babies krijgen, als dat al ooit gebeurd want dat weet je van te voren ook nooit zeker

14. Misschien een tijd voor een dreamcatcher :lol: :lol: :wink: grapje hoor Suzanne.
    Maar wie weet het is pas eind volgend jaar,kan veel gebeuren in ruim 'n 1 jaar :wink:

15. Nou ik denk serieus dat we wel ruim op tijd moeten boeken
    Als jij nu eens tegen die tijd een goedkoop hotelletje zoekt, dan boek ik daar ook hahaha
    Op de site staan trouwens hotels in de buurt

16. Is een strak plan doen we!!!spreken we gauw af samen!!
    Maar of ze ons daar in dat hotelletje dan nog ooit terug willen zien als hotelgast :shock: :shock: :wink:

17. Veronderstel dat we Monique mee nemen :)
    Die ligt de hele dag in een deuk van het lachen :)
    Heb je wel een sgehoord hoe hartelijk die kan lachen? Nou dan moet je wel meelachen zelfs als je niet eens weet wat er aan de hand is hahahah

Dan worden we er uitgekickt wegens te hard lachen ahahaha

Ik kom echt gauw een rondje Oss doen
    Laat je wederhelft maar snel door zagen en timmeren haha

18. Hahahahaha!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik lig nu al in een deuk!!!! Ik wil ook mee!!!!

Groetjes,
    Monique

19. Nou uhh eigenlijk hoor je nog niet bij ons clubje Monique
    Daar gaan Hanneke en ik eerst nog maar eens over vergaderen
    Ik ben zo wie zo wel omkoopbaar, wellicht Hanneke ook

20. Jaaaaa en ik wil ook mee ! :lol: :lol: :lol:

hihi heb tenslotte 8 jaar in 't mestreechse gewoond! :wink:

Greetz,
    Marleen

21. Misschien iets aan http://www.bookings.org/ ? :)

22. Heb de link opgeslagen, de kalender ging alleen nog niet tot oktober :)
    Maarre jij mag mee hoor Riette :)

23. Maar ik ben geen lid van DFoGG:?: :?: :?: :rolleyes: Monique wel :?: :?: :?: :!: :!:

24. 't is die benauwdheid van vanmiddag Riette... Er is weer te weinig zuurtof door dat arme breintje heen gegaan! Kan ze ook niets aan doen hoor!

Daar horen ook die persoonlijkheidsschommelingen bij... Heb je zondag niets gemerkt? Ze is minimaal 4x ge-switched tussen mijn kant en die van mijn echtgenoot... Echt triest.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Monique

25. Oh, dan is het dus een geval van persoonlijkheden die, in ieder geval op dit moment, welhaast identiek zijn! Tja, als Suzanne en ik zo gelijk zijn (op dit moment ...) , tja, dan gaan persoonlijkheidsgrenzen vervagen en worden we in enige mate elkaar (als je snapt wat ik bedoel ...) OK, dan kan het :wink: :lol: :shaking2: :tongue3: :lol: (Leuk he, die extra smileys :lol: ) :bounce:

26. Hanneke is ook geen lid van de DFoGG, de wereldshow staat hier weer los van
    Jij mag gewoon met alle gekke kattenvrouwtjes mee hahahaha

27. Oooohhhh, als 'gek zijn' het criterium is ..... :lol: :rolleyes: :rolleyes: :wink:

28. Zijn hele leuke hotels in en om Maastricht dames.
    Van duur en sjiek tot design en geinig tot relatief goedkoop.

Gelukkig woon ik der dus hoef niets te boeken om te gaan :D

29. Oké Monique ook mee en vergeet Dorien en Jolanda niet hé,jeetje dat gaat Maastricht op stelten worden :rolleyes:
    Enne de sweep staat klaar hoor voor Puck zodat je gauw naar Oss kunt komen :lol:

30. Okeej dan slapen we bij jou :lol:
    Eens ff kijken
    Suzan met Arjan en hopelijk 3 katten
    hanneke met Puck en uhh 2? ofzo katten
    Marleen met minstens 1 kat
    Monique en Edwin met minstens 2 katten
    Riette (met kat?) en in ieder geval gezelligheid

Dus een man of 8 minstens en een kat of 8
    Dat past wel he? :lol:

31. Omkoopbaar nou.....ja hoor daar hoef ik niet lang over na te denken Monique gaat ook mee,dat gaat een dolle boel worden :lol: :wink:

32. Dat gaat nog druk worden daar in Maastricht,wel super gezellig Marleen :wink:

33. Oké dan pas ik er wel bij :toothy7: krijgen we dan ook onze eigen Tshirts :wink:

34. Oh jah tuurlijk....heb zeeen van ruimte hiero :wink: :shock:
    Met zijn 10-nen in de auping en alle katten bij mekaar op de kattekamer.
    Volgens mij dan een stuk of 12 :p

We beginnen dit weekend met de verbouwing daar als het goed is.
    Dan komen er sowieso wat slaap en speelplekjes bij.
    Heb ook al kussentjes gekocht voor de kitkats en speelgoed en een lading RC dus dat komt helemaal goed. :p
    Verwacht alleen na contact met mijn straatkatten geen schoonheidsprijzen meer te winnen met jullie Coontjes ;) :twisted: :shock:

35. Hé dat is helemaal te gek hoeven wij met z'n allen geen hotel te boeken :cheers: :wink:

36. Mijn coons zijn HTK gewend hoor en zijn er stapel gek op,dus geen probleem :wink:
    Zou een drukke boel gaan worden,maar goed dat er hotels zijn :wink:

37. Fife? Dan halen mijn katten nooit van zijn (hun) leven de kwalificaties :| Ach, :idea: weet je, als ik zelf nou wat extra 'kattig' doe, pas ik er toch ook bij ? :lol: :lol: :lol:

38. En waarom dan wel niet?!!! Het is pas VOLGEND jaar oktober, dus je kan nog minimaal 10 Nederlandse Fife show's af en zeker 15 buitenlandse show's binnen een straal van 500 km!!! Dus.... 8)

Groetjes,
    Monique

39. Mystery: Fantastisch type, ook voor Fife, maar wat kortharig (open smoke poes) en ... afgebrande staart - nou ja, door de vlammetjes gehaald, en nog steeds *dun*. En lengte is kiele-kiele (8.8 kg, en niet echt vet :) )
    Qanta: geen vierkante muzzle
    Akathsi: kreeg zelfs bij de onafhankelijken twee keer d'r puntje niet, ook al was ze U en enige, dus U1 .... Moet de keurrapporten nog eens nalezen om precies te weten wat ze ervan vonden - is mijn eerste, mijn lievelingetje, dus perfect :wink:
    Gandalf: mini-coontje, en Dikkertje Dap :) (met 4.6 kg)

Aan de andere kant, als Lissie en Ihme hun best doen ..... Is het nog steeds Lissie en niet ikke, maar he, .... :D :D

40. iKink schreef:
    Zijn hele leuke hotels in en om Maastricht dames.
    Van duur en sjiek tot design en geinig tot relatief goedkoop.

Gelukkig woon ik der dus hoef niets te boeken om te gaan

Heee een plaatsgenoot! Mag ik zo vrij zijn om te vragen in welke wijk je woont? Wie weet zijn we bijna buren :D

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Worldshow 2006 Maastricht
  1. Wouter
    Reacties:
    191
    Weergaven:
    4.485

Deel Deze Pagina