Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Worldshow 2006 Maastricht

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door iKink, 11 mei 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Vreselijk vroeg...i know...
    Maar mensen ervaring met World Shows?
    En nog belangrijker...overwegen jullie deelname?

2. ik heb er ook geen ervaring mee maar lijkt me gaaf om heen te gaan
    denk dat ik daar eens hard over na ga denken om een paar katten in te schrijven

groetjes renate

3. Dit lijkt me ook wel heel leuk.
    Hier ga ik denk ik wel heen.
    Maar dat zie ik tegen die tijd wel :D

4. Ligt er even aan hoe hij het in de komende tijd op de shows gaat doen.. Of Takoda het wel leuk vind....

5. Ik ben dit jaar met Al Capone naar Wenen geweest. En ape-trots teruggekomen want onze Poon was genomineerd!!!

De show vond ik erg leuk om mee te maken, al schijnt de Worldshow in Kopenhagen nog leuker te zijn geweest. Het is gewoon best indrukwekkend. Dacht ik dat onze Capone een hele knul was als Junior Winner, nou dat stelde daar geen bal voor, je brak je nek over de Junior Winners, hahahaha... Overigens was ik wel blij dat Capone genomineerd was want anders heb je de tweede dag niet veel meer te doen...

Het is de bedoeling om dit jaar naar de Worldshow in Biella (Italië) te gaan. Althans Capone, of ik meega is nog niet helemaal zeker :? maar een knappe jongen die me weghoudt uit Maastricht hoor!

Je moet je overigens wel kwalificeren of bepaalde titels hebben gehaald om deel te mogen nemen.

Groetjes, Jolanda