Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Wie was/is wie (met dank aan sjoukje)

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Sjoukje, 28 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Sjoukje, 28 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Nou op verzoek:

van links naar rechts ;)
    Renate, deel Patrick, Paul met zijn rode jas, stukje Thea en Harry, daar voor Lisa, achterkant van Natasja

Edwin, achterkant Sjoukje, Renate, Patrick, Thea, Harry, Paul en achterkant Gregor

Lisa, Gregor en Corry

Paul, Natasja, Yvonne en wederhelft ;) en Inge

Hans V, Sjoukje en wederhelft, Corry, Inge en wederhelft, Danielle, Karin V, Riette, Paul, achterkant Thea, achterkant Helma, Harry, Anouschka, Patrick en Roy

Roy

Monique :twisted:

Marion en Raymond :wink:

Jessica, Suzanne, Karin V, Anouschka, Natasja en Paul

2. Thanx Sjouk!!!
    Ik zat bij sommige aardig goed en sommige had ik al wel eens ontmoet :D
    Maar degene die ik nog niet kon, heb ik nu een plaatje met een naam!
    Toppie hoor :thumbup: :thumbup:

3. Zo ik heb dit bericht maar naar een apart stukje verplaatst.
    Dan valt het een stuk beter op en kan een ieder die het wil het makkelijk vinden.
    Zo zie ik ook weer van oja die was die en dat was dus die en sommige leken gewoon veel op elkaar dat je soms even goed moest nadenken ;)

4. Haha is dat zo Roy?? Nee hoor wel overzichtelijk zo :thumbright: Maar wie lijkt er dan op elkaar? Was mij niet opgevallen nl. ;) of was ik nog niet geheel wakker?

5. We zijn toch geen japanners???? :D :D :D :D

6. Dank Roy,

Ik hoop dat ik nu wel iedereen heb laten zien die van het forum aanwezig was ;)

7. Leuk hoor :D

8. ......... :(

9. Michiel,

aangezien jij je achter je camera verstopte, zodat we deze mooie foto's hebben, sta jij er niet op..

Heb trouwens geen foto gezien waar jij wel opstaat.. :rolleyes: :wink:

10. :D :D :D goed he..... zo groot en nog niet te filmen :D

11. #11 Lissie, 28 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Ik heb er 1, Dames en Heren, mag ik u voorstellen... Michiel !!!

12. :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

tis nie persoonlijk heur..... maar I hate joe....... :evil:

13. Lisa,

helemaal TOP :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

14. Och ik vond jou wel aardig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15. :oops: O, ok dan.... je ben lief.... maar gooi die foto dan nu maar weer in de bitte bak.... Volgens mij hebben we het hier nog over gehad zaterdag... :? Wat dat niet een afspraak......

Michiel

16. Eh, nee volgens mij was het een mededeling :lol: en das geen afspraak :mrgreen:
    Enne, Gregor heb mij er ook op geknalt dusuuhhh mag jij ook :wink:

17. He, dat was toch Suuz :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

18. Snap je nu dat ik lisa, suzanne en monique in het begin even niet uit elkaar kon houden, vooral omdat je ze dan apart zag en je ziet ineens zoveel gezichten :D.
    Maar goed ik zag al dat lisa zichzelf ook al verwarde met suzanne dus zo erg vreemd is het nou ook weer niet ;)

Owjah hopelijk beledig ik nu niet iemand :p

19. Zal erg gezellig zijn geweest aan de foto's te zien.
    Heb wel wat gemist denk ik.
    Kon er helaas niet bij zijn.
    Misschien de volgende keer.

20. Goh ik sta ook lekker op die foto zeg, :oops:

21. Pff, ik dan. :oops: Lijk wel zwanger. Grrr.

En voor er vragen komen: Ik ben niet zwanger. :mrgreen:

Deel Deze Pagina