Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

WEDSTRIJDJE DOEN ?

Discussie in 'Uiterlijk' gestart door Twistertje, 16 mrt 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mijn vriend vertelde me gisteren: als onze katten mee deden met een wedstrijd voor wie de mooiste staart zou hebben dan zou de onze winnen 8) .
    Dus ik dacht misschien is dat wel een leuk idee, al is de uitslag natuurlijk bij ons al bekend TWISTER !!!!!!! want er kan gewoon geen andere kat wezen die die een mooiere staart heeft!!
    :evil: WIE DURFT DE UITDAGING AAN :twisted:

2. dat is een leuke uitdaging
    IEDEREEN STAARTJES STUREN !!!!! :mrgreen:

3. #3 mainely, 16 mrt 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Waar maken jullie je druk om? De mooiste staarten zwaaien toch bij mij rond

4. Nou, kom, waar blijft de staart van Twister???? Ik *weet* dat ik een grote mond heb 17.gif - wie *bewijst* dat nu eens 71.gif???? Waar blijven die mooie staarten???? 40.gif

5. staarten

Wedstrijdje???? Hhahaha...meteen!!! Tiff heeft namelijk een enorme staart. Ze is net 8 maanden en nu al zo'n staart...dat kan nog wat worden!

Groetjes,

Jessica.

6. Ja Ja ik ben benieuwd of jullie nu nog wel durven :D
    hier zijn onze plaatjes

7. Over mijn staart heen een wedstrijdje doen durven jullie wel , ik heb zo wie zo toch de mooiste staart van allemaal :) Nog even mijn personeel aktiveren om het bewijs aan te leveren en dan heb ik de wedstrijd gewonnen , dus stoppen jullie nou maar met het plaatsen van foto's ...... I'm the winner.
    Katinka

8. staarten

Wat een hele gave foto's.

Groeten, Marjan :wink:

9. De staartjes van mijn duo coons:)

10. Onze Ray doet als oud gediende ook nog wel mee dacht ik zo...

11. hahah ik vind Ray de absolute winnaar!!!

12. ray

Die Ray heeft echt een mooie staart zeg, en van dat heerlijke lange haar net als mijn Faya.

Groeten, Marjan :wink:

13. Er zitten zeker mooie staarten tussen maar die van twister is wel erg mooi :lol:

14. Wacht maar tot jullie mijn staart zien als ik wat ouder ben, zei Duscha gisteren nog tegen mij :D

15. Nou johan waar blijft die staart van ducha je hebt me wel nieuwschierig gemaakt hoor.

16. Jaaa, wij willen ook meedoen! Hier het staartje van onze MayDay (en net als haar zusje Tiff is zij dus pas 7,5 maand!!!)

Groetjes,
    Monique

17. Tja, dan zal je nog een paar maandjes geduld moeten hebben, maar hij heeft nu al de langste staart van al zijn broertjes, terwijl hij zelf het kleinste is :wink:

18. Wat een mooie volle staarten allemaal.

19. Crises, wat een staart heeft die May, Jackie is even oud, maar ziet er toch een stuk jonger uit hoor.

20. hier nog 2 staarten van mijn coons :lol:

De eerste is van Aricha.

De tweede is van Keyah maar die moet eigelijk nog groeien. want ze is pas 16 weekjes :wink:

groetjes Anouk

21. wat mooi anouk

22. Nou johan ik wacht nog steeds hoor ik ben er nog steeds van overtuigd dat twister zal winnen.

Ennuh ellie volgens mij heb jij gesmokkeld volgens mij heeft jouw'n coon een pruik op! :tongue:

23. :tongue: Nou marja je hebt wel zo'n grote mond maar nog steeds geen bewijs geleverd hoor :tongue:
    Ik wacht ook nog op jouw'n foto's

24. Klopt , schaam me diep maar de camera laat me in de steek :oops: :oops:

25. Joe hoe wer bisto???? JOHAN !!!!! Waar blijf je nou met die staart van je!!!

26. Mijn meissie een pruik op!!!!!
    Nouuuuuu...... :shock:

27. :rolleyes: hihihihihi :pottytrain1:

28. Ik lees nu pas je bericht, ben van het weekend bijna niet online geweest, maar nog even geduld. Duscha krijgt vanavond extensions :lol: :D :lol:

29. Daar willen we wel het bewijs van zien he Johan, dat snap je toch wel he :headbang:

30. Hahah wat een gekken hier hihihi... Ik heb geen Coon ja een 3/4 coon Maar 13 weken dus weinig pluim :lol:

Maar ik vind Ray de grootste tot nu toe.. of is het camara bedrog :mrgreen:

31. Maakt niet uit hoor alle staartjes tellen mee!!!! Al is het toch wel duidelijk wie er hier wint!!!

32. Nee hoor mijn grietje heeft echt zo'n staart, wie het niet wil geloven mag gerust komen kijken hoor :wink: :wink:

33. Helaas, meneer vond het niet mooi, dus alles is er weer uit :lol:

34. Waarom verbaasd mij dat niet???

35. Waarom zet ik hier een vraagteken bij.... :wink:
    En dan straks zeker een verrassing van een foto van Duscha met rastavlechtjes...suprise :toothy10: :toothy10: :toothy10: :toothy10:

36. Nou en wat dacht je van Takoda? Zijn staart komt nog hoor, wacht maar.....

37. Ik heb hier nog een deelnemer ...
    Onze Lucca met zijn bijna 7 maanden oude staart die er best mag zijn vind ik :D
    Ik denk dat hij zijn oma Ray achterna gaat :wink:

38. Je kunt het niet echt hebben. 8) Maar ik moet toe geven t'is een mooi kontje :bootyshake:

39. Die mag er zeker zjn!! Echt prachtig die staart.

Deel Deze Pagina