Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

We zijn er klaar voor hoor.

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door Marion, 2 apr 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Isis gewassen,
    Tas ingepakt ,
    Paspoortje mee,
    Lekkere eet waren mee,
    Kooitje staat klaar nog even een foto uitgeprint voor op der kooi.
    De zenuwen gieren door me lichaam.

Nou ik ben er klaar voor hoor, en jullie.

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2. Ik neem aan dat je bedoelt voor morgen, voor de kittenmiddag?
    Gisteren 2 klapstoelen gekocht, die liggen al in de auto. Sjoukje is zo lief geweest om Settore en onze Isis te wassen.

Voor de rest gaan we vandaag alles pakken, en ik ben niet echt zenuwachtig, nee. Ik ben meer benieuwd wat er over die van ons gezegd gaat worden, morgen.

Dus we zijn er nog niet klaar voor :mrgreen:

3. en de uitnodiging (bevestiging) meenemen. Ik hoop dat jullie en iedereen een hele leuke, leerzame en gezellig dag zullen hebben. Tot morgen!!!

4. Jammer dat we niet kunnen of jammer we hebben genoeg aan onze kattencircus hier :D . Maar in oktober zijn we zeker van de partij met Jasmine!! Voor iedereen die heen gaat zou ik zeggen heel erg veel plezier en geniet er van! ( mocht ik morgen niet achter de pc zitten hihiihih )

En nu weer snel de tuin in want dat onkruid is geen gezicht :|

5. en zijn ze een beetje goed opgedroogd??

Jonges wat een mega vachte heet Settore... :shock: het echt zitten genieten van het ventje..alleen hij vind mij geloof ik niet meer zo lief :rolleyes:

Maar hier is de laatste was aan het draaien, en dan vanavond alles inpakken, Sera is aan het opdrogen ;) en dan ben ik ook klaar ;)

6. Even een snel vraagje, wij zijn van plan om morgen ook te komen kijken, maar ik kan helemaal geen adres vinden? Weet iemand dat?

Groetjes

7. Delena,

Het adres is:
    Groenendaal Sportcentrum
    Sportparklaan 16
    2103 VT HEEMSTEDE

Enne mischien tot morgen ;)

8. Wat houdt dat nou precies in zo'n kittendag? Wat krijg je dan allemaal te horen?
    In ieder geval veel plezier daar :D

9. Ja hoor. En ze hebben vanmiddag weer lekker in de tuin liggen rollen en doen tussen de blaadjes, takjes, snippertjes en overige zooi.....

Ze kunnen dus zo weer in bad :D

Michiel

10. #10 Sjoukje, 2 apr 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015

kzie ut morgen wel..of er enige schade is aan hun coufoire :rolleyes: :wink:

11. Nou hier ook alles start klaar hoor!
    Goeie tip van die foto Marion :thumbup:
    Ga ik ook nog ff doen, en is het check ,double check...klaar...
    Ik hoop dat het een leuke dag gaat worden,ik vind het sowiso leuk om jullie eens "live "te zien :D

12. Het is in feite een gewone show.
    Alleen gaat het in een veel ontspannender sfeer, omdat er een heleboel exposanten voor de eerst op een show komen (die kunnen dan kijken of zij en hun kitten het showen leuk vinden). De keurmeesters vertellen veel meer en de exposanten kunnen vragen stellen aan de keurmeesters. Die dan de tijd nemen om te antwoorden. En er lopen mensen van de rasclub in de rondte waar je vragen aan kunt stellen. Aan het eind krijg je een keurrapport van jouw kitten.

13. veel succes op de show helaas mijn coontje mag net niet meer mee doen helaas hij behoord nu tot de volwassenen. :wink:

14. Dat is hij allang weer vergeten, hoor! En het valt erg mee, ze zien er allebei schoon uit!

15. Had het kunnen weten..Michiel post iets..hmzz..wanneer is het serieus bij hem....eigenlijk bijna nooit ;)
    Moet leren om zijn uitspraken met een pak jozozout te nemen :? :scratch:

Maar ik zal ze morgen beide verwennen ;) Als ze allemaal gekeurd zijn haal ik wel wat lekkers voor ze..gna gna gna

16. Ik denk dat de meeste mensen al onderweg zijn ik zit nog even lekker
    mijn bakkie koffie te drinken en om hald zeven ga ik ook rijden.
    Voor iedereen vandaag sucses :mrgreen: :D :mrgreen:

17. ik zit ook nog even. Ik wordt om zeven uur opgehaald :lol:

18. Wat heb ik een BLUNDER begaan het is maar
    goed dat het voor mij een kwartiertje rijden is.
    We stonden net 10 voor 7 al voor de deur en ik vondt het al zo rustig.
    Kijk ik op de beschrijving keuring tussen 9:30 en 10.:30 stond
    ik al lekker om half 6 naast me bed ik had nog 2 uur kunnen blijven liggen.
    Nou mijn blonde haren doen het goed.
    :banghead: en mijn vriend deet dit bij mijn :violent1:

19. Ik zat net even te denken...
    wat heb ik over het hoofd heen gezien...

Pfff..dit keer waren het mijn gennetjes niet ;)

20. Hahaha wat een bak, nou ja, je was er in ieder geval goed op tijd Marion :D

21. Hahaha mooi vroeg wakker !!!

veel plezier vandaag :lol: :lol: :lol:

22. Whoehahah arme jij had je nog zo lekker even kunnen knorrepotten maar nee hoor je was harrie in de warrie!!

Ik baal ook wel een beetje dat we niet heen gaan maar ja het ligt niet om de hoek en ik vindt het al verschrikkelijk moeilijk dat Jasmine morgen overdag alleen is omdat ik moet werken ( hoezo moedergevoelens :lol: ) dus vandaag genieten we extra veel van haar zodat me dat morgen door de lange dag heen kan slepen.

23. Whoeaahaahahaah!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
    Nou ja, stond je in ieder geval voor in de rij voor de veterinaire keuring!!!

Groetjes,
    Monique

Laden...

Deel Deze Pagina