Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Wat zullen we gaan doen met de eerste forummeeting

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Sjoukje, 16 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

?

Wat heeft jou voorkeur

1. BBQ (bij Monique of Marinda

6 stem(men)
    100,0%
  2. Curus mozaïk bij Monique (max tot 16 personen)

0 stem(men)
    0,0%
  3. Dierentuin (apenheul/dolfinarium)

0 stem(men)
    0,0%
  4. Rondleiding Duin & Bos

0 stem(men)
    0,0%
  5. Bezichtingen van het Muiderslot

0 stem(men)
    0,0%
  6. Maakt mij niet echt uit, als het maar gezellig wordt

0 stem(men)
    0,0%
  1. Om even te kijken wie wat wil een pol, om de eerste meeting te plannen.
    Qua datum lijkt mij het beste rond eind augustus/begin september, dan is het showjaar nog niet begonnen en hebben we nog genoeg tijd om alles te kunnen plannen.

Geef graag ook aan wanneer je stemt welke data(s) het jou het beste uitkomt

Ik heb tevens een "sluitingsdata" gezet op de poll, men kan stemmen tot 31 juli. Dit betekend natuurlijk niet dan men niet mee mag wanneer men niet gestemd heeft :wink:

2. Jeeeee wat moeilijk , ik vind het allemaal leuk .. eh eh ... denk denk... tjeeee , ik heb maar voor de dierentuin gestemd, moest iets kiezen :shock:

Ik hoop op september.. ben tot eind augustus met vakantie en 27 aug is mijn trouwdag..

3. ik ga voor oktober september krijg ik mijn sleutel mogen de mannen dan ook mee???

4. Ook maar Dierentuin :)

5. Ik heb BBQ gekozen
    In een dierentuin ga je toch in groepjes rond lopenen heb je nog steeds niet veel Kontakt

Als we allemaal wat mee sleuren, of mee betalen dan is het voor de gastvrouw ook nog leuk

6. Ik ben vanaf 17 Augustus t/m 2 September met vakantie daarna geen probleem :lol: :lol: :lol: Ik ga voor maakt mij niet uit :D :D :D

7. We zouden trouwens wel een dagje kunnen doen, met mini workshopjes naar keuze
    Riette bv een kleuren kennis workshopje
    En workshopje showklaar maken

Een workshop, hoe zit een show in elkaar

Een workshopje hoe maak ik de mooiste foto's van mijn kat

Enz Enz

En daarna de BBQ

8. Vind ik ook wel een hele leuke alleen showklaar maken nee die hoef ik niet :lol: :lol: :lol:

9. Ik zie dit allemaal nou pas, en het lijkt me harstikke leuk! Ik heb gekozen voor, maakt mij niet uit, als het maar gezellig wordt!

Bij een ander forum waar ik zit, doen ze ook een BBQ en een vereiste is dan gewoon dat iedereen wat meeneemt.

Het beste komt uit begin september.

10. Ik heb voor de dierentuin gekozen :D

11. dierentuin!!!!!!!

12. Apenheul!!!! en een BBQ!!!!

Het is voor ons alleen even afhankelijk hoe het met de planning van de nieuwe keuken, vloer en tweede verdieping zit.
    En dus hoever we zijn met klussen, of we een dag kunnen missen......

13. Ik heb gekozen voor de mozaik cursus, iets wat ik nog nooit gedaan hebt en het lijkt me harstikke leuk. September vind ik prima, als het maar in een weekend valt.

14. Van de 15 stemmen zijn er op het moment 7 die kiezen voor een dierentuin en 5 die het niet uitmaken.

Nu heb ik dus even op de site van de apenheul gesnuffeld en ben iets heel leuks tegen gekomen: een rondleiding door een gids.
    Kosten per persoon (entree € 14.50 p.p. of bij groep van meer dan20 personen € 12.50 p.p.
    Voor de rondleiding die ongeveer 3 uur kost zijn geen extra kosten verbonden. Wel dienen we minimaal 3 weken van te voren een afspraak te maken. Ook kunnen we aangeven waar onze interesse uitgaat (communicatie, willen de gorilla's gevoederd zien worden enz.)

Verder weet ik uit ervaring dat Artis een hele leuke rondleiding heeft "achter de schermen" .Deze duurt ongeveer 1,5 uur. Hier zijn ook geen extra kosten aan verbonden. (alle gidsen zijn vrijwilligers)

Verder zal de meeting in het weekend plaats vinden, verder heb ik het idee dat een zondag het beste is qua weekend datum i.v.m. de boodschapjes ;)

15. Ik weet ook dat de toegangsprijs voor Artis al jaren en jaren in September de helft is :wink: :wink: :wink:

16. Nee hoor is niet meer de helft, dat was vroeger. :cry: Was het maar waar. Het is iets goedkoper maar niet de helft. Normaal is het € 16,00 en in september € 12,--.

17. Ohw een rondleiding dat vind ik wel heel erg gaaf!! En wij zijn natuurlijk geinteresseerd in de katachtigen ;) hihi. Maar gaan we daarna nog wel ergens wat drinken of een happie eten? Dan kunnen we i.i.g. nog eventjes kleppen want ik denk niet dat de dierentuinmeneer of mevrouw er prijs op stelt als we keihard door zijn/ haar verhaal beppen ;)

18. Anouschka,

we gaan denk ik maar eerst "richting" kiezen en daarna de plannen verder uitwerken ;)

In de Apenheul zijn natuurlijk weinig katachtigen, in Artis wel, maar dat is niet echt centraal gelegen voor een grote meeting :wink:

Enne tuurlijk gaan we na de rondleiding nog wat drinken en beppen, en wie weet crossen we door naar iemands huis voor een hapje of duiken we een leuk bistrootje in voor een hapje. zoals je ziet keuze genoeg ;)

19. Hihi ik zat ook maar een beetje te grappen tussendoor ;) Maar Artis lijkt me id. geen optie want je hebt daar ook te maken met een mega parkeerprobleem en voor veel mensen is Amsterdam rottig om te rijden ;) Apen vind ik ook fantastisch, erg aandoenlijk en ik kan er uren naar kijken.

Nogmaals maar het maakt mij niets uit, ik vind het al lang leuk als we iets gaan doen :wink:

20. Doen ze geen rondleidingen bij Phantera? das allemaal katten maar ben bang dat ze daar niet voor in zijn daar..

21. In Amersfoort hebben ze prachtige witte tijgers, maar ik weet niet of ze daar rondleidingen doen. De Apenheul vind ik ook erg leuk.

22. Misschien is dit leuk:

Maar dan moeten we wel vroeg op. En ik weet niet hoe duur het is....

23. Lijkt me erg leuk maar ik weet niet of het haalbaar is zo vroeg voor mensen die van verder weg komen.. en er moeten minsten 20 man aanmelden.. maar verder lijkt het me lache..

24. Dit is MEGA gaaf!!!!!

Ach, als er mensen van ver moeten komen, ik heb hier wel een luchtbed voor 2 personen hoor ;)

25. jaaaaaaaaaaaaaa we gaan eerst naar dierenpark amersfoort en daarna hebben we een pyjama party bij sjoukje :mrgreen:

26. hey maar die 20 personen redden we toch wel
    aantal leden die mee gaan en dan nog aanhang erbij????

27. Even een inventarisatie:
    Wie gaan er mee naar dierenpark Amersfoort :

Sjoukje + Mies
    Danielle + Michiel (?)
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie)

Let wel mogelijkheid voor het ontbijt met dieren, dus vroeg uit de veren

28. Is het de bedoeling dat de aanhang meegaat of thuisblijft ??

29. Van mij mag de aanhang gezellig mee, kunnen de heren/dames ook eens zien waar je je tijd in stopt :wink:

30. In dat geval wordt het lijstje...

Sjoukje + Mies
    Danielle + Michiel (?)
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis

:wink:

Het is misschien makkelijk als iedereen die zich op de lijst zet het lijstje kopieert en zichzelf toevoegd.. zo blijft het overzichtelijk en hoeven we niet steeds de berichten af te zoeken naar wie nou mee gaat, het laatste berichtje heeft dan de kloppende lijst :wink:

31. Sjoukje + Mies
    Danielle + Michiel (?)
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Anoeschka (Djinkie) + Rogier

32. Waarom niet eerst de barbeque, dan een pyama-party, en *dan* vroeg op het dierenpark in?? (Slaap toch nooit zo goed, zeker niet op een vreemd (lucht)bed, dus dat is dan ook gemakkelijk ;)

Sjoukje + Mies
    Danielle + Michiel (?)
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Riëtte

33. Zorg jij maar dat je op tijd uit je bed bent, pikken wij je wel op :wink:

34. Sjoukje + Mies
    Danielle + Michiel
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Riëtte
    Marion + Raymond

Maakt niet uit wat het word lijkt
    me toch allemaal wel gezellig.

35. Ja, ik en Michiel gaan zeker mee. Ik ben nog nooit in deze dierentuin geweest, en dit lijkt me heel erg gaaf!

Dus zover hebben we:

Sjoukje + Mies
    Danielle (daanbro) + Michiel (mlebbink)
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Riëtte
    Marion + Raymond

Het schiet al op..... Inge, jij gaat toch ook wel mee met Marcel?

36. Ik kom er regelmatig en ben er onlangs ook nog met het fotografieforum geweest... het is een hele leuke dierentuin en het verblijf van de witte tijgers is prachtig.. mooie entourage en zo.

37. Sjoukje + Mies
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Riëtte
    Marion + Raymond
    Marinda + Leonard

Ja witte tijgers zijn echt prachtig heb ze regelmatig gezien en uren gezeten...maar dan in Las Vegas waar ze in een superrrrr groot verblijf zitten in een hotel en je ze dagelijks kan bezoeken als je wil gewoon gratis het hotel binnenlopen.... :lol: :lol: :lol:
    Alleen dat vroege op he :? :?

38. Dat lijkt me ook wel wat, maar dat is een beetje ver weg voor een forum-uitje :wink: :wink: :wink:

Ja, ik heb daar niet zoveel moeite mee, ben in het weekend al vaak om half 7 op, omdat ik dan klaarwakker ben. Doordeweeks moet ik nog vroeger op.

39. Sjoukje + Mies
    Renate (Miakoda)
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Riëtte
    Marion + Raymond
    Marinda + Leonard
    Monique + Edwin?

Jaaa! Wil ik ook wel! Ik weet nog niet of Edwin mee kan. Overigens, wij wonen ongeveer 10 minuten van het dierenpark... Verzamelpunt?

Groetjes,
    Monique

40. of eindpunt, na het bezoek van het dierenpark :?: 8)

Deel Deze Pagina