Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Wat weegt een coontje met 4 weken gemiddeld?

Discussie in 'Uiterlijk' gestart door higgens, 20 feb 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo,

Ik vraag me af wat een coontje weegt met 4 weken gemiddeld? Mijn nieuwe coontje is nu 4 weken en weegt +/- 600 gram nu.

Lenie en Higgins

2. Katertje gemiddeld 530 ('gemeten' waardes tussen de 350 en de 705) , poesje 495 (360 - 645). Oftewel, je coontje ligt mooi op schema.
    Gewichten alleen zeggen niet alles .... waarom was je nieuwsgierig?

3. mijn kat is 10wk en 1kg en 202 gram, is dat ook ong het gemiddelde?

ps: sorry dat ik er zomaar even tussendoor kom, was ff nieuwschierig dus heb ties even op de keuken weegschaal gezet :)

4. Ihme is 10 weken en 1465 :). Keramet is (dus ook) 10 weken, en de weegschaal -tot 2 kg- kan hem niet meer aan :D
    Katertje, 10 wkn: 1420 (700-1985: jaja, Keramet is een nieuw record :D (of ik er blij mee moet zijn is een tweede!)
    Poesje, 10 wkn: 1230 (800-1710).

Het lichtste katertje was dus lichter dan het lichtste poesje: waarschijnlijk waren de fokkers met deze 'minimale' kittens ook niet erg gelukkig!!!

5. Nee gewoon,vond het wel leuk om te weten haha.

lenie en Higgins

6. Ik zie dat je ook voor een rode rakker gekozen hebt, ach, die rode coons zijn toch schoon hé, ik heb ook een rode :eek:

7. ja inderdaad, het mooiste is black tabby classic en rood bij een maine coon vind ik. 8) En aangezien ik al een black tabby heb word het nu een rode. Heb die van jou gezien op diverse foto's en ik moet zeggen hij is schitterend. :D

lenie,Higgins en Bono

Deel Deze Pagina