Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Wanneer

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tehya, 8 mrt 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Wanneer begin je leven te voelen bij een zwangere kat?Ik vroeg me dat af omdat Caitlin nog slechts 4 weken te gaan heeft en ik nog geen leven voel tot nog toe?

2. Is ze wel zichtbaar zwanger?

Heb je een echo laten maken, het komt wel eens voor dat een zwangere poes haar kittens weer opneemt.

Toen onze poes zwanger was, vastgesteld door dierenarts, waren na enige tijd de kittens ook opgenomen, oftewel verdwenen.

Niet om je bang te maken hoor, iedere kat is een ander geval.

Maar toen ze de tweede maal zwanger was voelde je de jongen heel erg goed en ook bewegen, maar ik weet eigenlijk ook niet meer hoeveel tijd dat voor de geboorte was.

Als je echt helemaal gerust wilt zijn zou ik een echo laten maken, de prijs valt mee en het is fantastisch om te zien!

3. Vanaf ongeveer dag 50, dus een week of 7 begin je leven te voelen.
    En dan moet je heel veel geduld en aandacht daarvoor hebben.

Een echo vind ik alleen maar noodzakelijk als je ergens twijfels over hebt.
    De stress voor een echo vind ik niet opwegen tegen de lol die je ervan hebt. Dus een echo zou ik alleen doen als je ergens twijfels over hebt.

Het is dus helemaal niet vreemd dat je nog geen leven voelt.
    De kittens die ze draagt zijn op dit moment nog zo primatuur, nog geen botjes......

Dus nog even geduld!!

4. Dank je Natasja voor je duidelijk antwoord.Het was niet dat ik ongerust was ik vroeg het me alleen maar af.Caitlin is duidelijk zwanger maar het is meer dan 5 jaar geleden dat we nog een nestje hadden hier in huis en dat was toen bij een htk katje.Toen wist ik niet wanneer ze gedekt was.Met Caitlin is het allemaal nieuw en spannend omdat het mijn eerst Coonnestje gaat worden en ze wordt natuurlijk veel meer in de gaten gehouden om te zien of alles wel goed gaat,natuurlijk! Ik lijk wel een bezorgde toekomstige oma zeggen ze hier!

Deel Deze Pagina