Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Sticky *Waar* moet ik zijn ..? Links

Discussie in 'Informatief' gestart door Sjoukje, 20 nov 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Sjoukje, 20 nov 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 dec 2015
    In deze hectische omstandigheden kun je wel wat hulp gebruiken!
    De dierenambulace kan ook rol spelen. Ze kunnen het stoffelijk overschot ophalen, en je verder informeren en helpen.
    Home | Federatie Dierenambulances NederlandFederatie Dierenambulances Nederland voor de Federatie Dierenambulances Nederland
    In Amsterdam [mod break: link bestaat niet meer],
    in Rotterdam Dierenambulance
    Ze kunnen ook adviseren over crematoria in de buurt. Over sectie heb ik niets kunnen vinden, maar mogelijk kunnen ze ook daarbij assisteren (al was het alleen maar een paar van de noodzakelijke stappen ... )

Crematoria: Welkom bij SHCN dierenuitvaart

En dan ......
    Urnen - de meeste crematoria hebben ze natuurlijk ook wel, maar overig heeft er wel erg veel, en veel verschillende! Ook de stichting Poezebel kent ze: [mod break: link bestaat niet meer]

Je kunt ook een sieraad (laten) maken met daarin, juist ..: [mod break: link bestaat niet meer]

As is koolstof, en een diamant is koolstof ... dat heeft iemand op het idee gebracht om de as te verwerken tot een diamant:

Glazen figuren, met daarin wat as verwerkt: vdschaaff.nl - de beste bron van informatie over vdschaaff.

Jos Bergsma uit Amsterdam maakt sieraden waarin as van je gestorven lieveling verwerkt kan worden: Liefdier - Dierbare Cadeaus

Gewoon wat links die ik tegenkwam, en die je wellicht kunnen helpen om ook in haast, een goede beslissing te nemen waar je later ook vrede mee kunt hebben!

2. Handig! Dank je wel!

Deel Deze Pagina