Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

vreemde manier van lief doen

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Djinkie, 9 okt 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Wij hebben twee katers beide zijn nu 11 maanden. Ze zijn de dikste maatjes maar onze Jingles heeft af en toe toch zo'n vreemde manier van lief doen. Als Kaz prinsheerlijk ligt te slapen dan gaat Jingles hem helemaal wassen, lief denk je dan. Totdat je het even aankijkt en dan begint hij eerst zachtjes te happen, dan denk je nog.......... hmmmm misschien een klitje of iets te pakken. Maar nee hoor het wordt steeds harder net zolang tot Kaz dan eieren voor zijn geld kiest en maar op staat en heel versuft in de kamer gaat zitten om een nieuw slaapplaatsje te vinden. Nou dan zou je haast denken dat Jingles het bewust deed om zijn plekje in te pikken, maar nee zelfs dat niet!! Hij loopt gewoon kwasie nonchalant naar de krabpaal om daar weer vrolijk verder te pitten. Er komt geen gegrom of iets aan te pas, maar ik vind het toch een raar spelletje. Herkent iemand dit en weet iemand mij misschien te vertellen waar dit voor nodig is??

2. hihihihihihihi... hier doen ze dit niet maar vind het wel een mop
    wat een lekkere pestkop is het ook he hahhahahhaa :lol: :lol: :lol:

3. Je hebt grote kans dat er een "stille" machtstrijd aan het plaats vinden is.

De heren zijn even aan het kijken wie de baas is..

Oscar probeert hier zonder gevecht Seagal zijn plaats te veroveren (aller hoogste in rang ) Maar weinig kans dat dat hem lukt hahaahah
    En dus ook lief naar Seagal lopen, Seagal wassen en dan 1 x met zijn grote poot meppen..Helaas voor Oscar is 1 blik van Seagal genoeg om er mee te stoppen ;)

4. meppen

Blijven ze dat doen trouwens? Ik heb hier een coon die constant achter de perzen aan zit. En gillen dat die ene pers doet. Die blijft dan een half uur achter het gordijn zitten grommen, terwijl de coon allang weg is. de andere pers ziet het meer als een spel en rent weg en duikt op de bank en mept dan terug. Dan heeft de coon er genoeg van en gaat weer es opzoek naar de gillende pers. de coon en de gillende pers zijn poezen en de andere pers is een jeweetwel-kater. De huiskat laat ze wel met rust. Nou ja.....die lopen elkaar te treiteren, maar dat gaat heel leuk.

5. Ik noem dat altijd "dominant likken". Quasi schijnheilig aan komen lopen en heel lief gaan likken. Dan steeds harder en de hele kop vastpakken tot uiteindelijk het slachtoffer opstaat en hij zijn of haar plek inpikt. Net zoiets als wat kinderen wel eens doen: arm om de nek en met de knokkels even over het hoofd raggen van hun vriendje :D

6. Wat een rotzakken zijn het toch ook he ;)
    Heerlijk....
    Diesel pikt hier de plekken al in zonder ook maar zijn tong te hoeven uitsteken

7.  
  8. Hugo doet dat hier ook wel eens met een van de htk-tjes...
    Ik denk ook dat het een dominantie "spelletje" is...

9. Dit dominante spelletje wordt hier ook gespeeld :?
    Op het moment door Lucca het meest...mijnheer zijn hormonen spelen een beetje op :twisted:
    Maar volgende week brengt de jongeheer een bezoekje aan de ballenbak :shock:
    Dan zal die misschien, of ook wel niet, een beetje in gaan dimmen :wink:

10. Wij noemen dat altijd kijk eerst wassen voor dat je iets in je mond steekt... :lol: :lol:
    Maar zou heel goed kunnen natuurlijk dat dominantie gebeuren :wink: :wink:
    Zolang het maar niet erger word laat maar gaan dan :lol: :lol:
    Met Sky en Kyta is hier denkelijk hetzelfde aan de gang ik dacht nou die spelen leuk samen maar heb toch mijn twijfels maar sinds ik resque door het water doe gaat het stukken beter.. :lol: :lol: :lol:

11. Hier hebben ze het ook altijd al gedaan maar ik zie het meer als een spelletje, ze hollen achterelkaar de een springt boven op de ander en dat was het dan meestal dan ook. Trouwens het is Twister altijd die Maud kleine beetjes geeft maar Maud die altijd wint!!

12. Dubhe en Triton zijn daar nu ook flink mee bezig. Triton ligt dan lekker te slapen en Dubhe komt ff flink kwallen. Afgelopen maandagavond was het ff flink stoeien/vechten met af en toe een beetje geblaas. Alleen Dubhe kiest altijd uiteindelijk het hazepad. Maar idd, zolang het niet echt vechten wordt laten we ze hun gang gaan. Ze zijn met zijn tweetjes maar der kan der maar 1 de baas zijn.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - vreemde manier lief
  1. Conny
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    1.042
  2. Jenny
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    1.087