Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Volwassen coon

Discussie in 'Informatie' gestart door Liz, 21 mei 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo allemaal!

Ik heb even een vraagje: Weet iemand of er toevallig een volwassen
    coon is die nog een nieuw thuis zoekt?
    Wij zijn nl. nog op zoek naar een maatje voor onze Bella als
    ze straks bij ons komt.

Dus als jullie iets weten horen we het graag.

Alvast bedankt.

Groetjes Bart en Liz

2. Liz,

je kan via de RMC een aanvraag doen voor een herplaatser.
    http://www.carton.nl/rmc/

veel succes!!

3. Hallo Liz,

Als Bella jullie enige kat is en er vrijwel zeker geen katten meer bij komen,
    dan weet ik misschien nog wel een hele leuke poes voor je.
    Ze woont op dit moment bij haar fokster (de fokster van twee van onze meiden).
    Het is wel een poes waar je tijd en aandacht aan moet besteden.
    Maar als je dat doet heb je een vreselijk leuk huisgenootje erbij.

Of je zou inderdaad contact op kunnen nemen met de rasclub.

4. In Belgie is er nu ook een herplaatsingssite van coons, maar ben ff de link kwijt. Ik weet dat iemand de link in een of andere topic heeft geplaatst, maar ben het ff kwijt.

5. Ik weet twee cattery's die allebei nog voor 1 lieverd een fijn huisje zoeken!

6. http://users.skynet.be/rescuemc/mcherplaatsing.html Hier heb je de link en er staan 2 hele mooie dames op voor herplaatsing!

7. Ik weet nog een Rode Kater
    Word maandag geholpen

8. ik een poes
    of een castraatkater

wat zoek je eigenlijk? Voorkeur voor een kleur?

9. Wat leuk zeg een tweede coon erbij? Het virus heeft jou dus ook te pakken!!Die site die uulehat op gaf staan wel twee hele mooie coontjes op zeg!!!
    Je houd ons toch wel op de hoogte he als je wat vind ???

10. Er komen dan geen andere katten bij. We zoeken alleen nog een lief maatje voor Bella. Dit moet wel een poes zijn.

We zijn gisteren al bij Cattery Mainewalk gaan kijken naar een lieve poes.
    Maar die mensen hebben besloten om haar te plaatsen bij een ander gezin dat al vrijdag is gaan kijken. Wij zitten nl. met onze vakantie. Ze kan wel per direct bij ons komen maar dan moet ze eind juli wel 2 weekjes naar een pension en dit was voor hun een probleem.

Dus we zouden graag willen weten welke poes het is dan kunnen we even kijken of zij een maatje kan zijn voor onze Bella en voor ons natuurlijk.

Groetjes Liz

11. Ik ken ook een zekere fokker die een poes in de herplaatsing heeft... Brown tabby dametje van ongeveer 2 jaar (met stamboom natuurlijk) ...

Groetjes,
    Monique

12. We zijn naar de eerste gaan kijken, Enya. Super lieve en mooie poes.
    Maar zoals ik eerder al schreef hebben ze voor een ander gezin gekozen.

We vinden het echt super jammer!! :cry:

13. Het maine coon virus heeft me zeker te pakken.
    Ik hoop dat ik zo snel mogelijk een tweede coontje vind.

Groetjes Liz

14. We willen graag een poes.
    De kleur maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Als ze maar lief is voor ons en onze Bella is alles goed.

Groetjes Liz

15. Dat is zeker heel erg jammer, maar het andere herplaatspoesje is ook mooi hoor wat op die site staat of vinden jullie haar niets?

16. We zijn nog in tweestrijd over haar. Er staat nl. bij dat ze kattekwaad uithaalt. Nou kan dat natuurlijk altijd. En ik weet ook niet wat ze ermee bedoelen dus daar wilden we nog over bellen.
    We zijn nl. net gaan samenwonen en hebben allemaal nieuwe spulletjes.
    En als ze bij voorbaat al weten dat ze dingen kapot maakt weet ik niet of dat zo'n strak plan is.

Groetjes Liz

17. Ik heb je een prive-berichtje gestuurd.

:wink:

18. We zijn nog in tweestrijd over haar. Er staat nl. bij dat ze kattekwaad uithaalt. Nou kan dat natuurlijk altijd. En ik weet ook niet wat ze ermee bedoelen dus daar wilden we nog over bellen.
    We zijn nl. net gaan samenwonen en hebben allemaal nieuwe spulletjes.
    En als ze bij voorbaat al weten dat ze dingen kapot maakt weet ik niet of dat zo'n strak plan is.

Groetjes Liz[/quote]

Kom hier maar kijken dan weet je dat ze een hele hoop stuk maken evenzogoed hoor :)
    Ik heb anderhalf jaar geleden nieuwe meubels gekocht en er mag al heel wat eiegenlijk wel weer vervangen worden

19. O ja Eefje...is een schatje....

20. Eef is een hele leuke poes, echt een dotje.
    We hebben zelf serieus overwogen om haar in huis te halen omdat we haar mama Mien ook hebben, maar onze groep is te groot.

En ik vind Eefje prachtig, echt heel prachtig.

21. Ja die gedachte was bij mij ook al in mijn hoofd gekomen, maar ik denk dat het hier voor Eefje te druk is....
    Anders was ze hier beslist welkom geweest!!!
    Maar wat een schatje...ze staat op d'r schattige koppie als je begroet :D :D

22. Zorah, daar staat alleen bij dat zij niet bij honden/kinderen zou kunnen ?
    Zij komt van een cattery bij ons in Terneuzen.

23. sorry, ben misschien wat nieuwsgierig; maar wie is Eefje ?

24. Zorah (het andere herplaatspoesje van MC Rescue) is inmiddels ook herplaatst.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Volwassen coon
  1. Jgreving
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    397
  2. Twistertje
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    528