Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Van de kast af glijden.....

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Annet, 20 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Doen dit wel meer katten????
    Snorro laat zich altijd van de kast af glijden i.p.v. dat hij er gewoon vanaf springt...of is hij gewoon een beetje lui???

2. Als iets nogal hoog is zie ik dat vaak dat mijn katten zich als het ware laten glijden.Ik denk dat ze dat juist doen wanneer iets net te hoog is om er gewoon af te springen.

3. Doen die van mij ook, vooral als de landingsplek een beetje krap is.

4. mmmmmm...het is denk ik een meter naar beneden en dan kan hij op de bank (is toch een zachte landing?) springen!!!!
    Erop is nooit een probleem hè???? :D :D :D

5. Ik kan me voorstellen dat een zachte landing juist wat onzekerder maakt .... ??

6. Dit zullen de katten als relatief veiliger ervaren....het glijden.
    Ze houden zo namelijk veel langer contact met het voorwerp tot ze dichter bij de bodem zijn.
    Je ziet ook dat katten in een boom toch eerst een flink stuk omlaag klauteren voordat ze de laatste sprong maken.

7. Dat doen alle katten...

8. Ja dat doet Jagger idd ook :)

9. Doen ze hier inderdaad ook, ik denk dat ze zo ook in beetje in balans blijven... :wink:

10. Dat doet Calvin ook altijd als hij van het muurtje in de keuken wil springen. Hoeft ie niet zo'n eind omlaag.

11. Takoda niet hoor, die kijkt niet zo krap.
    Van de week lag ik op bed en Koda lag bij me.
    Het raam stond open en het was erg warm.
    Koda zag een vlieg, springt in de vensterbank en springt zo zonder aarzelen naar buiten, van min. 3 meter hoog dus!!!
    :!: :!:
    Je schrikt je te pletter! En omdat ik heel boos zijn naam riep en hem buiten ging halen, geloof ik niet dat hij het weer snel zal doen.
    Maar toch, nog voorzichtiger zijn dus! :oops:

12. Sjees kan me voorstellen dat je je inderdaad helemaal te pleuris bent geschrokken pfffffffff

13. Hoi,

Zo hadden wij van de week Sky ineens op het dak zitten! Die slimmerd had gezien dat ze via het balkonmuurtje op het dak kon en zat op het dak te mauwen omdat ze er niet meer af durfde. Uiteindelijk zat ze weer op het balkon en hebben we haar daar naar binnengelaten.

Groeten,

Jessica.

14. Ik zou me echt een hartverzakking schrikken als er 1 uit het raam springt.

15. He Jessica tijd niet gezien hier :D :D
    Hoe gaat het?
    Alles ok met Sky...die moet inmiddels toch wel gegroeid zijn ceker :shock: :shock:
    HINT...HINT...FOTO.... :wink: :wink:

16. Hoi,

Ellie, ik heb je net ff mail gestuurd. Vind het leuk om terug te zijn en om jullie allemaal weer te spreken.

Groeten,

Jessica

17. Anders ik wel!!!!!

Pff moet er niet aan denken. Ik was laatst vergeten het horgordijn dicht te doen. Nou Kyra en Nikky stonden al klaar!
    Ik was er nog net op tijd bij!

18. Yep, doen ze hier ook als het te hoog is. Normaal springen ze wel gewoon.
    Het is wel een gek gezicht.... :lol: :lol: :lol:

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - kast af glijden
  1. mccfelinefantasy
    Reacties:
    26
    Weergaven:
    1.652
  2. Mark-en-Sas
    Reacties:
    10
    Weergaven: