Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Typhon Blue

Discussie in 'Familie' gestart door Thea, 11 aug 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Thea, 11 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2015
    Mijn mooie lieve Arwen van Typhon Blue. Acht maanden oud en een echte'"plakker"! het liefst vreet ze je op! Ik hoop van haar nog eens een mooi nestje te krijgen!

2. WOW

Een mooi nestje moet met haar toch zeker geen probleem zijn

3. Mooie poes ,ja ,dat gaat beslist schitterende kittens geven!

4. Leuk om de naam Typhon Bleu hier te zien :D

Angel Citycoons heeft ooit een nest gekregen waarvan Andor de vader was.

Hun zoon Bliksem heeft ze nu zelf rondlopen.

5. Is dat een Coon, nee toch??

6. Nee dit is een ragdoll.

7. Ja dat dacht ik nl. ook. Misschien is dit dan leuker om in de fotohoek te plaatsen dan houden we dit topic een beetje centraal met Cooncattery's ;) Anders zie je straks door de bomen het bos niet meer en kun je tussen de siamezen en de perzen door naar de cattery van jouw Coontje zoeken. Of ben ik nu te streng?

8. Typhon Blue is ook een Maine Coon Cattery.

9. Ik vind het erg onoverzichtelijk worden zo als ik zo vrij mag zijn om dit te uiten. Verder no hard feelings en Arwen mag er zeker wezen hoor ;)

10. Wat een beauty !!!!!!!!!!!!!

En ook ik vroeg me af of dit een MC was, nee dus........... :D

Zoals Anoeschka al naar voren wierp , er kan beter een hoekje komen voor andersoortige katten of ben ik nu ook te streng.

11. Ik kreeg de kriebels al :shock: :shock:
    Want een coon met blauwe ogen die heb ik nog niet ...hi hi hi :D :D :D
    Maar hij mag er zijn hoor, wat een beauty zeg :love10:

12. Arwen is inderdaad een Ragdoll! Ik heb buiten mijn 8 Maine Coons twee Ragdolls en dit is er 1 van. Ik heb haar erbij gezet omdat ze bij mijn cattery hoort en jullie met mijn katten te laten kennis maken.
    Niet gedacht dat dit het ingewikkeld maakte!

Enne.......Inge, Bliksem ken ik goed hoor! Ik zie hem geregeld!

13. ze is een prachtige meid Thea :love7:

14. pfew....die is mooi....!!! :shock: :shock: :shock:

15. De foto's die ik af en toe doorgestuurd krijg. in 1 woord GEWELDIG :love7:

hihihi... en ook weer een Andorcloon :rolleyes: :wink:

16. Wel apart hoor, maar dacht al is dit ook een coon. Zag later dat het niet zo is.

Groeten, Marjan :wink:

17. #17 Monica, 18 sep 2005
    Sinds vandaag woont Odin van Typhon Blue bij ons. Hij is een zwart gemarmerde kater van 2,5 jaartjes oud. Zijn ouders zijn Charming Coon Walk of Life en Angel Citycoon

Hij is redelijk goed ontvangen al keken ze hier wel even zo van wat is dit en hoe gaan we hier mee om lekker even blazen en grommen dus want tja er kotm wel iemand in een keer op jou terrein en dat moet je wel even laten weten. Hij gaat wel zelf richting de anderen en wil kontact maken en Passa die was zo lief om hem een neusje te geven dus dat gaat wel goed komen.

18. #18 Ellie, 18 sep 2005
    He das leuk :D :D
    Een kleinzoon van ons meisje Ray :D :D :D
    Mooie jongen geworden zeg :wink: :love10:

19. #19 Monica, 18 sep 2005
    Als hij weer lekker in zijn vacht zit en hij is goed gewend hier dan zal ik hem eens meenemen naar een show, misschien kan je hem dan in het echt bekijken en wie weet vind je wel gelijkenissen met zijn oma.

20. #20 Ellie, 18 sep 2005
    Dat zal leuk zijn :D :D
    Is hij al eerder op show geweest?

21. Er is nog niet met hem geshowed dus ik ben eigenlijk wel heel benieuwd. Maar eerst moet hij zich maar eens goed thuis voelen en heerlijk zijn vacht goed terug krijgen door de stress van de laaste tijd zit hij nogal in de klit en die gaan we eerst rustig weg halen.

22. Verstandig van je, laat hem eerst maar een beetje wennen aan alles wat nieuw is in zijn omgeving.
    Alles op zijn tijd !

23. Ohh ja ik heb heel veel tijd, ga vanaf morgen hem eerst eens heerlijk verwennen door hem beetje bij beetje klit vrij te maken en als het goed is houdt hij wel van borstelen en is een badje hem ook geen enkel probleem om toe te staan.

24. #24 inge, 19 sep 2005
    En jij meld mij niet dat je een Andor kind in huis hebt :evil:

Foei Monica :wink:

Geniet lekker van dit ventje. Als hij een beetje op z'n vader lijkt, wordt het een echte knuffelkater.

25. Prachtig manneke Monica! Gefeliciteerd met jullie nieuwe gezinslid en vele jaren van geluk geknuffel en gezondheid gewenst! Ga hem maar lekker verwennen!

Thea, helaas kan ik jou foto hier niet bekijken... Misschien vanavond thuis!

Enne: mij storen foto's en babbels over andere poezen beslist niet, integendeel zelfs!!! Maar ik moet Djinkie gelijk geven dat dit gedeelte van het forum inderdaad alleen voor coontjes is bedoelt...

Groetjes,
    Monique

26. #26 Monica, 19 sep 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Tja hij is er ook nog maar net en jullie waren heerlijk showen he, dus nog geen tijd gehad hem aan te melden bij je. :D :D

27. He wat leuk Monica, dat jij Odin hebt! het is een lieverd hoor!

28. Maar wel met heel veel werk. Ik ga nu elke dag een beetje bij beetje de klitten zelf proberen te verwijderen en anders dan ga ik toch even langs de dierenarts om hem maar te laten scheren want het is best wel drastisch met de klitten en ik wil wel zijn vertrouwen krijgen en niet de boeman worden die met een kam en borstel komt aan zetten. Verder wil ik dat de dierenarts zijn gebid goed nakijkt want ik zag al dat een slachttand was afgebroken, maar alles op zijn tijd want hij moet zich wel welkom voelen en zich hier lekker kunnen voelen. De klitten in zijn hals zijn nu weg dus dat zal zeker prettiger aan voelen en beter met eten zijn.

29. #29 chicoenluuk, 13 okt 2008
    Ik heb ook een kater van Typhone Blue.
    Hij heet Luuk (vroeger heette hij Luc).
    Hij is een zoon van Moondance en Captain Jack Sparrow.

Deel Deze Pagina