Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

TIPPY -1-1-2003 / 17-5-2005

Discussie in 'Memoriam' gestart door Marinda, 18 mei 2005.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Gisteren om 10.15 hebben wij onze Tips moeten laten inslapen precies 2 maanden na Avenga.. :cry: :cry: :cry: Deze ziekte ( FIP) is een hard gelag. Ze zeggen dat er zelden 2 aan sterven in een cattery vraag me af waarom wij dit (on)geluk moeten hebben ben anders nooit zo gelukkig dan zou ik wel in de loterij spelen.... Tippy was nog maar net 2 en onze enige kater en mijn allerbeste maatje mijn knuffel niets was zo moeilijk tot nog toe dan deze beslissing.. :( :cry: :cry: Gelukkig waren er veel mensen op de hoogte en ben ik ontzettend gesteund door iedereen NOGMAALS BEDANKT het betekend veel als je merkt dat je niet alleen door deze hel hoeft.. Ook hebben we ons het hele weekend op het onvermijdelijke kunnen voorbereiden voor zo ver dat mogelijk is maar ons afscheid was intens en vol goede herrineringen..

Hier enkele gedichten van ons voor TIPPY mijn allerliefste

Ons afscheid....:-(

TIPPY

T is for the TIME you spent with us , however short however brief
    I is for the beautiful memories INGRAINED forever in our hearts
    P is for PITY that your life was smotered so soon in your prime
    P is for PAIN we feel now that you are gone
    Y is for WHY you, and not another was grabbed from us
    We know it's unfair but what can we do we have no choice but accept reality however cruel
    We have to move on with heavy hearts we wil never find another one like you

Leonard

In loving Memory of my dearest Tippy

If tears could build a stairway
    And memories where a lane
    I would walk right up to heaven
    To bring you home again

Allthought you left your body behind
    You will allways on my mind.
    At night you will be the brightest star
    and then you are not so far

Marinda

TIPPY LOU How much I love YOU

2. Ik en mijn vrouw weten hoe het is om een kat te verliezen aan FIP.

Misha was 18 weken en zijn leventje was al ten einde..

Is niet echt onder woorden te brengen hoe het mannetje heeft geleden..

Heel veel sterkte met de verwerking hiervan..
    :cry: :cry: :cry:

3. Heel veel sterkte met dit grote verlies.
    Het is een rot ziekte, zo sluimend en gevaarlijk...

gr,kim

4. ach kind wat vreselijk

5. Marinda en familie,

heel veel sterkte met de verwerking van dit grote verlies!
    Tippy, jongen rust zacht!

6. Heel veel sterkte Marinda!... vreselijk is dit.... :cry:

Groetjes,
    Marleen

7. Marinda, wat een verschrikkelijk verdrietig bericht! Ze zeggen altijd dat de bliksem niet twee keer op dezelfde plek inslaat, maar jij werd toch twee keer getroffen...

Ik wens je heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet...

Groetjes,
    Monique

8. marinda harstikke veel sterkte om dit verlies te verwerken..verdorie wat een rotziekte toch. :cry:

9. Heel heel veel sterkte!

10. Oh Marinda, wat ontzettend erg! Heel veel sterkte met dit grote gemis!

Jolanda

11. Wat een triestig bericht Marinda en dat dan ook nog 2x zo kort op elkaar. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie lieveling Tippy en geef hem een mooi plaatsje in jullie hart.

12. Marinda,
    ik vind het heel erg voor je/jullie.
    heel veel sterkte..........

13. Bah...wat naar...hèèl veel sterkte....

14. Lieve Marin,

Je hebt de juiste beslissing genomen en hem veel leed, pijn en ellende bespaard. Je hebt hem in zijn waarde gelaten en voor hem gekozen, dat is het mooiste en het beste dat je voor hem kunnen doen. Dat neemt niet weg dat het gemis waanzinnig is, geef hem voor jullie allemaal een mooi plekje in jullie midden............... daar waar hij hoort te zijn.

Heel veel liefs Anoeschka

15. 2 in zo'n korte tijd. Wat moet dat verschrikkelijk voor jullie zijn. Heel veel sterkte!

16. Hoi Marinda,

Woorden schieten tekort............ ik kan alleen maar in herhaling vallen wat alle andere hebben geschreven,en tegen jullie zeggen heel, heel veel sterkte met dit grote verlies.

17. He meissie,

We hebben een rottig en verdrietig tijdje achter de rug.
    Bij deze nog eens heel veel sterkte toegewenst.
    Dikke en warme knuf van hier.....

18. Mijn man zei het eigenlijk al, maar wilde je het nog persoonlijk zeggen.
    Heel veel sterkte met dit verlies.

19. Heel veel sterkte toegewenst.

Marjan

20. Wat vreselijk! Heel veel sterkte toegewenst!

21. Marinda, heel veel sterkte met het verlies van Tippy......

22. Heel veel sterkte voor jullie. :cry:

23. Veel te jong was tippy, die aan deze rotziekte overleed. Zo'n lieve coon waar je geen tweede van vind. Hij heeft een bijzonder plekje in je hart verovert en hij krijgt van jouw een mooie ere plekje voor terug.
    Meid ik wens jouw je vriend en kinderen veel sterkte met dit verlies!!!!!

24. Héél veel sterkte !

25. V R E S E L I J K :(

Laten we hopen dat deze plaats in de FIP-loterij betekent dat je nu ook in de loterijen wat meer wint - de staatsloterij zou leuk zijn, maar wat geluk met de katten zou ook welkom zijn! STERKTE!!!!

26. O Marinda wat erg....
    Heel veel sterkte toegewenst voor de komende tijd hoor...

27. Marinda

Heel veel sterkte met dit grote verlies!

groetjes Sandra

28. heel veel sterkte bij dit groote verlies :(

groetjes renate

29. Oh ik lees dit bericht nu pas. Wat verschrikkelijk zeg dat je hem hebt moeten in laten slapen.
    Elke keer als ik over die ziekte lees ben ik ook gelijk bang voor mijn kleine mannetje dat hier rond loopt en ik hoop echt dat hij dit bespaard blijft.

Heel veel sterkte nog de komende tijd.

30. Heel veel sterkte voor nu en de komende tijd!

31. Verdorie! Wat heb jij een pech!
    Die mooie kater! Wij vonden het net een witte tijger zo'n schoonheid!
    Wat zullen jullie verdrietig zijn!
    Heel heel heel veel sterkte met dit dubbele verlies!
    Marjoleine.

32. Ik heb ook mijn katertje Othello moeten laten inslapen wegen Fip enkele jaren terug dus ik weet wat je doormaakt. Maar keer op zo korte tijd dat is wel echt heel erg!!
    Heel veel sterkte gewenst.

33. Nu bijna 3 weken later begint alles een plekje te krijgen ik kan wat rustiger aan hem denken en over hem praten zonder in tranen uit te barsten langzaam maar zeker gaat het elke dag een beetje beter en denken we weer aan de toekomst... We kunnen weer lachen de eertse week was het ergst deed geen oog dicht 2/3 uurtjes op een nacht normaal ging ik slapen met Tip in mijn armen en werd ook wakker met Tip in mijn armen en dat miste ik vreselijk maar nu weet ik het is goed zo NOOIT maar dan ook NOOIT zal ik dit ventje vergeten...maar hij krijgt een plekje nu.... Allemaal heel erg bedankt voor jullie hartverwarmende reacties dat doet je goed in de dagen van verdriet...

34. Tuurlijk meis daar zijn we toch voor, om elke te steunen in minder leuke tijden. Jij hebt gewoon een vreselijke tijd achter de rug en hopelijk wordt het vanaf nu alleen maar beter, dat gun ik je zo. Tips is id. onvervangbaar, de scherpe randjes gaan er vanaf en hij zal voor altijd een speciaal plekje houden in jouw hart.

35. En daar sluit ik me natuurlijk helemaal bij aan !

Deel Deze Pagina