Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

tipje?

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door guest, 4 aug 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Wie heeft een tip voor me hoe ik een blauw katertje het beste kan wassen. Waar krijg ik het mooiste resultaat mee?

De start om hem vetvrij te krijgen weet ik.
    Maar dan?
    Wat voor shampoo gebruik ik?
    Zelf zat ik te denken aan een zilvershampoo. Waarom weet ik niet, maar mijn gevoel zegt dat een zilvershampoo mooie dingen met blauw doet.

Wie heeft DE tip?

2. Hoi Natasja

Tja wat moet je nu precies gebruiken, ik denk dat ieder zo zijn eigen resultaten krijgt met bepaalde shampoo's. Ik zelf heb gewoon verschillende dingen uit geprobeert op de diverse kleuren hier in huis. Je zou hem gewoon een proef badje moeten geven met de shampoo die jij in gedachten heb en kijken hoe hij er uit komt, het is nog een kitten en die hebben meestal van zich zelf nog wel een zijdig achtige vacht en dan volstaat een goede shampoo al. Wat gebruik je om Brandy mee te wassen daar zou je eerst iets mee kunnen proberen. Je kan bij de dierenspeciaal zaak ook de shampoo van jp krijgen is een goed shampoo in verschillende dingen te verkrijgen ook volume en zilvershampoo en voor kittens en katten met een makkelijke vacht is dit gewoon een hele goede shampoo, de flesjes zijn geheel zwart.

Heel veel succes met proberen

3. Een zilvershampoo kan hele mooie resultaten bereiken bij zilveren en blauwe katten. Haalt de kleur prachtig op. Kijk anders eens op http://www.CatsStore.nl . Daar verkopen ze shampoos van diverse merken en er staat uitgebreid bij wat voor shampoos er voor allerlei verschillende vachten zijn......
    Groetjes, Carin

Deel Deze Pagina