Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Test resultaten

Discussie in 'Testen' gestart door inge, 13 mei 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Zo ff tijd om weer m'n gezicht te laten zien :)

21 April ben ik met Vashti en Angel naar Ingrid Putcuijps in België geweest.

Vashti was mee voor haar HCM, PKD en HD. En Angel was mee voor HD.

Hellaas met Vashti kregen kwamen we niet verder dan de HCM test. Ingrid Putcuijps heeft milde HCM bij haar geconstateerd :(
    Vanwege de verbouwing en as verhuizing laten we Vashti nog ff lopen. Over ongeveer een half jaar zal ze gecastreerd worden.

Angel haar heupen zagen er goed uit op de foto. Ingrid gaf er een Excellent aan.

2. Wat een kl*tenbericht was dat.......
    :cry:

dikke knuf voor jullie en Vashti!!

3. Tjeetje das mooi balen
    :(

4. Shit! Balen .....
    Maar natuurlijk beter op tijd zo'n bericht - vooral als het mild is - dan te laat. Nou ja, uithuilen, en dan pas daar aan denken! Sterkte!! :crybaby:

5. Oh das wel flink balen zeg! Sterkte ermee!

6. Hè bah, Inge, wat een kl*te bericht! :cry:
    Veel sterkte en ik hoop dat Vashti zelf er weinig last van hoeft te hebben.

Groetjes,
    Marleen

7. Ik schrik er gewoon van.... Weet niet wat het verloop bij milde HCM is, maar ik hoop dat Vashti er toch goed mee kan leven. Wat zullen jullie geschrokken zijn, sterkte!

Gr. Jolanda

8. Huilen heb ik idd wel ff gedaan :cry: Maar ik ben inmiddels wel zo ver, dat ik er wat rustiger tegen aan kijk. Het is mild. We gaan over een half jaar een hertest laten doen om in de gaten te houden hoe het zich ontwikkeld.

Gelukkig is Vashti een hele makkelijke kat. Reizen vind ze niet erg en een da en/of nieuwe omgeving vind ze errug interresant.

9. He Lieffie,

De schrik was groot, het onmacht gevoel blijft nog een hele tijd, maar gelukkig ziet Vashti er goed uit, ze heeft geen problemen van, en ze kan zeer zeker nog vele jaren voort. En daar duim ik giga hard voor!!

dikke knuf voor jou en Vashti

10. Ik ben wel een beetje geschrokken, maar meer omdat ik het eigenlijk niet had verwacht. HCM zit bij Vashti in de lijn. Haar overgrootopa heeft HCM. De generaties tussen die overgrootopa en Vashti zijn tot nu toe negatief getest. Dus het was wel ff schrikken dat het zich bij Vashti aan het ontwikkelen was.

Vashti zelf heeft nog nergens last van. Ze raced nog net zo vaak door het huis als anders.
    Ze komt de laatste tijd wel vaker op schoot liggen :rolleyes: Maar ik denk niet dat dat komt door de HCM, maar eerder door het feit dat we de laatste tijd weinig thuis zijn ivm de verbouwing :oops:

11. Bij poezen kan HCM lang onontdekt blijven. Ik weet nu van 2 (fok)poezen, die jarenlang negatief getest waren, en bij een test op 10+ leeftijd, opeens HCM-positief waren. Goede fokkers, natuurlijk, want anders waren de katten op zo'n hoge leeftijd nooit getest! En ze werden ook getest omdat er verder gefokt is met hun kittens, als extra zekerheid voor de komende generaties, want de poezen zelf waren en zijn eigenlijk symptoom-vrij ...... Dus de de 'andere' lijn blijft ook nog open als mogelijkheid ......

12. Gut Inge! Wat een schrik moet dat geweest zijn! Ik kan niets anders zeggen dan hierboven al gezegd is... uithuilen en daarna langzaamaan stappen ondernemen. En iederdaad gelukkig (?!) weet je het nu, voordat ze babies heeft gehad...

Veel sterkte meid!

Groetjes,
    Monique

13. Shit, dat is balen....
    Ik hoop dat Vashti er lang mee kan blijven leven....

14. He Inge..
    Wat een vervelend bericht was dat he....
    Het gebeurd altijd bij een ander , totdat het bij jezelf gebeurd...
    De schrik zit er dan goed in.
    Ik hoop dat Vasthi nog heel lang mag zijn zo als ze nu is...
    Geef haar een dikke kroel van mij en Lucca :love2:

15. He meis,
    Wat een rot nieuws....
    Heel veel sterkte toegewenst en voor Vashti nog heel veel goede jaartjes.
    Een warm Knuffie van hier.

16. Dat is geen leuk nieuws Inge wat je hebt gekregen van je jonge meisje. Ik hoop toch dat ze nog heel lang bij jullie mag genieten.

17. Allemaal bedankt voor deze bemoedigende woorden. :D

Ik hoop dat Vashti ook nog heeeeeeeeeeeeel lang bij ons zal zijn, maar tijd en hertesten zal leren.

Dank jullie wel, allemaal :D

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Test resultaten
  1. Nayomi
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    758
  2. Marjoleine
    Reacties:
    24
    Weergaven: