Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

't zijn toch slimme mannekes hoor !

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door chantal, 30 jan 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mijn coons hebben een uiterst vervelende gewoonte. Tijdens de week sta ik om 6u15 omdat ik om 7u30 begin te werken. Zij hebben een inwendige klok en tijdens het weekend zijn die mannen ook om 6u wakker. Als ze dan merken dat ik nog niet opsta beginnen ze me gewoon te roepen. Norton miauwt en miauwt en Redkin trommelt met zijn voorpoten op de deur van de woonkamer.
    Wij willen immers niet dat ze in de slaapkamer komen want dan doen we van de hele nacht geen oog meer dicht !!
    Deze maskarade duurt nu al maanden en we kunnen nooit meer deftig uitslapen want die mannen kunnen dat lawaai lang volhouden !
    Deze morgen om 6u05 precies begon het weer. Ik ben opgestaan en heb ze voor de allereerste keer eens flink uitgescholden !! Heb ze zelfs beiden een klapje op hun kont verkocht en eens flink met mijn voeten gestampt. Jullie hadden eens hun kop moeten zien, ze keken me zo aan van "wordt die nu gek of zo ??" in elk geval, ze hebben het begrepen want... we konden tot 8u15 blijven slapen zonder dat ik nog een geluidje hoorde van beneden :lol:
    Ik moet toegeven, het zijn toch slimme beesten hoor, ze wisten dus
    echt "waarvoor" ik me zo boos gemaakt had :shock: :shock:

2. Bij ons gaat het gedeeltelijk ook zo....
    Bij ons gaat om 5 uur :? de wekker omdat het mannetje om 5.30 weg rijd om de files voor te zijn :x
    Maar zo rond kwart voor 5 springt Chap al op bed zo van de wekker loopt zo af hoor, dusse wakker worden :x
    Ik ga, nadat ik koffie voor Kees heb gezet ,weer lekker terug naar bed, overbodig te zeggen dat de hele coon clan zich dan ook prinsheerlijk bij mij op het bed heeft gesetteld :lol:
    Ik zet de wekker dan op 7 uur, maar dat hoeft ik eigenlijk niet te doen want net voor dat de wekker af gaat lopen beginnen ze om te beurt van en op het bed te springen, of moet ik ploffen zeggen :shock:
    En nog even 5 minuten blijven liggen zit er echt niet in, want ze hebben HONGER :rolleyes:
    Maar in het weekend daarin tegen, hoe ze het doen ik weet het niet, dan zien of horen we ze niet voor 8.30...
    Ik ga er niet proberen achter te komen hoe dat dat komt, want dat iets langer blijven liggen is toch wel lekker :wink:

Laden...

Deel Deze Pagina