Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Storm...

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Sjoukje, 24 sep 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hier thuis heeft Oscar al 2 dagen de storm in zijn bol:rolleyes: .. :rolleyes:
    En dat is goed te merken wanneer deze lange en grote heer door het huis heen denderd :lol:

Alleen hij heeft zijn rem nog steeds niet gevonden, en af en toe zit ik met een halve hartverzakking op de bank..want hij rent met volle vaart op de bank en wilt dan de stijle wanden race uitvoeren..maar dat gaat wel eens mis:eek: ..Dat knalt hij met zijn bovenlijf tegen de rug van de bank aan terwijl zijn voorpoten nog op de zitting staan:rolleyes: ..

En vanmorgen had hij gezelschap van Seagal..en Harry zit ook al smachtend te kijken...pffffff...Als die met zijn drieen van de trap gaan racen denk ik dat de trap instort..hahahaha

Isa daar en tegen bekijkt alles van een afstandje en zucht vervolgens een heel diep;)
    Daisy is al een paar keer omver gelopen door Oscar ( ik heb nog steeds het idee dat hij zijn tweede naam LEO is...Lomp En Onhandig:D :D )
    Roos die heeft het handig bekeken, zij gaat boven in de gang in een hoekje liggen waar de rennende heren niet hoeven te komen en slaapt heerlijk ;)

Waldo en Pino weten het nog niet..of ze mee gaan doen...van mij persoonlijk hoeft het ook niet ;)

2. Ik heb momenteel ook veel te doen met onze Noorse bosdame Lotje, want Coen is super druk en springerig en springt echt iedereen om zijn nek, op Babe na. Dat is onze zwarte Maine Coon dame :twisted: en die is daar echt niet van gediend en heeft dat vanaf het eerste moment laten weten.
    Verder is echt iedereen hier is huis aan de beurt, of je nou hond, kat of mens bent, nekken en benen, het maakt hem helemaal niks uit, en een botsing met de muur of een kastje, het donderd hem helemaal niet. Tot dat hij even naar buiten is geweest en zeker de hele boomgaard onveilig heeft gemaakt en de kippen heeft laten gillen (weer een week geen eieren :rolleyes: ) dan is hij tevreden en gaat hij naar zijn schaaltje toe.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Storm
  1. Anita
    Reacties:
    30
    Weergaven:
    1.689
  2. Anita
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    597