Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Stoeien met een Zebra

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Djinkie, 28 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Haha ik was gisteren duidelijk niet met mijn juiste been uit bed gestapt :? Ken je dat, je laat van alles vallen en niks gaat goed en dan weet je het........... vandaag komt het niet meer goed.

Het begon met een leuke actie van Jesscia (mijn vriendin) die zou de neushoorn wel even van heel dichtbij op de foto nemen en ondoordacht stapte ze met een been over het hekje om de juiste foto te kunnen schieten. En toen gebeurde waar ik al bang voor was, het monster stond op!! Maakte een snarkgeluid en keek even op, whoeha!!!!!!!!!!! Ik geschrokken een kreet geslaakt "KOM DAAR VANAF, BEN JE HELEMAAL GEK GEWORDEN OFZO?!!" Mijn hart zat echt in mijn keel. Gelukkig liep het goed af en ging Rhino weer fijn verder meuren (letterlijk en figuurlijk). We waren zelfs getuige van een oerknal van een scheet zeg :mrgreen:

Vervolgens liepen we na de lunch nog even met Helma en Riette naar het educatief centrum om daar eens lekker te neuzen. Zo nieuwschierig als Riette en ik waren wilden we natuurlijk even de opgezette dieren voelen. Dus zo gezegd zo gedaan, nergens stond aangegeven dat je er niet aan mocht komen dus wij aaiden er maar op los. Totdat we een halletje doorliepen waar allerlei dierenhoofden opgezet aan de muur hingen. Ik was nogal nieuwschierig en vroeg me af waar ze die dingen nou mee op vullen, is het hol of massief?? Dus Riette aaien en Noeslief dacht er even een klopje op te geven om antwoord op d'r vraag te krijgen........... Nou dat hebben we geweten!! Binnen een mum van tijd stonden we met een Zebrahoofd te stoeien, dat ding kwam zo naar beneden :shock: Pats op mijn hoofd en met wat acrobatisch handelen konden we 'm nog enigzins opvangen maar "boink" hij stuiterde even op de grond :oops: :oops: Gelukkig geen dierentuin personeel aanwezig maar wel allemaal bezoekers :? Het schaamrood stond op mijn wangen en met knikkende knieen hebben we de Zebra gauw weer opgehangen :wink: (helaas geen foto's van). En tijdens het ophangen kreeg ik ook even zo'n raar en naar gevoel van binnen, zoiets van IEHHHHHHHHHHH wat heb ik in mijn handen?? Maargoed, niet nadenken en doen wat je moet doen.

Denk je alles gehad te hebben en door Helma al gewaarschuwd dat er vast nog iets zou komen............... op naar het nachtdierenverblijf en ja hoor daar gebeurde het. Nog niet met een voet over de drempel, is daar een kinderspeelding waar met een hoop geritsel en kabaal en jongetje uitkwam, totaal onverwacht dus ik slaakte een kreet en liet iedereen schrikken. Inclusief mezelf uiteraard, haha die mensen stonden stijf van schrik. Maar Noes en donker is niet echt een goeie combi, moet me altijd eerst even rustig kunnen orieteren waar ik precies ben en helaas kon dat nu niet.

Daarna maar gauw naar de uitgang gegaan, de auto ingestapt, Riette en Helma thuis gebracht en gauw naar huis gegaan om vervolgens op de bank te gaan zitten om er niet meer vanaf te komen, dat leek me toch het beste :mrgreen:

Maar die Zebra sloeg echt alles................ krijg nu weer het schaamrood op mijn wangen :oops: :oops: :oops:

En wat heb ik hier nu echt van geleerd?? Kijken doe je dus echt met je ogen, waar een educatief centrum al niet goed voor is :D :rolleyes: :idea:

2. Whahahahahaha die zebra whahahahaha

3. En Jessica en ik lagen zowat over de grond te rollen van het lachen van die zebra. Eerst was het natuurlijk schrikken van die rotklap, maar daar na........... :lol: :lol: :lol: En in het nachtdierenverblijf stond mijn hart zowat stil van de ijselijke gil die ze slaakte. Jeetje, wat kan die meid gillen :lol: :lol: :lol: :lol:

4. Hahahaha ik had denk ik niet meer bijgekomen als ik er bij was geweest :lol:

5. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Schitterend!!

6. Hahahaaa jammer dat ik er niet bij was!!!

7. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Oooo wat had ik dat graag gezien...prachtig!!!!

8. Ik dacht al.............wat hangt die zebra toch raar scheef!! :lol: :lol: :lol:

9. vond het ook niet echt fijn in het nachtdierenverblijf!! :? :?

10. NEE! Dat was van te voren! Djinkie en ik hebben dat kreng puur recht teruggehangen!

.......... nadat mijn hart terug was van zijn verzakking ........

11. Whahahahaha! Wat een verhaal weer! Suus zei al zoiets over de telefoon vanmiddag! Jeemig!!!!!!!! Stelletje ongeregeld!!!! Hahahahaha! Wat ontzettend jammer dat we het niet op film hebben!!!!!

Groetjes,
    Monique

12. oh wat jammer dat ik dat gemist heb zeg :mrgreen: ! Geweldig de volgende keer niet zo vroeg dan kom ik zeer zeker ook! Ik wil dat meemaken een zebra op je hoofd.....

13. :D :D :D :D
    Ik zag het helemaal voor me :lol: :lol:

14. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15. Nou id. haha het zo opgestuurd kunnen worden naar de leukste thuis ofzo :mrgreen: mrgreen: mrgreen: Ik had het er vanavond nog over met Jessica en we hebben er weer keihard om gelachen ;)

En ja Riette en ik hebben ons uiterste best gedaan het ding weer recht op te hangen en dat valt niet mee met al die streepjes die je half aan het hallucineren maken ;)

16. stelletje criminelen :mrgreen:

Deel Deze Pagina