Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

springfields

Discussie in 'Familie' gestart door faya, 15 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Springfields fokt al tijd niet meer. Maar ik heb 3 springfields. En 1 ervan is Jessy mijn blauw gemarmerde polykater.

Groeten, Marjan :)

2. Ahhhhh ik ben een "pootjesfetisjist" :wink: (of hoe je dit ook schrijft) mag ik foto's zien?????? Haha, heerlijk die grote Coonvoeten en helemaal als ze nog een beetje extra hebben............... *ZUCHT* ik wil ooit ook nog een poly :mrgreen: mijn verlanglijstje word zo steeds groter, hihi

3. Ook al zo'n plaatje maar we willen wel zijn voetjes zien hoor.....!!!! :lol: :lol: :lol:

4. Gaaf een poly!!! Ja zijn pootjes wil ik ook zien !!!!! :mrgreen:

5. Ik zal proberen wat plaatjes te schieten van de voeten. Camera is niet zo goed van kwaliteit.
    Alleen ben ik niet zo'n held in nagelsknippen, en tussen zijn extra teen en andere groeit een nagel in wat ik niet zo makkelijk vind. Dat vind ik nadeel van poly.

Groeten, Marjan :wink:

6. moos

En dit is Springfields Easy Rider. Hij is Moos genoemd destijds.
    Hij wordt 11 augustus 9 jaar. En weegt veel te veel. Ongeveer 11 kg. Is bijna niet te tillen. Houdt erg van kroelen, alleen gelukkig naast je en niet op je schoot. Want daar is hij toch echt te zwaar voor.

Pict0232.jpg

7. faya

En als laatste Springfiels Faya, poes zwart schildpad gemarmerd.
    Een rustige dame die graag op zichzelf is, niet op schoot komt, wel houdt van aandacht, maar die zeker protesteert tegen de kam.
    Ze is al 8 jaar.
    Leuke is dat Faya en Jessy dezelfde moeder hebben, Mount Bigelow's Hail Mary,
    en Faya en Moos dezelfde vader, Cozy Farm Parcifal.

8. Faya heb jij geen mooi duidelijke foto van hun pootjes dit zijn toch ook polycoons??
    Ik ben namelijk heel erg benieuwd!!!!

9. Ik wil ook pootjes zien.
    Vind poly best indrukwekkend,....bijna handjes

10. Ik wil de voetjes ook zien :mrgreen:

11. VOETJES VOETJES VOETJES !!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

stuk voor stuk hele knappe coons :D

12. Alleen Jessy is polycoon. En die foto's ga ik zeker maken hoor.

13. Joepppppiee!!!!!!!!!!!!! foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. Ja, maar hij laat zich niet makkelijk op de foto zetten. Want hij zit veel buiten in mijn begroeide tuin. Laat zich niet altijd zien. Maar we gaan ons best doen.

15. Net even wat werk verricht, want Jessy ligt op tuintafeltje. Ik weet alleen niet of het goed te zien is met die fluwelen voetjes van hem.
    Hier komt 1 foto, volgt er nog 1 zo, want ik weet niet hoe ze beide tegelijk te kopieren van fotobucket.

16. En hier nog een foto van Jessy zijn voetjes.

17. Ik vind Poly coons ook geweldig :mrgreen:

18. Ohw *ZUCHT* wat een heerlijke handjes, maar mag ik misschien zo brutaal zijn om ook een foto van de onderkant te vragen??

Hihi ik zadel je wel weer op met een lekker klusje als ik het zo hoor :oops: :oops:

19. Jaa eindelijk!! Best wel een vreemd gezicht hoor,maar ik vind ze wel super polycoons!!! :mrgreen:

20. Misschien ben ik nu heel raar, maar heb nog nooit gehoord van Polycoons?
    Wat houdt dat in? Hele grote voetjes?

21. Poly's hebben extra teentjes

Deel Deze Pagina