Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

slapen

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Sabbe, 7 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ik weet niet of dit hier juist staat: maar mijn kitten, katertje slaapt bij mij op men kamer.
    ik heb hem van vrijdag en sindsdien als ik slaap of het nu snachts is of een middagdutje, elke keer komt die kat boven mijn hoofd of naast mij op men kussen liggen.

is dit normaal? of toont dit iets van dominantie?

2. Nee hoor heel normaal

3. hahahaa lol das heel normaal voor een coon !!

4. idd normaal :)

5. Hij wil gewoon aandacht :)
    Niets meer :)

6. Oef gerustgesteld dus.., wel ik vondt het niet erg hoor, is eigenlijk wel lief.. wakker komen met je kat zo dicht bij je..
    wat hij wel leuk vindt is zich dan uitstrekken en zijn poten in mijn gezicht te duwen , waardoor hij dan de kussen voor zich alleen heeft..
    of midden in de nacht met mijn oorbellen gaan spelen.. *auw mijn oortjes*
    en het ergste van al is.. als hij snachts wakker is, valt hij altyd my lastig en mijn vriend kan blijven slapen als een roos..

7. Hahaaa wat een heerlijk ventje!!

8. Heeeeel erg herkenbaar dit...vooral dat door slapen van die vriend :twisted: :twisted:

9. Keyah ligt ook altijd rond mijn hoofd met zijn voorpoten bij mijn ene oor en zijn achterpoten bij mijn andere oor. en als ze wakker word dan krijg ik een wasbeurt.
    dus tis heel normaal. :D

groetjes Anouk

10. Oh ja, bij ons vallen ze ons beide dan lastig. Vooral Vashti is een deugniet hierin :lol: Ze gaat tussen ons in liggen en gaat zo liggen dat ze contact heeft met beide, en degene die als eerste wakker wordt, gaat ze mee kroelen :D

11. Onze coon mag niet op de kamer, die maakt teveel herrie :D De birmanen neem ik wel eens mee naar boven. Die gaan braaf liggen slapen, maar Calvin krijgt altijd de dolle ren als hij boven is en dat wil ik niet in combinatie met een waterbed. Ik zie het al helemaal voor me. Onschuldig coontje in een waterballet ;)

12. Geweldig toch, gezellig !

En nog eens lekker warm!

13. Haha als ie dan een echte Coon is dan vind ie dat water ws. een en al feest ;) :mrgreen:

Onze heren spelen ook voor bedmutsje, Roog heeft zijn eigen bedmuts een zwart gemarmerde en ik mijn creme kerel, haha. Geen gezicht denk ik als je het vanaf boven zou zien ;) En Jay ligt overal en nergens, soms een bedmuts, soms een voetenwarmer ;)

14. Lijkt me inderdaad erg komisch als je dat van bovenaf ziet... hihi :p

15. Hier heb ik ook een paar van die types die zowat in je kruipen als ze op bed liggen. Erg gezellig en typisch Coon :lol: :lol: :lol:

Groetjes, Janneke.

16. Het gedrag is erg normaal.

Wij hebben een mandje tussen ons in :oops: :oops: En dat vinden ze erg gezellig. Isis en Settore maken er dankbaar gebruik van. En Isis vindt het ook erg leuk om onder het dekbed te liggen en dat maakt ze ook hardhandig duidelijk. Ze gaat dan gewoon lopen graven....maar af en toe op plekken waar geen dekbed ligt, auw, grrrr...

17. hahahahaha.. :lol: :lol: Dan is haar broer slimmer. Die duwt gewoon ze kop onder de dekens en kruipt dan onder de dekens. We moeten alleen wel een T-shirt aan als hij op de slaapkamer is :? :lol:

18. Hihi hier gebeurt het ook!
    Grappig al die slaapkamer-Coon-verhalen :D

19. Ja, hier precies hetzelfde!

En jullie herkennen het vast wel: als je je om wilt draaien, trek je eerst je
    benen helemaal omhoog, je draait ze om en je laat je benen weer zakken.

Alles om ervoor te zorgen dat de poezels niet gestoord worden in hun
    welverdiende slaap. :D

20. Anita, wat een luxe...
    Ik lig als een mummie ingepakt :rolleyes: :lol:

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - slapen
  1. Sjoukje
    Reacties:
    11
    Weergaven:
    2.164

Deel Deze Pagina