Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

slaapplaats aangeboden/gezocht

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Sjoukje, 25 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hier kan men aangeven of men een slaapplekje over heeft voor de mensen die een heel end moeten reizen om mee te kunnen naar het ontbijten met dieren in Dierenpark Amersfoort.
    Ook kan men hier een oproepplaatsen voor een slaapplaatje als men mee wilt maar dat het of te ver is of het openbaarvervoer werkt niet mee ;)

2. Nou hier heb ik een luchtbed voor 2 personen in de aanbieding, verder als men een eigen luchtbed heeft kan ik maximaal 3 personen "kwijt" in mijn huis ;)

Dus als men mee wilt, geen goed vervoer in de ochtend heeft kan die persoon de avond van te voren gezellig komen om te blijven pitten ;)

3. Ik neem 24 kinderen, een hond, twee katten , 2 konijnen , 2 goudvissen en een paard mee, lukt dat ? :mrgreen:

4. als we een beetje stapelen, buiten in de ren het tentje opzetten, moet het wel lukken :mrgreen:

5. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

6. de goudvis wil graag tussen jullie in :lol:

7. Dat wordt dan eerst vechten met Seagal/Sera of Lance die daar regelmatig ligt, en Pino ploft overal gewoon op..wordt ut wel een klein plat visje :twisted:

8. T'paard wil er ook liggen , dus dat wordt opschuiven sjouk, of wil je bij mij in het tentje :lol:

9. Denk dat dat de rustigste plek wordt om uberhaupt te kunnen slapen :rolleyes:

10. jullie zijn echt knetter gek he haahhaha
    laat die beestenboel maar de boel en lekker samen in dat tentje kruipen :mrgreen:

11. Is dit nou een serieus topic of niet :shock: :shock: :mrgreen: :mrgreen:

12. ik denk dat het woord serieus hier niet echt in het woordenboek voorkomt :mrgreen:

13. :lol: :lol: wat een dozen hihiii :mrgreen:

14. ik heb geen plek nodig, ik kan toch niet.
    ik heb geen vervoer :'(

15. Dan is het misschien beter om te roepen waarvandaan je moet komen... misschien is er wel iemand in de buurt of die er langs komt.....

Michiel

16. Dat staat toch bij haar woonplaats, bij haar profiel....

17. jep, ff goed kijke he :wink:

18. Wie vraagt er nu eigenlijk iets? Ik dacht dat het een voorrecht was om mee te mogen rijden (zo vat ik het tenminste op), niet om opgehaald te mogen worden ........

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - slaapplaats aangeboden gezocht
  1. Sjoukje
    Reacties:
    29
    Weergaven:
    1.200

Deel Deze Pagina