Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Shows buitenland

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door nayomi, 14 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Eigenlijk zou ik naar een show in het buitenland toe willen gaan, maar nog geen idee welke.
    Heeft iemand enig idee welke shows eraan komen die de moeite waard zijn?

2. Shows Fife tot 2016

Misschien heb je hier iets aan.

http://www.fifeshowagenda.org/

3. Het ligt er een beetje aan waar je wilt showen, Fife of onafhankelijk.

De fife showagenda heb je al dankzij Puck, de onafhankelijken kan je vinden onder

www.kattenshows.nl en tevens een showagenda op de website van BCF
    www.bcfvzw.be

4. Ik vergat erbij te zetten dat ik dus FIFÉ show. De showagenda ken ik, maar ik ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen :D

5. Hoi Nayomi

Ik ben zelf al in meerdere landen geweest om te showen en ik show dus net als jij Fife. Ik ben in duitsland, zwitserland en oostenrijk geweest en in alle landen geen enkel probleem niet met overnachten in hotels of anderen dingen. Zelf zit ik er aan te denken net als velen hier op het forum om 1 en 2 okt naar parijs te gaan en hoe het in frankrijk gaat geen idee daar ben ik zelf ook nog nooit geweest maar misschien dat er hier wel een paar rond dwalen die al eens die show bezocht hebben.

Maar wat wil je eigenlijk precies weten over de buitenlandse shows.

6. Wij zijn vorig jaar in Parijs geweest.

Het is een show vergelijkbaar met Rheinberg.

Op zich een leuke show, maar wel errug met de franse slag!!! En vorig jaar ook heel schrijnende gevallen beleefd met kittens die op de show verkocht werden (ook veeeeeel te jonge kittens) en veterinaire keuringen met één oogje dicht en daardoor geinfecteerde katten op de show (schurft? iets wat er op lijkt?) tijden die ernstig uitliepen (2e dag pas 20:00 uur einde BIS!!!!) en fransozen die met hun tengels niet van de katten af kunnen blijven (zelfs met plastic voor de kooi!!! en dat terwijl een carré verder die schurft/schimmelkat zat!!!).

Wat ik wel heel leuk vond is de entourage en het enthousiasme van de fransen voor de coons. Die zijn daar nog niet zo heel bekend en we trokken echt hele hordes publiek!

Dus, gemengde gevoelens over Parijs. Ga er dit jaar weer heen (heb de punten nodig) maar wel tot de tand gewapend!!!!

Groetjes,
    Monique

7. Wij gaan ook naar Parijs
    Al moet ik nog ff nadenken na het verhaal van Monique

En arjan vind dat er wel erg veel mensen opeen gepakt zitten en die voorziet een 2-e londen

8. Gaaf Parijs is eens wat anders.. waneer is dat dan in parijs?

9. 1 en 2 oktober

Houdt er rekening mee dat je dan zo'n eind augustus je kat rabie smoet enten trouwens!
    En dat de kat gechipt is

Laden...

Deel Deze Pagina