Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

showhouding?

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door anouk, 9 aug 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. hoe gaat dat nou presies. kan iemand mij dat uitleggen? ik weet het wel een beetje maar niet presies.

groetjes Anouk

2. wat wil je precies weten?

3. Is al eens een beetje besproken:

4. kijk beter dan dit voorbeeld kan het gewoon niet :mrgreen: !

5. hihihi... het begint bij mij vaak zoals op de onderste foto en na een paar tellen ziet het eruit als op de bovenste foto, en als het dan nog lang duurt dan is er helemaal geen Coon meer te zien... :?
    Thuis gaat het altijd prima, maar op show.... :shock:

6. ja nu snap ik het wel nu ik die foto's gezien heb. mijn coon vind het nog niet alles maar dat leert ze wel.
    bedankt. :D

groetjes Anouk

7. Hai Anouk

hieronder was de allereerste poging van een paar maanden terug met onze Eowyn, inmiddels blijft ze keuring in handen liggen, maar als je de basis bekijkt:
    hand voor de staart langs onder haar achterheup, zodat haar/zijn benen strekken, en voorkant hand tussen kat en je jezelf door bij achter haar pootjes zodat die strekken

groetjes gabrielle

8. ow ja idd ja zo heb ik het bij Keyah ook gedaan en ze laat het steeds beter toe. ze houd zich nu gewoon slap.

mooie poes trouwens!

groetjes Anouk

Laden...

Deel Deze Pagina