Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FNK Saint Pro Cat Show Woerden, 17-04-05

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door coonlover, 17 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Het was weer zover, vroeg ons nest uit om op tijd op de kattenshow te komen.
    Daar waren de Coons het dus niet mee eens, stuk voor stuk chagerijnig :evil: Ik zag het al voor me, dat werd helemaal niets :(
    Haley, het coontje van mijn moeder was ook mee, en die vondt het allemaal maar eng, ze is ook nooit veel op shows geweest.

Aangekomen in Woerden, stond er een mega rij, de veterinaire keuring moest nog beginnen, het was ook nog geen half acht, dat werd dus wachten. Om 8 uur konden we beginnen met de kooien opbouwen.

Surprise, surprise, Nazca mocht om 10.15 uur al naar de keurmeester, en behoorlijk obstinaat, fijn met 8 kilo schoon aan de haak.
    Ik kon geen hoogte van de keurmeester krijgen, ze was niet echt super enthousiast, maar zeker niet negatief. Ze vondt wel dat Nazca een indrukwekkende kraag had. Gelukkig geen concurrentie, maar dat betekent niet automatisch dat je het certificaat CAPE krijgt. Afwachten maar.

Een tijdje later schrik ik, mijn hart gaat bonken, kat nr. 210 wordt opgeroepen. Jaaa mijn Nazca :D Die jongen heeft een BIV behaald, fantastisch, mijn wens is uitgekomen!

Terwijl ik daar staat te wachten, moet Cherokee naar de keurmeester, hè bah, gelukkig neemt een goede vriendin het voor me waar. Maar nadat het podiumritueel ten einde is, is Cherokee nog steeds niet gekeurd.

Rennen! Blijkt dat de keurmeester "even" naar het toillet is gegaan :shock: Cherokee had er al helemaal geen zin in, wat kan die een scheur op zetten zeg :twisted: Maar de keurmeester zag de humor er wel van in. Wachten op de middag dan maar of tie zijn CAGCI certificaat heeft behaald :(

Toen was Haley aan de beurt, heel erg bang was ze. Ze zal dus niet meer meegaan naar een show. En ze had een hele mooie concurrent waar ze van verloor, met mega pluimen! Maar een Ex.2 is ook errug goed.

Toen werd Cherokee gevraagd om naar het podium te komen, bonkerdebonk naar het podium, mijn andere kerel had ook een BIV :D

Later moest Cherokee weer naar de keurmeester voor Nominatie BIS, dit verloor hij van een prachtige Siberische kat. Jammer maar helaas.

Daarna moest ie weer naar de keurruimte omdat er een speciale prijs was voor de mooiste Maine Coon Mackerel, dit verloor hij jammergenoeg van een schitterende Red Tabby Mackerel.

Het was een fantastische dag en ben super super (x 100) trots op mijn kerels en ook op de mooie meid van mijn moeder :D

2. Toppie hoor, Gefeliciteerd met de mooie uitslagen.. :D Ik was er ook, zonder Ihme , gewoon als pottekijker :wink: maar ja, ik ken niemand dus zal jullie niet herkennen :cry: sorry..

3. Wat een goede resultaten, PROFICIAT ! ! ! ! !

4. Proficiat met je behaalde resultaten. Toppie hoor, en ik vind je coontjes op de foto' s schitterend.

5. Was vergeten in te loggen, dus geen gast.

6. gefeliciteerd met de resultaten!!!

7. Gefeliciteerd!!!!!

8. Gefeliciteerd!!!

9. Toch leuk dat de oom van mijn Takoda een prijs heeft gewonnen.
    Gefeliciteerd! :lol:

10. :toothy8: GEFELICITEERD !!!!!! :toothy8:

11. Gefeliciteerd!!

Wij zijn met Nina, Sharon en Azalea geweest. Nina mag zich nu Gr. Int. Ch. noemen, Sharon heeft met 10 maandjes + 1 dag haar eerste CAC behaald en Azalea een U1. Ze mocht wel even weer terug naar de keurmeester om te beslissen wie ze zou voordragen, maar we mochten ook snel weer terug naar de kooi... ;)

Groetjes,
    Ellis

12. Allemaal gefeliciteerd!!!!!

Groetjes, Janneke.

13. Gefeliciteerd allemaal met jullie resultaten :eek:ccasion7:

14. Beiden gefeliciteerd met jullie knapperds!

En ja, ik weet dat je zelf je eigen poezels altijd de mooisten van de hele wereld vind en dat karakter veel belangrijker is, maar het is toch vreselijk leuk als een ander ze ook prachtig vindt!!! 8)

Prachtige beker!

Groetjes,
    Monique

15. Beide gefeliciteerd met de behaalde uitslagen.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Saint Pro Cat
  1. Beestachtig
    Reacties:
    30
    Weergaven:
    364
  2. manuela1974
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    557