Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Royal Canin Maine Coon 31

Discussie in 'Voeding' gestart door Sjoukje, 4 jun 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Sjoukje, 4 jun 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Nu ong. een jaar is er een speciale voeding te koop voor de Maine Coon.
    Namelijk Maine Coon 31 van Royal Canin.

Ons bevalt dit heel goed.

Wie heeft er nog meer ervaring met dit voer?

2. Wij zijn gestopt met onze poezels dit te laten eten.
    We vonden dat de vachten heel hard in "kwaliteit" achteruit gingen.
    De vacht was minder dik, minder vol.
    En daarnaast was de vacht veel vetter.

Wij geven het dus niet meer.

3. Hier zijn we er ook mee gestopt, De vachten werden veel vetter en minder vol..
    Dus ze zitten weer op de Iams die ons en de katten heel goed bevalt :wink:

4. Ik ben heel te vreden met deze voeding. Hier voor heb ik iams gehad en ik had daar juist last van een vette vacht en nu met de maine coon brok zijn de vachten voller geworden en zelfs balou die heel snel klitte die is beter te kammen en minder klitten te vinden bij haar wat voor haar zeker zo prettig is daar ze een hekel heeft aan kammen.

5. ik gebruik ook deze brokken in combinatie met kitten voer omdat ik ook nog een paar jonge schatjes ertussen heb lopen en maine coons ook 3 jaar door groeien dus hebben ze de voeding stoffen wel nodig
    ik heb geen last van vette vachten tenminste niet explesiet van dit voer want ervoor had ik erook al last van dus denk dat het ook wel per kat aan ligt.
    hier zijn ze er dol op en ze doen het prima dus ik ben er wel tevreden mee.
    zeker nu dat ik het bestel bij gropet want daar kost me een baal maar 47,40 terwijl het in de dierenwinkel 60 euro kost voor een baal
    dus ben helemaal happy

groetjes renate

6. ik geef het zolang het bestaat. En niet alleen aan mijn vier Coons. Mijn Britten, htk's en sinds twee weken mijn Heilige Birmaan van 15 weken eten het als een trein. Ook die kleine heeft er geen moeite mee. De vachten van mijn Coons zijn zomer en winter altijd prachtig en vol. Alle vier mooie dikke staarten en nergens vet te bekennen. De andere poezels hebben allemaal prachtige vachten.

7. Ik ben ook gestopt met maine coon 31 geef nu indoor kat omdat de katten bij mij ook erg vet van vacht werden en ook zelf werden ze erg dik.

8. hier werden de vachten er ook erg vet van, dus ben ermee gestopt.

9. We geven het al vanaf dat het op de markt is en nog steeds naar volle tevredenheid! Geen vette vachten, geen uitdunnende vachten en geen kattebakproblemen :D

Groetjes,
    Monique

10. Ik heb het ook een maand lang aan de coons gegeven gemengd met RC kittens, maar omdat ik op forums dikwijls de reactie las dat de coons hun pels niet zo mooi is met deze soort heb ik geen nieuwe meer gekocht. Ze vonden het niet slecht, maar zo spectaculair lekker vonden ze het ook niet.
    Nu krijgen ze vanaf vorige week geen kittenbrokjes meer. Ik meng RC sensible met RC exigent (daar zijn ze dol op) en Mastery Cat. Ze eten met smaak aan hun brokjes en totnutoe heb ik nog geen enkele keer een coon gehad met een zachte stoelgang.

Laden...

Deel Deze Pagina