Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Rockland

Discussie in 'Familie' gestart door Marion, 12 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Marion, 12 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Rockland Dawn

Vader:Magneticats Onyx
    Moeder: Sozami's Kelly
    dawn3.jpg

2. Rockland's o-mailly Ook wel Twister genoemd
    Vader:Dakota v. Madango
    PappaTwister.jpg
    Moeder:Bella Samta Naomi
    Twister is een enorme goedzak!! Hij verzorgt zijn meissie Maud graag, ook vind hij het heerlijk om af en toe heerlijk platgeknuffeld te worden,hij gaat ons dan ook helemaal schoonlikken en geeft af en toe liefdesbijtjes. Twister is heel erg goed in springen hij kan heel erg hoog springen zelfs salto's maken in de lucht kan hij als een van de beste!! Verder heeft meneer nog 1 hele grote hobby en dat is slapen ZZZzzzzzz

twister029.jpg

3. Twister is echt vreselijk mooi Esther
    Heel mooi rood en een heel mooi snoetje

4. Ja vind je dat ???? :oops: :oops: :oops: leuk om te horen hoor!!

5. dit is channel

dit is nu channel..ze is een enorme lieverd.

de moeder is bella samta Nikita van BAKERSTREET
    de vader is Dakoto van Madago van ROCKLAND

6. het verbaast me dat er zo weinig mensen op dit forum een kat hebben van deze fokker aangezien hij er toch heel wat katten had lopen en regelmatig fokt.. :rolleyes:

7. Wat ligt O'Malley er tevreden bij zeg. Lekkere tevreden softspinner :D

8. OOO ik ben verliefd op Rockland DAWN, wat een prachtig mooie poes!

9. Dat is mijn manneke Twister een heerlijk manneke 8)

10. Hier is het volle zusje van Twister "Rockland Ocean" (Avenga) heb er lang over nagedacht maar vind toch dat ze haar plaatsje hier verdiend.

Vader: Dakota van Madango
    Moeder: Bella Samta Naomi

04Avenga.jpg

Avenga als kitten geb.12-04-2004

01Avenga24-02-2005.jpg

avengbow01.jpg

Lieve Avenga we zullen je altijd bij ons dragen.

11. Wat een mooie kat Marinda. Wat vreselijk #^#&@$& dat juist altijd die leuke/lieve/mooie/schattige oftwel jouw poes dit moet overkomen...

12. Tis een mooi wijffie Marinda
    En natuurlijk verdiend ze haar plekkie hier zeg!

13. Ja Avenga is zeker mooi en heeft hetzelfde karakter als Twister dat is het mooie ervan!! Ik ben ook enorm blij dat ik marinda heb leren kennen want zonder haar was Twister er waarschijnlijk niet meer !!!

14. Tja het is allemaal heel triest verlopen maar nu hebben we de bladzijde van het boek omgeslagen en zijn we aan een nieuw bladzij begonnen vandaar dat ze er nu pas op kon hiervoor kon ik al die foto's gewoon niet zien.... :? :lol: :lol:...

15. tuurlijk meis snap ik helemaal, ik blijf het ook heel erg voor je vinden. het zal voor jouw natuurlijk ook wel erg vervelend zijn om de foto's van Twister te zien want ze lijken heel erg veel opelkaar!

16. Nee hoor es dat valt das echt niet blijf vooral plaatsen heb er geen moeite mee.. :lol: :lol:

17. Marinda, ik kan me voorstellen dat je tijd nodiig had voordat je foto's Avenga hier kon plaatsen. Ben wel blij dat je het gedaan hebt! Ze was een prachtig meissie, dus ze verdient hier zeker haar plekkie!

18. wat heeft Avenga gehad aangezien ze er niet meer is als ik vragen mag?ik ken nml het verhaal niet vandaar dat ik er een beetje nieuwschierig naar ben..

19. Nou het is wellicht niet zo netjes om zo te roepen dat je nieuwsgierig bent naar de dood van een kat

Ik zal het topic even doorsturen naar de eigenaar en die kan dan zelf beslissen of ze reageert

20. Zeker gezien het feit dat de kat er al twee jaar niet meer is en er dus oud zeer opgerakelt gaat worden.....

21. Dit is ruim 2 jaar geleden deze topic.
    Wat Marika al zegt je haalt een hoop oud zeer naar boven als je dit weer oprakelt.

Misschien eerst eens even op de datums letten van de topics voor je iets neerzet ;)

22. anders kan dit topic beter gesloten worden.....

23. Nee toch niet, want het is een familie topic dus als er nog mensen familie van hun kat willen achterhalen blijft dit topic handig.

24. ik bedoel niet dat het moet gewist worden, maar misschien wel gesloten, zodat er gee bericht kan bijgezet worden.... als mensen dan info willen kunnen ze nog steeds pb'en ;-)

25. Wat Marika al zegt......het is een familie topic.
    Wie een rockland kat heeft kan deze gewoon hierbij zetten. Al is het over 10 jaar.

Dus er kan niets gesloten worden.

Het gaat erom dat mensen vragen stellen over overleden katten, die al jaren dood zijn.
    En dat is niet de bedoeling, moet jij toch weten ;)

26. Aangezien ik niet meer actief ben op mainecoon.nl weet ik niet wie dit topic heeft heropend...? Maar er was iemand zo netjes om mij te informeren hierover. Dank aan diegeen. Voor de nieuwsgierige is het inderdaad niet zo netjes om te vragen naar mijn Avenga allleen omdat je nieuwsgierig bent dit is een familie topic voor een ieder die een Rockland heeft en niet om je nieuwsgierigheid te bedwingen.

Het verhaal van Avenga is een oud verhaal en wij zijn er eigenlijk al helemaal klaar mee. Toch wil ik je zeggen als je meer wil weten kun je en/of persoonlijk contact opnemen en/of haar hele verhaal lezen op mainecooninfo.nl onder het topic "fip"

Groetjes Marinda
    marinda@wishingtime.nl

27. dit is voor mij geen gewone nieuwschierigheid..ik heb een rockland in huis nml..en als ik iemand heb gekwetst dan bied ik bij deze mijn excusses aan..ja ik heb de datum wel gezien,maar ik zag er geen erg in om er naar te vragen juist omdat het 2 jaar geleden is..

28. Hallo Mixie

Misschien is het handig om eerst je eigen kat voor te stellen zodat mensen weten waaarom deze vraag gesteld word dit kwam echt een beetje raar over. Maar exsuses zijn geaccepteerd en of het een jaar 2 jaar of 10 jaar geleden is Avenga zal altijd in ons hart meegedragen worden...:)

Groetjes Marinda

29. ik heb marinda net een pb gestuurt met alle info..

ben in elk geval blij dat mijn excusses aanvaard zijn:)

Deel Deze Pagina