Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE Rheinberg

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door mccfelinefantasy, 7 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo allen!

Nou, ik ook maar even een verslagje!

Zaterdag ochtend hebben we MayDay, Taro en Smirnoff de auto ingeladen en wij onderweg naar Duitsland. Na ongeveer een half uur klonk er een benauwde MOAAUUWW! uit Taro en ja hoor: daar lag het avondeten van de vorige dag! Half over zijn kraag en staart natuurlijk! Zucht....

Nou, een half uur later: MOAAAUWWWW!!!!! Smirnoff gooide zijn haarbal in mijn schoot. Doet hij eigenlijk altijd na een uur autorijden, dus ik was er al op voorbereid! Alleen een klein beetje kwijl over zijn kraag...

Ok, dachten we alles gehad te hebben, komt er opeens een aroma van de achterbank: zit Taro daar, midden op de bank effe te poepen!!!! En het was nog halfzachte poep ook!!!! Broek vies, staaart vies en auto vies!!! Jakkes!!!

Eindelijk op de show aangekomen. Daar ging alles vrij soepeltjes en we hadden in no time onze kooien ingericht en de poezels weer gefasoeneerd!

Taro en MayDay moesten bij een rusisch achtige dame met een gezicht dat (waarschijnlijk door de botox) nog nooit in een glimlach gevouwen was!!! Mijn lieve zoete Tarotje, onze kleine allemansvriend, vond deze dame helemaal niks!!!!! Blazen joh! Zo hard dat hij gewoon aan het spuugen was!!! En meppen!!! Mevrouw Lachnooit schrok al bij het eerste briesje en trok haar handen terug. Zelfs toen ze zag dat er op mijn hand na zes meppen achterelkaar nog steeds geen enkel krasje vertoonde! Wat echt heel opvallend was, was dat zo ongeveer iedere 3e kat bij deze keurmeester over de zeik ging!

Nou ja, dat kostte hem dus zijn U1... Grrr!

Ook May moest bij deze mevrouw en ook zij kreeg een U2.

Smirnoff daarentegen kreeg keurig zijn derde Europuntje en hij gedroeg zich ook redelijk goed. Tot de BIV, toen vond hij het allemaal wel welletjes en zette weer zijn gebruikelijke grote bek op! Whahaha! Het is toch ook zo'n lekkere brombeer!

Nou en toen waren we dus klaar voor deze dag! Wel heeeeel veel gelachen met alle aanwezigen daar! Lekker aan de curryworst gezeten, lekker geshopt en echt heel gezellig gehad!

Na de show zijn we naar ons hotelletje gereden en eerst effe de katten verzorgd. Smirnoff is een echte vakantiekat: hij vindt hotels helemaal geweldig!!!!!

En na een (kort) nachtje slapen konden we weer naar de show. Deze dag bracht evenveel gezelligheid en iets meer showsucces! Hoewel we vreesden voor Smirnoff's punt (hij moest namelijk naar mevrouw Botox), viel het allemaal reuze mee! Er kon zondags zelfs een aantal keer een lachje vanaf!!! En Beertje kreeg gewoon een prachtig keurrapport van haar!

Taro en May moesten naar Marino Koot. Ik stond helemaal verbaasd over onze May! Voor het eerst was ze een beetje relaxed en liet ze zich zien! En dat leverde haar dan ook direct haar (eerste) punt op! En net nu we besloten hadden dat we haar niet meer mee nemen... Nou, misschien toch nog een keertje proberen? Zou ze nu toch een beetje beginnen te wennen? Wordt vervolgd.. Taro werd door Marino helemaal de hemel ingeprezen en hij werd dan ook genomineerd!. Alleen tijdens de BIS had meneer het niet zo op het gebrom van het heilige birmaantje naast hem en toen een van de keurmeesters hem beetpakte schrok hij zo dat hij naar deze meneer hapte!!!! Ik schrok me echt helemaal een hoedje!!!!
    Nou, geen stemmen voor Taro, zoals jullie wel kunnen begrijpen! :?

Ach, het was weer een gezellig doch zeer chaotisch geheel!

Groetjes,
    Monique

2. Pfff wat een avontuur!

Blij dat May Day zondag haar welverdiende punt heeft gekregen!
    En wat balen van/voor Taro! :evil:
    Hihi en die Beer die heeft zelf mevrouw Botox kunnen laten ontdooien :D

Wat een weekend.....

3. Monique, gefeliciteerd met de resultaten!
    Volgende keer gedraagt Taro zich vast wel weer heel erg engelachtig..
    't Is zo'n schatje....
    En Mayday haar eerste punt, hartstikke mooi!
    En tja, Beer daar had ik ook niks anders van verwacht 8)

4. Gefeliciteerd! Nou, zou Mayday toch nog lekker een keertje meenemen hoor :lol: :lol: .

Groetjes, Janneke.

5. Gefeliciteerd met de behaalde puntjes op dag 2.

Enne mevrouw botox heeft op zaterdag ook wel haar glimlach laten zien. Bij de BIV verkiezing, glimlachte ze naar Luna, en complimenteerde ze Luna haar ogen.

Maar ik geef toe, het ging moeizaam :lol:

6. Monique,

gefeliciteerd!!!!!! Dat zijn mooie resultaten, helaas voor Taro zijn BIS-je, maar hij heeft iig wel op het poduim gestaan 8)
    Super hoor dat May relaxter wordt ;)

Tja, die curryworst is best voor herhaling vatbaar, maar dan graag wel wat minder storm...;)

7. Monique,

Gefeliciteerd met de behaalde resultaten!

Groetjes,

Gerda

8. He Monique harstikke goed zeg :thumbup:
    Het was de moeite waard om naar Duitsland te gaan dus, het zijn toch weer puntjes erbij :wink:

9. Hoi

Monique wat jammer dat de katten zich niet zo erg prettig voelde bij mevrouw botox zo als je haar omschrijft en maar goed dat Beer toch zondag wel wat glimlachjes bij haar kon toveren. Gefeliciteerd met de behaalde puntjes en tja Mayday zal toch nog wel mee moeten nu hoor. Jammer dat Taro zich wijs heeft laten brengen door die anderen kater, de volgende keer zal je zien dat hij weer zich zelf is.

10. Moet ik toch even wat rechtzetten!!!! :lol:

Het was in de allerlaatste plaats de kredits van mijn beertje dat zij zondag kon glimlachen hoor! :lol: :lol: :lol: Er zijn slechts weinig mensen die blij worden als ze zijn gebrom horen (en ja: ik ben er één van! Whahahaha)

Nee hoor! Ik denk dat de laatste botoxkuur eindelijk was uitgewerkt en dat ze weer een beetje plooi in haar gezicht kon trekken 8)

Je merkte wel dat haar houding anders was, waardoor ook veel katten wat relaxter naar haar reageerden.

Maar in ieder geval niet ons toedoen hoor!!!!! :lol:

Groetjes,
    Monique

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Rheinberg
  1. coonlover
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    1.037
  2. Sjoukje
    Reacties: