Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

DE Rheinberg Onafhankelijk

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door coonlover, 5 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. En het was zover, voor het eerst naar een show in Duitsland!

We gingen om half zeven op pad, Cherokee, Nazca en Nikola lieten zich af en toe goed horen in de auto, maar eenmaal op de snelweg gingen ze gelukkig slapen.
    In 1 keer goed gereden kwamen we een half negen aan en konden we in de nog korte rij aansluiten. Ze werden uiteraard Veterinair goedgekeurd en konden naar hun kooien.

Hier hadden ze duidelijk nooit gehoord van 3 aaneengesloten kooien, we kregen dus 2 aaneengesloten kooien en een aparte 3e, die 3e werd dus maar een toilletkooi :twisted: Die kerels willen gewoon bij elkaar.

Ze hadden het prima naar hun zin. Nazca was uitermate populair bij het publiek, werkelijk waar je ging er bijna van over je nek :D
    De mensen wilden weten wat hij at, welke shampoo ik voor hem gebruikte, welke kammen borstels en andere verzorgingsprodukten ik voor hem gebruikte en welk voer hij at, echt grappig die Duitsers :lol:

Maar afijn de keuring starte pas om 11 uur en om 11.30 was Nikola aan de beurt en behaalde zijn 1e CAC met een heel mooi keurraport, alles was excellent en mijn moeder was zeer gelukkig en ik ook natuurlijk.

Een uurtje later was Nazca aan de beurt en de keurmeester vond hem echt schitterend en begreep niet dat hij gecastreerd was, hij kreeg ook een fantastisch keurrapport ook alles was excellent en behaalde zijn 2e CAPE punt. Mijn dag kon al niet meer stuk!

Cherokee mocht niet lang daarna ook bij de keurmeester verschijnen en bij hem was ook alles excellent en behaalde zijn laatste CAGCI punt.
    Mijn mannetje is gister dus Groot Internationaal Kampioen Geworden :D

Toen was de Ringkeuring aan de beurt.

Cherokee werd 4e, Nikola 3e en Nazca 2e, ze kregen alledrie een speeltje en voer.

Cherokee en Nazca werden beide genomineerd voor Best In Show.
    Cherokee voor volwassen katers en Nazca voor de Kastraten, maar jammergenoeg werden ze het allebij niet.

Bij het uitreiken van de oorkondes kregen de katten nog meer speeltjes!

Het was werkelijk een hele leuke dag en ik denk dat Rheinberg wel voor herhaling vatbaar is.

2. Jee, wat een successen! Groot Internationaal Kampioen! Geweldig!
    Gefeliciteerd!
    Ik weet nog niet goed hoe dat allemaal werkt met showen, ik ben nog maar een beginneling. Skippy is al wel op twee shows geweest. Een keer met het hele nest in Wilnis, toen haalde ze U1 . En In april op de kitten show, het werd daar een U3, maar ze werd wel lieveling van de keurmeester. Ik ben dus geweldig trots op mijn meisje!
    In September wil ik graag met haar naar Schiedam , dan is ze 11 maanden dus ik ben erg benieuwd!
    :sunny: Marjoleine

3. Gerda,

gefeliciteerd met de resultaten!!

enne wat een kanjers heb je ;)

4. Wauw, ook al van die goede resultaten. Nederland heeft het goed gedaan zo te lezen.

5. Super resultaten zeg :D
    Mag je mooi trots op zijn.

6. Gefeliciteerd!! :wav:

7. Zo dat zijn mooi rersultaten zeg :cheers: :cheers: :cheers:
    Gefeliciteerd hoor :thumbup:

8. Tjonge jonge zeg wat zal jij trots zijn !!!!
    Gefeliciteerd hoor !!!!!

9. Gefeliciteerd!!!

10. :thumbleft: Proficiat echt super :thumbright:

11. Gefeiliciteerd met de behaalde resultaten.

12. Gefeliciteerd met de resultaten!

13. Van harte gefeliciteerd!!!!

14. Hartstikke super, Gerda!!!! Proficiat, hoor!

Het was wel leuk om ff rond te kijken want het gaat er bij de 'onafhankelijken' toch anders aan toe dan bij ons! Het was super om jullie en de katten weer te zien! Ennuh, de snoepjes zijn zowel bij Dorien als mij een mega-succes! Capone vind ze heeeeeeeeeeeerlijk en de rest hier ook! Thanx!!!

Dikke knuffel voor Baileys!

Groetjes, Jolanda

15. Gefeliciteerd!

16. Wow wat een super dag voor jou in Rheinberg! Gefeliciteerd met je kanjers. :wink:

17. Gefeliciteerd :blob7:

Groetjes, Janneke.

18. Van harte gefeliciteerd. Mooie resultaten!

19. Gefeliciteerd!!!! Dus Rheinberg was een behoorlijk succes voor je!
    Wat vond je van de show? (ik bedoel de hele show) Heb je nog veel leuke dingen gekocht?

En hardstikke leuk je weer eens gezien te hebben!

Groetjes,
    Monique

20. Ik vondt het best waanzinnig. We waren in het begin eventjes bij Jolanda wezen kijken en dat kleine stukje van de beurs gezien (met rondvliegende papegaai op de fifé kattenshow) en ik had al zoiets van kikke zeg!
    Totdat ik onze buurman op de show met de catalogus van 2005 van Pussy versand zag zitten, die wilde ik ook. Toen kwam ik dus op de rest......

KATTENGEK MEKKA!!!!!

Maar de keus, was erg moeilijk. Ik heb uiteraard van die stinkmuizen gekocht, vinden ze echt machtig, die dingen gaan overal naar toe in huis. Wat hengels gekocht, maar ik hou het voortaan liever bij de feline flyer want Nazca heeft ze al gesloopt :twisted: Hij flost graag :wink:
    En voor de kleinere katten in huis GIMPET vitaminepastas meegenomen, en een heleboel verzorgingsproducten (GOOP etc.)

Het is zo ongelofelijk veel, echt gaaf. We gaan volgend jaar weer :D

Ik vond het ook hardstikke leuk om je weer gezien te hebben, ze moesten het eigenlijk vaker doen, fifé en onafhankelijk tegelijk.

21. Van harte gefeliciteerd met deze prachtige resultaten.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Rheinberg Onafhankelijk
  1. mccfelinefantasy
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    543
  2. Sjoukje
    Reacties:
    43
    Weergaven:
    1.236