Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Replay

Discussie in 'Informatie' gestart door Carmen, 19 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Het gaat toch wel zo goed met Replay wat een ontzettende lieverd is het.
    Ik ben nog steeds elke dag ontzettend blij met hem en heb echt geen spijt.
    Wat een ontzettende lieve kanjer is het.
    Lekker schootje plakken heel veel knuffelen de laatste dagen speelt hij ook lekker met de andere katten.
    Hij is echt heel erg gezellig en lief.

2. Hartstikke fijn Carmen!

3. Jaaa echt wel heb eerst nog getwijfeld over een kitten zelf heel serieus op zoek geweest het geld had ik ervoor maar mijn hart was al verknocht aan Replay.
    Ik zou hem voor geen goud meer willen missen hoe lief en leuk alle andere conen ook zijn Replay is fantastisch.

4. Carmen,

super om te horen dat het met Replay helemaal goed gaat bij jou ;)
    Enne grappig he, dat zo'n Coon je zo snel om zijn pootjes windt ;)

5. Wat fijn dat het met Replay wel goed is gegaan he :D
    Je kan je dan ook niet meer voorstellen hoe het zal zijn als hij er niet zou zijn :?
    Lekker genieten hoor van elkaar :wink:

6. Nou lekker hoor. Het is toch altijd maar weer afwachten :D

7. zou het vreselijk vinden als hij er niet meer zou zijn.
    zelfs al na de eerste dag hoorde hij er voor mij helemaal bij en dat is alleen maar meer geworden.
    Vind het echt heerlijk om te zien hoe hij geniet en hoe hij met de andere katten omgaat.
    Of als hij helemaal uit zijn dak gaat met een tennisbal.
    Oja hij speelt dus het liefste met het honden speelgoed. :mrgreen:

8. kan ook niet anders met die maat Coon! Zal voor die van mij ook eens wat hondendingetjes aanschaffen. Wie weet..........

9. Geweldig dat het zo klikt tussen jullie 2 (en de rest van de beesies)! Echt fantastisch, jij blij, hij blij... hihi iedereen blij!
    Geniet ze :lol:

10. SUPERRRRR Carmen :lol: :lol: :lol: Hoe vind hij de honden of kende hij al honden :?: :?: Echt ook heerlijk voor hem dat hij zo'n fijn huisje heeft gevonden. :lol: :lol: :lol:

11. Hij kende wel honden en vind die van mij maar zo zo.
    Hij is er niet bang voor maar zoekt ze ook niet op ze laten elkaar maar een beetje gaan zeg maar.
    De honden doen gelukkig ook niet naar tegen hem.

Honden speelgoed vind hij echt leuk ballen en dat soort dingen.
    Melk pakken omgooien trouwens ook enne sinds kort de koelkast open maken.
    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Leven is geweldig met een coon

12. Geweldig hoor.
    En die hondespeeltjes is idd wel een tip

13. Geweldig zeg maar hij is ook zooo groot

14. Wow, das pas zelfstandig zijn :D Laat hij ook de honden uit? ;)

15. Nou vandaag doet hij niets beetje hangen in de ren heb een bak water met speeltjes erin gezet mischien wat verfrissing.
    Helaas dook alleen de noor babs erin voor de rest mischien toch wat te gewaagd.

Mischien als ik morgen de riemen geef dat hij ze uit gaat laten maar ik betwijfel het.

16. Fijn dat het zo goed gaat!!! En met de honden al ook heus nog wel eens vriendschap gesloten worden!

Groetjes,
    Monique

Deel Deze Pagina