Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Poezenpil

Discussie in 'Zwangerschap en bevalling' gestart door *Mariska*, 12 nov 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Heeft iemand een idee hoelang het kan duren voor een poes krols wordt als je eenmaal gestopt bent met de poezenpil??? :rolleyes:
    Mijn lieve zwarte poes Babe wil maar niet krols worden, maar ondertussen is ze zo "boos" :evil: dat ze niet meer lekker buiten mag jagen, dat ze over al in huis sproeit, en niet op 1 vaste plek.............. nee, echt overal waar het madam blieft :(
    Eventueel ideeen tegen dat markeren zijn natuurlijk ook altijd welkom.

2. Hoi Mariska,

het verschilt heel erg.
    Toen ik Isa van de pil af haalde ( de 1 ste keer) duurde het nog geen 2 weken...
    Maar ja aangezien madam haar hele vacht uitplukt wanneer ze krols is, toen maar weer op de pil gehad..en dan echt om te onderdrukken, dus om de 2 weken een pil..

Nou ik heb het geweten...28 januari 2004 heeft de laatste gehad, en pas op 12 augustus 2004 was madam een keertje krols :rolleyes:

Dus het kan heel erg verschilen..
    nu hoop ik dat jou dametje snel krols wordt ;)

3. Ik was weer te ongeduldig :cry: , Babe is krols geworden en gedekt.
    Als alles volgens de planning verloopt wordt zal zij de derde week van Januari ons en zichzelf verblijden met de komst van haar kittens :D

4. Ach, ik ken het hoor..
    Ik weet wat het is wanneer je zit te wachten....dan lijkt alles lang te duren :wink:

Ik wens Babe en jou ;) een fijne zwangerschap toe ;)

5. krols

Hoe vaak wordt een poes eigenlijk krols? Die coon van mij is nu 10 maanden en is in 2 maand tijd al 3 keer krols geweest. Is dat normaal? Het wordt ook steeds erger lijkt het wel. Ze gilt de hele buurt bij elkaar, vooral 's nachts! :( De rest snapt er niks van.......2 gekastereerde katers, een pers en een HTK, en een perzen poes lopen met een boog om d'r heen. En af en toe als het mijn HTK teveel wordt jumpt ie er maar es bovenop. Nou ja.....op d'r koppie dan. Meer van: bek houden! dan wat anders. :wink:

6. Wat ik begrepen heb, is 1x (een kleine week lang) per 3 weken normaal. Maar ja - voor ons vrouwen geldt dat 1x ongesteld (overigens iets heel, heel, heel anders!!!) per 28 dagen normaal is .... Dus 3 keer in 2 maanden (= 8-9 weken) klinkt heel normaal.
    Op het ogenblik is Qanta ook weer krols: stemgeluid valt mee, maar haar kont wordt een ieder *in* het gezicht gedouwd. Stemgeluid: veel uitdagend gebrom op redelijk geluidsnivo. Akathsi was altijd heel stilletjes krols - ik merkte het amper. Mystery was weer anders krols: de kont werd minder gemanoevreerd, maar ze zat wel meer te gillen.
    Natuurlijk kan ik alleen maar op je beschrijving afgaan (en je weet, wat de een aanduidt als 'niet te harden', zegt een ander 'ja, je hoorde haar wel.'): dat klinkt als aan de lastige kant van normaal.
    Wat zijn je plannen? Ze is zeker niet te jong voor sterilisatie (= castratie, het verwijderen van de eierstokken), maar dan kun je kittens natuurlijk vergeten. Als ze al 3 x krols is geweest, is ze lichamelijk ook aan de pil toe. En dan heb je nog het wattenstokje .... (alleen maar van horen zeggen, zelf nooit geprobeerd ... )

Sterkte!

7. Hoi,

Geen idee eigenlijk nog wat we nu willen. In ieder geval geen nestje! Nu nog niet tenminste.....waarschijnlijk nooit hoor, want ik zou nooit geen afstand kunnen doen van de kittens. Ik hecht me daar veel te snel aan.

We denken aan sterelisatie, maar dan tegen het voorjaar als ze weer korting geven bij de DA. Die schimmel heeft ons al genoeg gekost.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Poezenpil
  1. heidi
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.867
  2. casenmer
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    758