Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

oren

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Sjoukje, 26 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Zoals jullie allemaal weten heeft Lance 2 giga oren op zijn kop staan..
    zie foto voor bewijs :wink:
    DSC_3344.jpg

maar ik denk dat ze het niet doen... *zucht*

gisteren even met Monique aan de foon, in die tijd ben ik 3 keer in mijn tenen gebeten, 3 keer tegen Lance verteld dat dat echt niet de bedoeling is :evil:
    Met mijn ab die ik op het moment 4 keer per dag moet innemen heb ik steeds wat te eten en drinken staan. Tot mijn stomme verbazing kan ik dus gewoon mijn beker melk laten staan, mijn croissantjes das een ander verhaal, die kan ik geen seconde uit mijn buurt laten..ben ik meer dan een armlengte van mijn croissantje af, dan is tie weg :evil: En denk maar niet dat je die terug krijgt, meneer heeft voernijd, vooral bij dingen die totaal niet voor hem bestemd zijn grrrrr

Later die dag is Natas ook lichtelijk doof geworden van mijn gebler..Meneer vond dat hij uit een lege pan de houten spatel moet halen.

Gisterenavond, drinken op tafel gezet, te weten cranberry met limoen, hoor ik opeens een hoop gelebber.. draai me om, en zie Lance mijn drinken opslurpen...Hij had ook nog even geroerd met zijn poot en de kattebak korrels (waar hij vlak daarvoor was geweest) lagen onderin mijn beker..Lance weer verteld dat hij beneden 2 grote bakken heeft én een fontijn en boven 1 grote bak met water waar hij uit mag drinken wanneer hij wilt.

Vandaag even boodschappen gedaan, staan wat boodschapjes op de eettafel meneer gaat dus vakkundig alles van de tafel af kieperen, Je kan roepen, in je handen slaan wat je wilt maar meneer geeft geen krimp..Kijkt niet eens op :shock:

Denk dat die flappers gewoon voor de sier op zijn kop staan :rolleyes:

maar ach, hij maakt het verschrikkelijk goed door lekker met je te knuffelen :wink:

2. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    en dat knuffelen maakt zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed!

3. Tssk tssk.. ik zou um terugbrengen hoor... :shock:
    .
    .
    .
    Lance brengt echt leven in de brouwerij he?

4. kheb nog nooit zo'n donderstraal meegemaakt, Isa en Oscar zijn in vergelijking met Lance 2 engeltjes geweest :shock: ( en Isa was erg..hahahaha)
    En wanneer hij dan samen met Sera door het huis heen raced dan moet je dekking zoeken hahahah

5. Ik zou hem herplaatsen

Kom maar ..............

6. Waaahahahaha!!!!

Een heel herkenbaar verhaal Sjoukje. Exact hetzefde met MayDay doorgemaakt!!!!OostIndisch doof is ze, volgens Gregor heeft ze dat Indische van Joyce :shock:

Enne: nu een jaar verder: geen enkele verbetering :?

Succes ermee :lol:

Monique

7. echnie...

eerst wil je Isa, nu wil je Lance....tks tks tks..make up your mind ylflower.gif

Maar hij blijft lekker hier, want zo als hij knuffelt, knuffelt niemand luvlove.gif

8. waar ken ik dit toch van .... hmmmm ff denken ojaaa ik geloof dat het begint met de letter F en eindigd met lamenco :mrgreen:

9. heb hier een opvangtehuis voor ongehoorzame en dove katten :lol: :lol: :lol:

10. :toothy10: :toothy7: :toothy10: :toothy7: :toothy10: :toothy7: :toothy10: :toothy7:

Lekker diiiiiiiiiiiinnnnngggggggg :lol:

11. Jasmine heeft ook van die schotels op der hoofd staan die moeten doorgaan voor Oren maar kweet niet hoor volgens mij staan die van haar er ook voor de sier op :?

12. Uhmmmm... toen ie ging verhuizen deden ze het nog.......... echt waar!!!!
    En hier wassie een engeltje, hoor!!!! Misschien toch verkeerde aardstralen daar in Almere.... :rolleyes:

Arme knul, ik kom 'm wel halen, hoor!!!!! :wink: Zal Isa en Oscar ook wel gelijk verhuizen voor je, hoor!!! :p

Groetjes, Jolanda

13. Ech nie....

Hij is dan zo doof als een kwartel, hij knuffelt met volle overgave :love7:
    enne Mijn Ventje blijft ook hier, en de princes ook smashfreak.gif

14. Sooo-ey! Jolanda! Dat is het betere L.O.S. (lik-op-stuk :lol:) beleid!!! Slik!

Als ik jou was zou ik in het vervolg voorzichtig zijn met je klachten, Sjoukje!

Groetjes,
    Monique

15. Oren? Maar die zijn er toch voor de sier? Er zijn wel veel mensen die zichzelf graag willen opofferen, hoor!

16. ja maar, ja maar....

jullie lezen dus gewoon over mijn laatste regel heen...sobbing.gif

17. Héhé, eindelijk iemand die het begrijpt. Oren zijn voor de sier en niet om mee te luisteren.

Groetjes,

Thoth, Andor, Kyara, Vashti, Angel en Luna :wink:

18. Nou ze zijn ook functioneel bedoeld hoor!!!!
    Waar moet je anders de lynx-tips op vastzetten?! :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Monique

19. ooohh,
    dus het zijn eigelijk geen oren maar lynx-tips-houders.. :idea:

:mrgreen:

20. Yep! Vandaar dat ze tegenwoordig zo groot mogelijk en zo puntig mogelijk moeten zijn, dan komen de tips beter uit...

Whahahaha!
    Groetjes,
    Monique

21. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

22. haha wat een herkenbaar stukje. Ik heb ook een dove coon rondlopen. De buurt kent hem ondertussen al. CAAAAAAAAALLLLVIIIIINNN!!!! Onze birmanen luisteren perfect maar Calvin is gewoon doof. En het oorpluimen excuus gaat bij hem niet op want die heeft ie niet;)

23. Zou het dan toch met het formaat oren te maken hebben?????
    Dies hier bijna pcies hetzelfde verhaal ;)

24. Nee, dat heeft niks te maken met grote oren. De coons bij mij hebben niet lang genoeg aan de waslijntjes gehangen, en ook die luisteren niet :rolleyes: :lol:

25. Hihi, ook hier een stelletje oostindisch doven Coons. Wat je ook doet of roept niets helpt.............Laat staan dat ze onder de indruk van je zijn :lol: .

Groetjes, Janneke.

26. Hihihi.... Dat ken ik, en als je dan echt boos wordt, dan kijken ze je echt aan van: "Had je het tegen mij :shock: "

Of nog zo'n blik: "Wie wat waar........... :shock: "

27. gih gih gih, een échte coon dus....
    SUC6 met dat ventje.....!!!

28. Precies, of ze draaien zich om met een air van hier tot Tokio :lol: :eek: .

Groetjes, Janneke.

29. Oh ja, die heb je ook nog :lol:

30. hahaha, ja heel herkenbaar. Frutsel en zijn zoon Lautje waren ook precies zow. Frutsel lusiterd best goed, maar vooral in zijn eerste jaar heeft ie wel voor wat onrust gezorgt ja. In eten jaten was Lautje ook een held, gewoon van het bord af kunnen pakken he. Bij ons lukte het snel al niet meer, maar dan was het bezoek gewoon de pineut. Ook een keer, zaten wij binnen, maar de achterdeur stond open. En horen we opeens de buren schreeuwen die daar zaten te barbequen. En zien we lautje naar binnen schieten met een speklap van het zelfde formaat als hij zelf. Tja je verveeld je nooit met die katten.

31. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Gelukkig hebben die van jullie er ook last van :D :D :D
    En ik maar denken dat het aan die van mij lag :wink:

32. Jeetje, ik heb dus toch 2 coons!!!
    Ik had ze al omgedoopt tot: 'Nee' en 'Niet Doen'. Ik heb alles al geprobeerd, van een brul tot klappen in mn handen tot vermanend toespreken (zowel met als zonder wijzend vingertje). Op een tafel slaan tot andere 'nee-dat-mag-je-niet'-geluiden. T is of je tegen een muur praat.
    Hooguit beweegt er even een kop die iets scheef gehouden word en dan krijg je zo'n blik: 'kun je eens niet zoveel kabaal maken, ik ben druk bezig met het vakkundig slopen van iets en daar heb ik mijn volle aandacht bij nodig'.

Of het koppie word met een hooghartige blik omgedraaid en als je in de buurt komt gaat die kont de lucht in en krijg je zo'n staart door je gezicht gewreven en lopen ze verontwaardigd weg. :evil:

Maar wat kunnen ze toch ook ontzettend lief kijken en lekker knuffelen. :D
    Dan ben ik weer vergeten waarom ik kwaad werd.

33. pffff..

ben blij om te horen dat ik niet de enige ben,...
    Isa en Oscar waren, echt waar, in vergelijking met Lance en Sera een stel engeltjes :rolleyes:

34. Sjoukje Leonard zegd altijd keihard pssssst en het werk als een trein... :lol: :lol:
    Mijn getetter help ook nooit :wink: :wink: :wink:

35. Nou Marinda,

Mies en ik kunnen psssten, knippen stampen klappen tetteren tot we eens ons wegen..
    Tot dat we een bepaald kastje open doen, maar ja das niet echt de bedoeling :?

We hebben gewoon geen overwicht op Lance (en sera) ze zijn gewoon verwent tot op het bot!! Niet meer te redden dus qua luistergedrag :(

Maar knuffelen hebben die twee uitgevonden :love7: :mrgreen:

36. Wat nou...... er is niks mis met zijn oortjes hoor misschien moet jij je apparaatje wat harder zetten :x
    Lance laat je niet gek maken hoor je hebt prachtige oortjes, hoe durfen ze!!!
    Dadelijk woon ik een half uurtje bij je vandaan kan je me aan horen komen...spring je gauw bij me in de tas. Want ik heb helemaal niks op je aan te merken je bent een lekker ding!! Ennuh ik heb ook gehoord dat je het zachte voer om te smullen vind en dat heb ik hier in overvloed!! En dan krijg je een krappaal helemaal voor jouw alleen en een hangmatje en.....nog veel meer :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

37. ER wordt hier geen, ik herhaal GÉÉN, kat uit huis gecatnapt.. :evil:

:mrgreen:

38. OK, dat pakken we ze wel uit de tuin ...... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

39. Zooooo herkenbaar Sjoukje :D

Baileys is ook zo'n donderstraal, maar hij kan ook erg lief zijn hoor:D In dat opzicht lijkt hij erg veel op Nazca. Het heeft bij Nazca 1,5 jaar geduurd voordat hij op zijn naam reageerde en gewoon 's luisterde :twisted:

Als we iets eten dan komt Baileys al aangestormd en alles vindt ie lekker, en hij vraagt niet eens, hij pakt het gewoon :shock:

Zelfs sla :lol:

40. Tja,

das dus duidelijk een familie trekje, Lance (vr)eet ook alles wat jij in je mond stopt..en wachten op zijn beurt..dacht ut niet :rolleyes: We doen aan zelufbediening :shock: :wink:

Deel Deze Pagina