Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

op zaterdag 27/8 ontbijten in het dierenpark Amersfoort

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Sjoukje, 25 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ontbijten met de dieren in dierenpark Amersfoort.

Zaterdag 27 augustus heb ik gereserveerd voor het "ontbijthoppen" in het dierenpark Amersfoort
    De rondleiding en het ontbijt start om 08.00 uur, dit houdt in dat we verzamelen om 7.45 uur (kanonne, wat klinkt dit akelig vroeg…) voor de poort bij het dierenpark.
    Het adres om de route te plannen kan je hier vinden: http://www.amersfoort-zoo.nl/index2.php?id=74
    Denk erom, mensen die met de auto komen, je dient een parkeermunt te kopen voor € 5.00 per auto!

Verder heb je dus geen ontbijt nodig, we ontbijten gezellig met de dieren, voor meer informatie kunnen jullie terecht op de volgende site: http://www.amersfoort-zoo.nl/index2.php?id=55

De kosten zijn: € 25,00 per persoon. De groep moet 20 man zijn en er moet dus voor minimaal 20 betaald worden. Zijn er geen 20 mensen gaat het niet door.
    Om te voorkomen dat mensen meer dan 25 euro moeten betalen omdat er misschien mensen afhaken willen we graag vooraf afrekenen.
    Dit maakt het 's ochtends afrekenen ook makkelijker, hoeven we daar ook niet met geld te staan hannesen.
    De € 25.00 dien je vooraf te betalen aan Monique doormiddel van een overboeking naar haar rekening. Het rekeningnummer krijg je per e-mail doorgestuurd nadat je jezelf hebt opgegeven, betaald betekend ook dat je mee gaat.
    Graag hoor ik spoedig, uiterlijk voor vrijdag 5 augustus, wie er daadwerkelijk meegaan Dit graag of op het forum plaatsen of mailen naar Monique ivm. afwezigheid door mijn vakantie. Monique zal dan het juiste aantal doorgeven aan het dierenpark.
    Voor de lunch dient men zelf te verzorgen doormiddel van zelf broodjes meenemen of bij een tentje wat eten te kopen. De gehele dag kunnen we rondlopen in het park, dus je kan het net zo laat maken als je zelf wilt! Het is geen verplichting om lang te blijven, als je het na de rondleiding en het ontbijten geen zin meer hebt, moe bent of andere verplichtingen hebt.

Ik heb tevens de lijst van de poll even gekopieerd, en hoor graag of deze mensen nog steeds zin hebben om mee te gaan ;)
    Sjoukje + Mies
    Danielle (daanbro) + Michiel (mlebbink)
    Renate (Miakoda) + Patrick
    Lisa (Lissie) + Breunis
    Anoeschka (Djinkie) + Rogier
    Riëtte (Mainely)
    Marion + Raymond
    Monique(mccfelinefantasy) + Edwin?
    Natasja + Paul
    Marja
    Jessica (Bowien2) + partner
    Christa (Sennacoon)
    Janneke (als ik vervoer heb, kan namelijk geen auto rijden)
    Inge + Marcel
    Suzanne + Arjan
    Judith (Koen) en Kjeld
    Helma
    Roy (?)

de namen die dik zijn getypt gaan mee ;)

edit: de datum is vastgesteld op zaterdag 27 augustus

2. Ik meld me definitief aan, helaas zonder Ad, hij heeft andere verplichtingen. :?

3. Boeeeehoeeeeee jammer hoor dat ik niet mee kan.... :cry: :cry: :cry:

4. Nou, hoop dan in ieder geval dat het een succes wordt, want dan zullen we het vast weer herhalen!!!!!! :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Monique

5. Tuurlijk word het een succes hoe kan het anders met zo'n geweldige groep mensen bij elkaar.. :lol: :lol:

Maar ja weet je ik zit op Hawaii dan en ga misschien gezellig ontbijten met de dolfijnen... :lol: :lol: :lol: doe ik toch nog een beetje mee...zal aan jullie denken dan... :D :wink: :D :wink:

6. Yep wij gaan mee!

7. Tja,

heb even de lijst zo aangepast dat de vetgedrukte namen dat zijn de namen van de mensen die 100% zeker mee gaan, ongeacht zaterdag of (wat de voorkeur is) de zondag ;)

8. Ik twijfel eerlijk gezegt nog...Ik ben die week heel erg druk. Mijn coache kinderen verhuizen die week. Dus ga ook al zaterdag met ze naar de ikea druk druk druk dus.... maar ik heb wel heel veel zin! moeilijk moeilijk moeilijk....

9. Hmm crappie, ik zit dan ook al te ontbijten met dieren, katten wel te verstaan :cry: .
    Op de kattenshow in Ambacht.

Maarreh de volgende keer ben ik (hopelijk) wel van de partij :D

10. Re: op zondag 28/8 ontbijten in het dierenpark Amersfoort

Eens denken.... wie zou daar voor op gaan draaien.... :wink:

11. Op zaterdag ook? Want je zou dan eventueel op de "reservelijst" kunnen! In het geval dat de rondleiding echt niet op zondag gedaan wordt en we naar de zaterdag uitwijken...

Groetjes,
    Monique

12. Ik en raymond zijn ook zondag of zaterdag van de partij

13. Re: op zondag 28/8 ontbijten in het dierenpark Amersfoort

de mensen die de auto's besturen :toothy7:

14. Re: op zondag 28/8 ontbijten in het dierenpark Amersfoort

je wil het ook gewoon niet snappen he.....

15. Ikzou heel graag mee willen, maar weet echt niet of ik kan, wanneer is de uiterlijke datum dat je het wilt weten? En wanneer weet je op welke dag het is?

16. Yvonne,

ik hoor voor het einde van deze week of het zaterdag of zondag wordt, en tot donderdag 4 augustus kan je aangeven of je meewilt, we moeten nl uiterlijk vrijdag 5 augustus doorgeven hoeveel man er meegaan ;)

17. Snik, Snik, op zaterdag kan ik ook niet, want dan zit ik nog in Berlijn :cry:

18. Re: op zondag 28/8 ontbijten in het dierenpark Amersfoort

Hé je weet het toch, ben genetisch blonT :twisted:

19. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

20. Programma van het "ontbijthoppen" in DierenPark Amersfoort op zaterdag 27 augustus:

08:00 uur:
    Worden de poorten voor ons geopend. Er staat ons een ochtend vol verrassingen te wachten, te weten ontbijten met dieren die nét wakker zijn en genieten van het park in haar volle ochtendglorie!

We beginnen de wandeling met een kopje thee met honing bij de beren. Daarna eten we cerials bij de chimpansees die op hun beurt een lekkere portie granenpap krijgen.

Samen met de Maki's krijgen we een frisse fruitsalade en de de leeuwen sluiten we aan bij hun stevige vleesontbijt.

Na het bezoek aan de leeuwen gaan we richting de uitgestrekte vlaktes van de savanne waar we een sandwich met kaas en een glas melk krijgen. Dan zijn de olifanten nog aan de beurt: bij deze reuzen mogen we genieten van een krentebol en een stuk ontbijtkoek. Aansluitend krijgen we een kop koffie of thee.

Om 10.00 uur is het "ontbijthoppen" voor ons afgelopen en kunnen we op eigen gelegenheid een bezoek brengen aan het dierenpark.

Men kan zich nog steeds opgeven of via deze topic of via een pb-tje of mailtje naar Monique (mccfelinefantasy), dit kan tot uiterlijk 4 augustus, aangezien we de definitieve reservering dan moeten doorgeven.

21. klinkt allemaal erg gezellig.....
    patrick gaat ook mee deze dag sjoukje
    oh en ik neem mijn eigen ontbijt wel mee.... fruitsalade lijkt me heerlijk maar de broodjes en andere heerlijkheden moet ik helaas laten staan
    maar dat is niet erg hoor
    als het voor de rest maar gezellig is :D

groetjes renate

22. Jeemig Sjoukje! Dat klinkt echt hardstikke leuk!!!!!!!!!! Ik heb er echt heel veel zin in! :blob2: :blob3: :blob4: :blob5: :blob7: :blob8:

Groetjes,
    Monique

23. Renate,

ik kan uiterlijk een week van te voren aangeven dat er mensen komen met een bepaald dieet, dus als je dat aan mij of Monique doorgeeft kunnen we het wel regelen dat jij niet je eigen ontbijt hoeft mee te nemen ;)

Trouwens dit geld voor iedereen die een dieet volgt of bijvoorbeeld vegetarier is ;)

24. even voor de duidelijkheid:

het ontbijthoppen wordt dus zaterdag 27 augustus!
    Houdt iedereen daar rekening mee??

Men kan zich nog opgeven tot aan donderdag 4 augustus :wink:

25. Helaas ik val af........ik heb dus niet goed naar de datum gekeken jammer hoor :( Volgende keer beter

26. je hebt helemaal niet verkeerd gekeken ;)

We wilde eigenlijk de rondleiding op zondag, maar kreeg gisteren telefonisch al te horen dat ze eigenlijk geen rondleidingen doen op zondagen, dus ik had een optie op de zaterdag en zondag genomen.
    Kreeg net met de post een brief dat de zondag definitief afvalt (helaas) en het dus zaterdag is geworden ;)

en iid volgende keer ga je gewoon mee ;)

27. Oww ik dacht al ben ik nou zoooo blond maar gelukkig valt dat dus mee!! :wink: :wink:

28. Jeetje dat klinkt fantastisch maar ik ben niet zo'n grote eter 's morgens :mrgreen: :mrgreen: , je krijgt echt waanzinnig veel zo te horen!! Maakt allemaal niks uit, Noes en Roog zijn van de partij en ik kijk er nu al heel erg naar uit!!!!!!!

29. nouja alles wat vloeibaar is kan ik smorgens wel weg krijgen :mrgreen:

30. Oohhh wat jammer zeg :( Maar Franklin en ik gaan niet mee. Eén per jaar hebben wij hier het Sluis- & Bruggenfeest en dat is als Weespermoppie zijnde gewoon een must. :D Zelfs vakanties worden er voor verschoven. Dit feest duurt van donderdag t/m zaterdag. Nou ja, wie weet volgende keer beter. Het had me kei leuk geleken iedereen eens te zien.

Wij wensen idereen in ieder geval heeeeel veel plezier toe.

31. helaas kan ik ook niet mee.... ik moet werken... mijn collega heeft dan al vakantie, jammer volgende keer beter!!

Voor iedereen die wel mee gaat Heel erg veel plezier!!!!
    Ene wel foto's maken hoor!!!

32. Als ik het goed begrijp zitten we nu i.i.g. al aan de 20 man?? En kan het feestje dus definitief doorgaan?

33. Nou ik vind wel dat als alles hartstikke leuk is we het een keer moeten herhalen want ik vind het echt geweldig klinken en ikke wil ook mee dus gaan we het toch wel een keer herhalen he....dat ontbijthoppen dan.... :wink: :wink:
    En ik weet zeker dat Esther het ook heeeeeeel jammer vind....he Es... :lol: :lol:

34. Ik twijfel nog heel erg. Ten eerste wil ik de definitieve uitslag van mijn rechtzaak weten, straks hebben ze een foutje gemaakt bij het doorgeven en ben ik toch nog mijn rijbewijs kwijt (nog steeds niks ontvangen :? ) en ik wil misschien die dag naar die show in H.I. Ambacht.

35. Ja hoor, ik ga mee, Dacht dat het op zondag was, maar zaterdag is ook goed. Vrijdagavond boodschappen doen.

36. Johan,

het ontbijthoppen is op zaterdag en de show is op zondag ;)
    En voor vervoer, kan je altijd vragen of je met iemand kan meerijden (mocht je je rijbewijs kwijt zijn, hoop het iig niet voor je ;) )

37. Zeker jammer,
    maar volgende keer, wat Marinda aangeeft gaan we volgend jaar gewoon nog een keer ;) (moet dan wel op een zaterdag, aangezien ze geen rondleidingen op zondag doen ;) )

38. Gezellie,

enne je plaats is gereserveerd ;)

39. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: nu moeten we afhaken, is mijn trouwdag en Cheveyo komt dan ws... was net zo blij met zondag :cry: :cry: :cry: Baal hier echt van ( niet van Chef hoor ) wilde zo ontzettend graag mee :cry: :cry: :( :( Kan nu alleen mee als de fokster hem toch de 28 ste brengt ipv 27 want dat stond nog niet helemaal vast maar zou geloof ik mijn trouwdag worden ..

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - zaterdag 27 ontbijten
  1. Sjoukje
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    762
  2. Helma
    Reacties:
    100
    Weergaven:
    3.566