Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

op je hoofd/rug gaan zitten

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Calvin, 28 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Onze Coon heeft de gekke gewoonte dat hij graag een "rugreisje" wil maken. Meestal gaat hij op het aanrecht of keukenmuurtje zitten en gaat me dan vragend aan zitten kijken. Zodra ik buk klimt ie op mijn rug en wil meneer dat ik de kamer met hem doorloop (op mijn rug zittend natuurlijk). Als ik stil ga staan gaat ie doodleuk mijn haar zitten likken of zijn smoeltje poetsen. Soms krijg ik hem helemaal niet meer van mijn rug en houdt ie zich gewoon vast met zijn klauwen.
    Bij de vriend van mijn zus klimt hij regelmatig in zijn nek of gaat op zijn hoofd zitten.
    Volgens de vorige eigenaar is dit typisch Coon. Is dit herkenbaar voor jullie? :)

2. Niet herken baar (nog) maar lijkt me wel heel erg leuk om te zien :D

3. Yep!!! Erg coon!!

Groetjes, Janneke.

4. Azalea doet dat ook... Alleen als ze dreigt te vallen dan heb ik fijn haar klauwtjes in mijn rug staan, en dat vind ik wat minder... Vooral tijdens het rondje kattenbak-scheppen, vind ze het heerlijk om over mijn schouders heen te kijken of ik het wel goed doe... :lol:

5. Yup,

onze Lancepance klimt graag op ruggen en wil het liefste op hoofden zitten..
    Ook ligt hij regelmatig als een levend bontje in Mies zijn nek :rolleyes: :mrgreen:

6. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Ik wil hier eigenlijk wel foto's van zien. :D :D

7. HAHAHAHA

Toen Mollie klein was, klom ze altijd via je broek omhoog en ging ze op je schouder zitten. Als je haar vast hebt en ze schrikt ergens van, zit ze ook meteen op je schouders. En natuurlijk ook als ze koude pootjes krijgt:
    DSC_0080.jpg

8. Gave foto! :mrgreen:

9. Yep heel herkenbaar, Baileys gaat ook via je benen omhoog, al pak hem tegenwoordig maar snel van mijn benen en zet ik hem op mijn schouder.

IK heb gewoon een papegaai met haar en vier poten :D

Maar het is ook wel kenmerkend voor Sibeertjes hoor :D

10. Jep maar doet hier Diesel (coon) maar ook Tijgje (htk)

11. Bak inspectie doet zusterlief hier ook trouwens en die mag altijd graag weer via je rug naar beneden wandelen :lol: .

12. Ja herkenbaar, Katinka doet dat ook( tijdens/na haar zwangerschap minder ) en het liefst blijft ze als een bontje om je nek hangen wat je ook aan het doen bent, eten koken, was ophangen , trap oplopen , je tanden poetsen boven de wastafel ...........letterlijk overal en het liefst altijd. :)

13. Hier doen vooral de HTK's dat. Morris slaapt op mijn hoofd en Robijn wast mijn haar. Niet tegelijkertijd gelukkig!

14. Leuke foto :eek: :eek: :eek: :eek:

15. Misha zat altijd in mijn nek, Takoda ligt liever op mijn buik als ik op de bank lig.
    Maar ons HTK-poesje zit het liefst op je schouder en begint dan keihard te spinnen en je gezicht te soppen / tutten. En dan heerlijk met die nageltjes in je nek te kneden. :?

16. Taro is bij ons eigenlijk de enge die dat doet! Heeft hij van zijn vader, die doet dat ook!

Groetjes,
    Monique

17. Miran, ik blijf het een prachtige foto vindenthumbs-up.gif

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - hoofd rug zitten
  1. yvonne
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    596
  2. Marjoleine
    Reacties: