Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE Ook wij hebben paasuitslag....

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door mccfelinefantasy, 29 mrt 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Klinkt heel naar: paasuitslag :lol:

Maar valt best mee hoor!
    Wij waren 2e paasdag met Smirnoff, Mayday en Taro naar Arnhem.

De avond daarvoor al de auto ingepakt en 's ochtends alleen nog even de thermoskan met koffie vullen, de katten oppakken en naar Arnhem rijden!
    Het begon al goed: nog in Soest worden we geflitst!!! We reden 55 waar maar 50 mocht :oops:
    De katten gedroegen zich voorbeeldig in de auto! Zelfs Smirnoff ging niet over z'n nek (wat hij anders ALTIJD doe bij ritten van langer dan een uur)

Door de veterinaire keuring, naar carré C, kooien inrichten, katten er in, even kijken naar welke keurmeesters wij moesten en waar deze zouden gaan zitten en toen was het tijd voor koffie! Helaas........ de thermos lag nog thuis :oops: Gelukkig hadden onze goede buren wel een kopje over!

Opeens roken we een ontzettend vieze brandlucht!!!! Bleek voor ons carré een snackbar te zitten waar ze iets hadden laten aanbranden!!! Nou, ik geloof dat er heel wat katten niet echt op hun gemak waren daardoor! Er werd zelfs iemand gebeten door haar eigen kat! Zij hadden onderweg al een brandlucht geroken en toen in de hal opnieuw!

Onze poezels, ach... ik weet het niet!

MayDay was eerst wel wat angstig, maar daarna vond ze de kooi wel heel ok. Bij de keurmeester op tafel was wel heeeeel eng! Ze kroop zowat IN haar! May kreeg een heel mooi rapport met allemaal "EX-jes" en als extra opmerking "verry sweet kitty, Judge want's to take her home" met een heleboel hartjes!

Taro was gisteren een echte "cool dude". Het is toch zo'n relaxt ventje! Ook hij moest door Alfa Uddin gekeurd worden en ook hij kreeg een U1 en allemaal "EX-jes" op zijn rapport! Bij hem had ze nog bijgeschreven: "XXXL feet!" en "Has an attitude, I like his style!" :lol:

Beide kittens moesten voor de BIV en Taro is dus BIV geworden!!!! Ook moesten ze beiden terugkomen voor de nominatie, maar helaas verloren ze allebei nipt tegen heilige birmanen (grrrrrr!) Er werd nog gesuggereerd dat de keurmeester bevooroordeeld was, gezien de gelijkenis van Alfa's kapsel aan de vacht van birmanen, hihihi!

En Smirnoff, tja... De keurmeesters (twee zelfs) waren heel erg te spreken over hem! Hij kreeg dan ook met gemak zijn eerste punt voor EP en moest terugkomen voor de nominaties.

Dat duurde best heel lang. Bovendien was hij toch wat meer geirriteerd vanwege de eerdere brandlucht. En hij is toch altijd al een beetje lastig met presenteren (valt ook niet mee als je als coon van 9,5 kilo uitgerekt wordt!)
    Dus toen de keurmeester hem nog even wilde overpakken, had hij het helemaal gehad en zette een wel heel grote bek op... Toen was het wel bekeken voor hem. Beide keurmesters zeiden nog dat het heel jammer was dat hij zo opstandig was, maar ja... Helaas!

Terug in zijn hok was hij opeens weer zo mak als een lammetje, de dondersteen! Nou, wel jammer maar BIS had hij toch niet gewonnen, want die ging (alweeeeeer, volgens mij voor de zeven opeenvolgende keer) naar Washington. Tja, het is dan ook een prachtvent!

Maar alles duurde wel heel lang! We hebben zelfs bijna niet naar alle tentoongestelde kunst gekeken! Dat was wel jammer hoor... Het viel mij wel op dat er vrij weinig bezoekers waren en volgens mij ook minder stands dan voorgaande jaren... Is dat nog iemand misschien opgevallen?

Nou, dat was het dan. Volgend jaar hebben we hopelijk weer paasuitslag!

Groetjes,
    Monique

2. Van harte gefeliciteerd met deze mooie uitslagen :D

Enne, wat Alva betreft hihihi... eeng geweldige vergelijking. Daar was ik niet opgekomen :happy6:

Dikke knuffel aan Taro, Smirnoff en Mayday.

Groetjes,

3. Gelukkig is het een goedaardige uitslag, die paasuitslag ;)

Maar Monique,
    gefeliciteerd met de uitslagen van je dame en heren :p

4. Zeker goeie uitslagen !!!! gefeliciteerd.

5. Mooie uitslagen hoor Monique!! Gefeliciteerd!!! :lol:
    Jammer van die brandlucht... balen maar ja wat doe je eraan :?

Groetjes en knuffels voor poezels,
    Marleen

6. Gefeliciteerd Monique!!

7. Jammer dat we elkaar net gemist hebben. Anders had ik je ff persoonlijk gefeliciteerd :? maar dan alsnog.......GEFELICITEERD!!!!!!

8. Het is niet gezegd dat zonder brandlucht Smirnoff zich wel gedragen had hoor! We noemen hem niet voor niets brombeer! Alleen, normaal gesproken houdt hij het bij brommen en blazen. Dit keer sloeg hij ook (weliswaar zonder nagels uit, maar toch...)

Hij is nou eenmaal zo eigenwijs als dat hij groot is en (zoals meer van mijn mannen :? ) ook errug koppig! Dingen die hem wel interessant lijken (zoals poseren voor mooie meisjes die een opleiding tot fotograaf volgen) daar is hij wel voor te porren! :oops:

Pfff, ik zeg wel vaker: mànnen! je kan beter kippen houden, daar heb je tenminste nog eieren van!

Groetjes,
    Monique

9. :lol: :lol: :lol:

10.  
  11. Wahahahahaha
    :bom: :bom: :bom:

12. Monique, gefeliciteerd met de mooie uitslagen!

13. Jaja! Heb maar medeleiden met hem!!!! En wie zat de bovengenoemde situatie op te stoken? "Jaaah, er is al heel lang niets gebeurd op het bord! Volgens mij gaat er iets mis met het bijhouden ervan... Ze zitten ook de hele tijd omhoog en weer omlaag te schuiven..." :twisted: :twisted: :twisted:

Hmpf, volgens mij waren dat jou woorden Suzanne! En nu mij de zwarte piet toe schuiven!!! Je vergeet zeker wie jou met rolstoel en al van de helling wilde laten vliegen?

Ik zal het allemaal onthouden hoor!

Snik :cry:

14. Monique gefeliciteerd met de behaalde uitslagen. Jammer dat jou "Brombeertje" zijn dag niet had want hij is gewoon toch een mooi coon.

15. Ik ben laat maar gefeliciteerd :D

Ik heb je de laaste keuring mee gekeken. ok vs de birmanen beide.. en dat ie blaasde hij was niet blij hij keek ook steeds naar het midden met die lampjes :rolleyes:

Ik vond het een super mooie kater heb hem hier wel op de foto..
    Ik zal een poging doen ze hier op te zetten :)

Ik hoop je wel weer te zien op shows en volgend jaar sta ik zelf in arnhem met mijn poezen :p spannend

16. Ik zie dat het hele mooie foto's zijn van je manneke ik zal ze plaatsen in het hoekje waar de foto's staan :lol:

Je staat er zelf ook mooi op :laughing6:

17. Pfff! Ik zit nog steeds in een roes van vanmiddag!!! Ik had de foto's net bekeken (ik zan een bericht met de titel "Smirnoff" en ben daar natuurlijk direct naar toegegaan) maar ik ahd nieteens door dat deze van Arnhem waren!!!! Ik zit echt nog met mijn hoofd in de wolken... :oops:

Groetjes,
    Monique

18. hahahaa geef niet hoor... ik had er vanmiddag graag bij willen zijn :(

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - hebben paasuitslag
  1. Suzanne
    Reacties:
    61
    Weergaven:
    1.231
  2. Dynamicats
    Reacties: