Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ook even voorstellen

Discussie in 'Stel je voor - Dit ben ik' gestart door Ellis, 12 feb 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
  1. Hoihoi Maine Coon liefhebbers,

Via Sandra ben ik op dit forum gewezen, ik kende de site al maar wist niet dat er ook een forum aan hing ;)

Ik ben Ellis, samen met Daniël en onze katten wonen we in Assen in een hele leuke buurt. We hebben een kleine cattery met Ragdolls en Maine Coons (zie website). Onze katten zijn Noah, een redpoint Ragdoll, Nina een blue tabby bicolor Ragdoll, Patch een zwartzilver torbie met wit Maine Coon en Sharon is onze jongste, een dochter van Nina, een blue tabby mitted Ragdoll. Momenteel hebben we ook 5 babie-Coontjes, geweldig!!

Behalve onze katten heb ik ook het bouwen van websites als hobby en ik vind het ook erg leuk om zo nu en dan eens een show te bezoeken met of zonder de katjes.

Groetjes,
    Ellis

2. :lol: Hoi Ellis,

Gezellie dat je hier ook bent hihihih. Je gaat het vast wel naar je zin hebben hier enne die je een dikke knuffel aan Jasmine!

3. Hallo Ellis!!
    Van harte welkom hier op het forum.

heel veel lees- en postplezier!!

4. Hallo ellis

Veel plezier hier en je weet het hé veel
    foto's plattsen van het moois wat je thuis heb
    lopen. :D :D

5. hoi ellis

welkom op het forum
    wat heb jij een schatten van babies zeg
    ik zal de foto van de black silver met wit poes maar niet aan mijn vriend laten zien want die valt gelijk in katzwijm :lol:

groetjes renate

6. #7 mainely, 13 feb 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Hoi Ellis,

Leuk, je hier ook te zien :) Veel plezier, ennuh, wacht niet te lang met het posten van foto's, vooral van de kleintjes, want je weet het he, de tijd vliegt .......

7. HOi Ellis,

welkom hier op het forum,
    veel lees en postplezier, enne we willen natuurlijk wel veel foto's zien ;)

8. Ook namens mij van harte welkom en veel lees en postplezier gewenst, maar dat zal vast wel lukken :wink:

9. Hoi Ellis
    Leuk dat je er bij bent.
    Veel lees en kijk plezier hoor :wink: