Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Onze ouwe ren

Discussie in 'Buiten' gestart door Ellie, 24 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ja we hebben nu dus een ren aan het huis.... :p

Dus wat doen we met de ouwe ren...?? :shock:

Baasje is aan de slag gegaan en heeft er nu een plekkie voor ons gemaakt... 8)

We hebben nu onze eigen ren :wink: :wink:

Baas aan de slag...

Ons hokkie nu...

Kunnen we ook gelucht worden :wink:

2. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

3. Ohh mooi gedaan zeg!! Ziet er super uit!

gr,kim

4. Zooo! Dat ziet er gezellig uit!

Groetjes,
    Monique

5. Wauwie! 8)

6. Nou, dat baasje is wel erg handig, zeg!! Heel mooi gedaan, ziet er heel gezellie uit!

Groetjes,
    Ellis

7. Ah, mooi het terras voor de bbq is klaar :p

8. Wanneer kom je? :D

9. Zodra we verhuisd zijn :D

10. Das ok ...spreken we nog wel af...misschien wil mw.Tonja ook wel komen... :wink:

11. Ziet er gezellig uit zeg, daar kan je lekker zitten ! ! !

12. wauw, ziet er goed uit. 8)

13. Ik wil in ieder geval als eerste een vlotte man.
    Oke hij mag dan een hernia operatie achter de rug hebben ruim 1,5 jr geleden maar goed ook dit gaat over he :D
    Je moet weten ik heb al bijna een jaar alles in huis voor de tuin af te zetten....nu sinds 2 mnd staat de schutting tussen de buren.
    Alex van Janneke is een zondag geweest en wegens het kwijt zijn van enkele spullen :rolleyes: zijn er toen alleen palen gezet ........en daarna NIKS MEER.
    Ik dwing hem niet maar geloof dat ik toch eens even heeeeel hard ga roepen dat ie nu eens die tuin afmaakt.
    Oke de katten kunnen naar buiten maar ondertussen hangt onze 2,5 jr geleden in elkaar geknutselde ren half uit elkaar.
    Ik schaam me soms dood met die ren.
    Maar goed, ik leef al 26 jr met Gerrit en had dit kunnen voorspellen.
    Ik ga denk ik maar eens hulptroepen inschakelen .......want dan werkt ie wel mee egwel.

Conny

14. Anders begin je er toch zelf aan :wink:
    Elke dag/week/maand iets en het komt heus wel een keer af :lol:

15. Zou kunnen maar ik ben een kluns met een hamer...en ik vind het eerlijk gezegd mannen werk 8)
    Ben op dat punt even niet geemancipeerd 8)
    Wil best helpen vasthouden en aangeven maar voel me niet geschikt voor graaf en timmer klussen :D

Ben ooit begonnen met een vijver graven toen ik een gat van 45 cm had en een meter in het rond was mijn vijver af......... toen zijn Gerrit en de buurman maar verder gaan spitten gevolg een vijver van 240cm bij 350 cm in de voortuin.
    En dit al zo'n 14 jr :D

16. Wauwie zeg wat mooi!!!! Daar kan je zeker lekker zitten !!

17. Ik wil ook zo'n handige husband.............. :)

Mooi Ellie, mijn complimenten voor de maker !

18. betekend dus gewoon dat je zelf moet beginnen en dat je man het vanzelf overneemt van je.. komt toch helemaal goed als ik het zo bekijk...

19. hier zelfde; al ligt het hier aan het feit dat we soms met teveel dingen tegelijk bezig zijn. Zo werden vandaag de rolluiken opgehangen (moest Mattie noodgedwongen even in de slaapkamer van Vera bivakkeren), komen ze vrijdag de binnendeuren afhangen en zijn wij nog steeds niet klaar met onze slaapkamer, badkamer en babykamer. Nu komt de ren er tussendoor.

Hoezo druk ..... :alien:

20. MOOI! Ik heb geen tuin...word hier echt jaloers van ;) Geniet er maar leker van :D

21. Nou het manneke loopt nog net niet naast zijn schoenen... :rolleyes: :rolleyes:
    Ik moest jullie bedanken voor alle complimentjes.... 8)

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - ouwe ren
  1. Nero
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    3.368
  2. Vanons
    Reacties:
    39
    Weergaven:
    3.726