Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Onze duitse schone!! :-)

Discussie in 'Informatie' gestart door miakoda, 28 aug 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 miakoda, 28 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    zooooooo he he
    tis me het weekendje wel geweest
    we waren rond 19:00 uur terug uit duitsland en dacht ach nog even gauw foto's op het forum zetten maar merkte al gauw dat ik dood op was
    om 22 uur lag ik al te bed.
    van morgen om 8 uur al weer naast me bed ... moesten naar me schoonouders en verder erg genoten van het weer en natuurlijk lekker geknuffeld met de katjes...
    dus nu maar even het verhaal en de foto's

nadat we half 1 uit amersfoort vertrokken en heerlijk te hebben genoten van het weer en het landschap. Kwamen we om 14:50 aan in Sassenberg
    daar aangekomen werden we meteen door geleid naar waar de kittens zaten en heb ik weer heerlijk op de grond zitten knuffelen met alle kittens.
    Daarna met Igraine in mijn armen de woonkamer ingegaan en daar heeft ze tijdens het gesprek de hele tijd op schoot bij me liggen slapen.
    echt alles was zo vertrouwd
    de fokkers waren echt stom verbaasd dat ze zo rustig was want normaal was ze niet zo van het knuffelen en moest ze continu rennen vliegen en spelen en had nergens anders tijd voor
    en nu ik er was lag ze zo poes lief op schoot alsof ze nooit anders had gedaan.
    rond half 5 was het wel weer tijd om naar huis te gaan en heeft ze de hele reis lekker geknuffeld...tsjee wat kan die spinnen
    thuis aangekomen werd ze door een heel katten leger begroet , waar ze nog even niks van wilde weten.
    na toch maar even een plasje te hebben gedaan op de kattenbak is ze prinses heerlijk in het huisje van de krabpaal gaan liggen en daar heeft ze de hele nacht geslapen.
    nu zit ze hier boven op de paal de kat uit de boom te kijken en te observeren wat hier allemaal gebeurt :D

groetjes renate

2. Ze is prachtig, Renate. Wat een lief bekkie heeft ze! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

3. Wat een mooie dame !!!! (kwijl, kwijl)

:love5: :love4: :love7:

Groetjes Liz

4. Mooi grietje hoor!

5. Renate,

wat een dotje :love7:

6. Renate wat een giga mooie meid heb je mee terug naar huis genomen :eek:
    Ik vind haar prachtig :love10: :love10:

7. *ZUCHT* ze is echt wonderschon!! Goh Renaat en Pat wat hebben jullie een prachtig meisje in huis gehaald zeg. Nog even en jullie hebben straks een hele internationale kattenbende rondlopen ;) :mrgreen:

8. wat een prachtig meisje Renate

9. ze is mooi! :love5:

10. Wonderschoon is ze... :D

11. Wat een prachtig meisje! Hele mooie wollige vacht heeft ze!
    Heel veel geluk met haar... Gaat ze ook naar de kittenmiddag?

12. Plaatje van een meisje Renate en wat zit ze mooi in haar vacht! :love5:

13. ze heeft een wijze blik in haar ogen. Ohhh wat is het een beauty! Die pluimen....

14. haar vacht is zo lang dat ik haar zo een aantal vlechtjes kan aanmeten :shock:
    helaas was ik te laat voor de kitten middag
    ben wel van plan om met haar te gaan showen in september :D

groetjes renate

15. wauwie wat een knapperd zeg!!!!

16. Ze is mooi geworden Renate. Veel plezier met haar!!

17. #17 The Haecoon, 29 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Joh ze is prachtig.....lekker genieten nu ...

18. Knap meisje heb je daar Renate!!!!
    Ook voor jullie: vele jaren van geluk geknuffel en gezondheid gewenst!

Groetjes,
    Monique

19. Wat een mooierd, en dan zo'n mooie vacht al.

Groeten, Marjan :wink:

20. Wat een plaatje Renate............en nu genieten van haar .

Corry.

21. Renate wat een parmantig kitje is dit :D:D

Heel erg mooi en gefeliciteerd met haar.

Conny

22. Wat een mooi koppie, echt een meisje, uh ik bedoel dame...
    Ze kijkt vreselijk rustig en vriendelijk uit haar ogen, wat zal dat een lief poesje worden.

23. Een echte Duitse schoonheid! Prachtig,gefeliciteerd!

24. Wat is ze prachtig renate! het was me het dagje wel voor jullie! Niet gek dat je gevloerd was, dat was ik ook en ik moest niet nog naar Duitsland!
    Maar zo te zien was het dat wel waard!Ik wens je veel plezier met deze mooie dame,maar dat zal wel lukken!

25. Mooi meisje hoor en wat een haar!

26. Zo zeg das een prachtige dame hoor en inderdaad mooie wollige vacht heeft ze! Geniet lekker van haar!

27. gefeliciteerd, mooi meid hoor!!

28. :love7:
    ooh wat een mooie meid

29. Je hebt er echt een prachtige dame bij hoor!!!!!!!!

Groetjes Katja.

30. ze gaat echt boven verwachting goed
    ze schranst al net zo hard met de grootte mee, echt een heel erg grappig gezicht
    en als ik haar roep dan komt ze zo aan gehobbelt van ... jah riep u mij?
    Dan klimt ze op schoot en begint dan mijn gezicht te wassen
    echt zooooooooooooooo lief.
    ook vanmorgen toen ik de slaapkamer uit kwam, kwam ze de trap op gerent van heeeeey ben je er weer?/?!!!! heb je echt wel een beetje gemist hoor :)
    echt een super meisje.

groetjes renate

Deel Deze Pagina