Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Onze baby!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ivy- Sandra, 3 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Ivy- Sandra, 3 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Dit is Kay-Lynn onze baby bull-mastiff. Dat denkt ze tenminste!
    Dit vind ze geweldig, als een baby opgetild worden. Aangezien ze 60 kilo weegt is dit natuurlijk voor Herald maar een paar seconden een lolletje, maar als het aan Kay-Lynn zou liggen, zou ze dit de hele dag willen.
    Die mafkees!

Ps:Mocht nu wel het hoofd van Herald laten staan!

2. Owwwwwwwwwwww, ikke is verlief Heel erg ilu.gif.............................

Groetjes, Janneke.

3. ohhhhh wat een lieffie van een hond :D :D :D

4. Kay-Lynn ook verliefd!

5. Doemijdiemadan :p :lol: .........

Groetjes, Janneke.

6. HAHAHA ze is wel erg zwaar hoor!

7. ach wat een lieffie :love7:

8. :lol: :lol:

9. Soooooo he....das een hand vol ;)

10. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    Wat een scheet zeg !!!
    Leuk dat we Herald ook mochten zien :wink: :wink: :wink:

11. HAHAHA zeg maar gerust armen/handen/borstkas/buik.

12. Ja wat een scheet is Herald he! HIHIHI

Ja Kay-Lynn is een scheet en Shadow ( haar bull-mastiff vriend) laat veel een scheet! Zeg maar gerust, SCHETEN!!!!!!!! en STINKEN!!!!!!!!!!!
    Al van alles geprobeerd, maar helaas niets mocht nog baten!

13. :toothy7: :toothy7: :toothy7: :toothy7: :toothy7: :toothy7: :toothy7: :toothy7:

14. Wat een lieverd, maar hoe groot ze ook zijn ze ze blijven denken dat ze puppie zijn hahaha :lol:. Die van ons denken dat ook Cavaro (Bernersenner) wordt vrijdag 2 jaar en hij denkt er ook nog zo over :? En ja duff denkt er ook zo over heb je wel gezien op de foto, maar ja die is dan nog maar 8 maanden dus nog echt een puppy. En scheten laten doen ze hier ook alletwee en stinken ook behoorlijk :evil:.

Groetjes Katja.

15. Jeetje daar zal je man z' n vracht aan hebben, maar wel een lieverd zeg jullie hond!

Mooie powertraining voor je man Sandra! :wink:

16. Wat een droppie zeg...beiden dan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Meestal vinden ze het helmaal niet zo leuk om opgetild te worden en dan ook nog op hun rug te houden... :lol: :lol: :lol: :lol:

17. HIHI ik vind mijn man ook wel een droppie!

En je hebt helemaal gelijk Marinda, normaal vinden ze dit geen prettige houding. Maar Kay-Lynn wel maar Shadow krijg je echt zo de lucht niet in hoor, die maakt zichzelf zo stijf als een plank. Nou dan krijg je hem dus helemaal de lucht niet in. Ondanks dat hij, als reu zijnde, lichter is als Kay-Lynn. Kay-lynn is 60 kilo en Shadow 53 kilo.

18. Wat een lekkere scheet zeg. Gisteren bij de dierenarts werd ik ook helemaal afgelebberd door zo'n scheet. Ze zien er erg stoer uit maar zijn o zo aaibaar :D

19. Hahahah Herald in training voor de show :wink:

20. Daar had mijn hond ook last van toen bleek dat zijn darmen gevoelig waren. Tegenwoordig krijgt hij 23/12 van vobra dat is met minder eiwitten en dergelijk en ook voor wat oudere honden en voila nergens meer last van!

21. Geeft niet, ik kan haar wel tillen :D . Enne inpakken hoeft ook niet :lol: :lol: :lol:............ :wink:

Groetjes, Janneke.

22. Ja hahaha dat is een goeie. Nou ik denk toch echt niet dat Diesel zo zwaar gaat worden. En Wolfy ook niet! HIHIHI

Maar toch een leuke kracht-training!

23. HAHAHA ik denk toch maar dat ze hier blijft anders kan Herald geen show-training meer doen.

24. :lol: :reindeer: :mrgreen: :scratch:

25. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Deel Deze Pagina