Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ontmoeting dierenpark Amersfoort 27 augustus 2005

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Helma, 27 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Helma, 27 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Geloof dat ik de eerste ben met foto's :lol: Het was fantastisch vandaag. Het ontbijt was heerlijk en de hele lange dag was .... ehhhhh nogmaals fantastisch. Mooi weer. Ja de een vond het koud en de ander niet. Maar we hadden zon! En het was droog. Was om half vijf pas weer thuis. Moe maar voldaan :lol:
    Nou, klaar voor veel foto's????? De dieren werden, volgens mij, speciaal voor ons losgelaten. Was erg leuk. Ik heb er veel van de giraffen gemaakt. Vond het zo apart dat je zowat op ooghoogte stond. De witte tijgers zijn eigenlijk niet echt gelukt, maar die zullen nog veel voorbij komen.

Jammer van de tralies:

En daar kwamen de giraffen:

Hij kon "het" nog niet :lol:

En dit was het, natuurlijk. Twee welpjes met mama:

Zooooooooo, het einde van een zeer, voor herhaling vatbare, geslaagde dag! :lol: :lol: :lol:

2. Die tijgers... Prachtig!!
    Ook bijzonder dat die giraffen allemaal een net iets andere tekening hebben... Mooie foto's hoor!

3. ooooh wat een mooie foto's gelukkig zat het weer een beetje mee!!

4. Wat een mooie foto's. Dan heb ik wat gemist zeg.

Groeten, Marjan :wink:

5. Mooi!!!!!!! Niet meer foto's:))

gr,kim

6. #6 bowien2, 27 aug 2005
    Hoi,

Het was inderdaad fantastisch! Herald en ik hebben een heerlijke dag gehad en jullie (die erbij waren) hopelijk ook. Vooral de welpjes waren heel erg schattig. We hebben er nog 1 betrapt die wou ontsnappen. Zal de foto erbij doen en zal ook even kijken of ik een mooie heb van de witte tijgers. Wanneer gaan we weer wat doen met de hele groep? :mrgreen:

Nog meer foto's kijken?
    [mod break: spaces.msn.com bestaat niet meer]
    Staan er zo'n dertig op.

7. ohhhhhhhhhhh die witte tijgers, mooi waren die!! Heb deze foto wel even gepikt. Die van mij waren echt allemaal wazig.

8. Harstikke leuk dat jullie het zo naar je zin hebben gehad :D
    Foto's zijn prachtig .... vooral van de tijgers...
    De welpjes zijn zo schattig :love7:
    Maar vertel zijn er nog gekke dingen gebeurd?
    Hebben jullie nog iets meegemaakt?
    Nog mensen voor de leeuwen gegooid :shock: :wink: :mrgreen:

9. Mooie foto's 8)

Wat hebben jullie een geluk gehad zeg om die lieve welpjes te kunnen zien, ben gek op katten en dus ook op grote en kleine tijgers :D

Ben blij dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en veel dieren gezien hebben, de volgende keer ben ik er (hopelijk) wel bij!

10. Hallo, allemaal. Ook wij hebben genoten vandaag!Het ontbijtrondje was niet verkeerd en ik vond het een prachtig dierenpark.Leuk aangelegd met gangetjes en paadjes waar je steeds weer een raam had om alle dieren goed van dichtbij te kunnen bekijken. Vooral natuurlijk bij de katachtigen hebben we lang rondgehangen ,het is ook zò imposant om deze grote vrienden van dichtbij te zien! Bij de welpjes hebben we gebivakeerd, en het bleef konstant ohhhhhhhhhh`s en ahhhhhhhhhhhhhh`sklinken! :D .De savanne vond ik ook te gek, om zo hoog en dichtbij de giraffen te zijn dat je hun kop kon aaien, GEWELDIG!!!!!Ik vond het heel leuk om kennis te maken met verschillende groepsleden ,èrg gezellig allemaal!Het olifanten verhaal zullen jullie wel in geuren en kleuren te horen krijgen, mèt foto`s, (ik was helaas mijn camera vergeten)maar ik kan jullie vast vertellen dat hier een stel viespeuken ronlopen hoor!!!!!!! :lol: :lol: :D :D

11. Zo we weten gelijk wat we gemist hebben door niet mee te kunnen. Wat een mooie foto's

12. het was een hele gezellige dag in amersfoort ik vondt het leuk jullie ontmoet te hebben

harry

13. het was ook leuk om alle mensen te ontmoeten en ook de wederhelften! :lol: :lol:

14. Volgens mij was het wel gezellig vandaag :D

maar wie is nou wie op die foto's?
    :mrgreen:

15. #15 Hans V, 27 aug 2005
    Echt een schitterende dag, heerlijk geschranst, ook diverse bekenden en onbekenden tegen gekomen !

Leuk om al die dieren zo te zien als ze s'morgens uit hun nacht verblijven komen dan zijn ze bijzonder actief, want er ligt buiten voer te wachten !

Dankzij Sjoukje heb ik een mooie foto kunnen maken van Mamma tijger toen ze op 20 cm afstand ( gelukkig met ruit ertussen )bij ons kwam liggen, uiteraard wil ik jullie deze Foto niet onthouden !!

Uiteraard zijn er nog meer foto's maar daar staan dezelfde dieren op als al eerder gepost zijn.

Echt een dag om nog eens te doen, je bent met een groep en toch heb je ook de ruimte om zelf wat te gaan bekijken !!

Hans

16. #16 Lissie, 27 aug 2005
    Mijn bijdrage

17. Jongens geweldige foto's
    De roofbeestjes......superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    Ziet der geweldig uit mensen
    Hoop dat het net zo super was als op de fotos

18. #18 Lissie, 27 aug 2005
    Roofbeesje ? Bedoel je deze ? :lol: :lol: :lol:

19. Zo te zien hebebn jullie een superdag gehad. Ik hoop er de volgende keer zeker bij te zijn!

20. Oooh, jullie hebben een grandiose dag gehad, hoor ik wel....
    Super, dat jullie zo genoten hebben...!!!! :lol: :lol: :lol:

21. Hallo allemaal,

Heel leuk om eens de gezichten te zien van de personen die verwoeedt het keyboard gebuiken op dit forum. Als een ieder hebben ook ik en Joyce het prima naar ons zin gehad.

Sharita lag van elle indrukken achterin de auto te slapen. Nog mijn dank :wink: aan alle tante's en ooms die zij er heeft bij gekregen in een dag, voor de glijbaan, beest-uitleg, kijk-wat-kan activitieten begeeliding.

Bijgaand een gedeelte van mijn fotorapportage. Het geheel is terug te vinden op: http://spaces.msn.com/members/Ben-Adar/ . Mocht er iemand intresse hebben in full-size copy's dan hoor ik het wel. 6mb (2816/2120)

DSCF3893.jpg

DSCF3900.jpg

DSCF3958.jpg

DSCF3959.jpg

DSCF3924.jpg

DSCF3904.jpg

DSCF3909.jpg

DSCF3955.jpg

DSCF3934.jpg

DSCF3908.jpg

DSCF3953.jpg

DSCF3938.jpg

22. 'klik', ik heb je!

Speciaal voor Lissie

DSCF3947.jpg

'klik', ik heb je! :D

23. Re: 'klik', ik heb je!

24. Jongens wat een prachtige foto's!!!!

Ik wilde graag even iedereen bedanken voor een ontzettend gezellige ochtend!!!! Mega leuk om iedereen eens gezien te hebben en de mensen die ik al van show's ken op een andere manier te ontmoeten!

We hebben lekker gegeten, veel gezien en nog meer gelachen! Kortom: een bijzonder geslaagd uitje! Op naar de volgende?!

Groetjes,
    Monique

PS: ik ben toch zoooooooooo verliefd op Layla, Lazlo en hun mama!!!!!!!! Kunnen we niet coontjes in die vachtkleur en tekening gaan fokken?

25. Nou het ziet er allemaal heel gezellig uit en de volgende keer hoop ik ook van de partij te zijn :D

26. Ik heb ook onwijs genoten en vond het leuk om eens de mensen te zien
    die achter de berichten zitten hier op het forum.
    Ook ik heb een hoop foto's gemaakt maar er zijn er al genoeg geplaatst.
    Hoop de volgende keer weer mee te kunnen. :D

27. Het was zeker een hele gezellige dag veel gezien en gehoord goede uitleg van de gidsen en het ontbijt was prima verzorgt.
    Hele mooie foto's heb ik hier gezien daar kan weinig tegen op.
    Alleen 1 foto zet ik hier neer en dat is deze Harry de man van Thea die kreeg de keus of we voeren je aan deze bruine beer of als Thea een nieuw kitten wil hebben zeg je voor altijd dat ze die mag :p
    cdm_100_2199.jpg

28. Ik wil iedereen bedanken voor een ontzettende gezellige ochtend/dag :mrgreen:

Marion en Raymond waren iets later dan de rest, maar nog wel optijd om te genieten van het kopje thee bij de start ;)

Voor de rest was iedereen netjes keurig en stipt optijd :wink: Het was ontzettend leuk om de mensen achter de namen te zien ;)

Verder hadden we voor dat we met de daadwerkelijke rondleiding begonnen een kleine verrassing voor Roy, Monique en Sharita (aka Zwelgje :mrgreen: )
    Ik had mijn creatieviteit eens de losse hand gegeven :mrgreen:

Roy kreeg een gouden medaille aangezien hij deze uitdeelt en zichzelf helemaal niets geeft ;) Hij heeft echt heel netjes met deze om zijn nek heen gedragen :mrgreen:
    Monique kreeg een zilveren medaille, tja, zij was de eerste met een zilveren medaille op het forum :mrgreen: ( helaas heeft zij deze snel van de nek naar haar broek verhuisd :evil: :rolleyes: :mrgreen: )
    En Sharita kreeg deze omdat zij de jongste was van het gehele stel :mrgreen:

Verder heb ik ongelovelijk veel gezien, was echt heel gezellig, voor herhaling vatbaar :mrgreen:

29. Mensen het was een wereldse dag!

Djinkie en ik hebben een goed gesprek gehad en we hebben een optie laten zetten op de welpjes
    1 gaat er bij haar wonen en 1 bij mij
    En dan beginnen we samen eeeeen Teigetjes cattery?

Leuk al die mensen, leuk ook dat ik Roy eens even de hand heb mogen schudden om hem te bedanken voor het forum
    Leuk Sjoukje die medailles had gemaakt voor Monique, Sharita en Roy

Leuk dat mensen die op papier elkaar wel eens in de haren kunnen vliegen, in het echt best leuke gesprekken kunnen voeren :)
    Fijn dat ik een nieuwe Pleemate heb gevonden

Daarna nog met een groep naar Monique gegaan voor koffie en soep
    Daarna zijn Arjan en ik nog even door gegaan naar Haarlem en daar echt waar de lekkerste macaroni ooit gegeten

Beetje jammer, dat Arjan een betonnen randje mee pikte en we s avonds laat op de ANWB stonden te wachten :?

Er komen vast nog meer verhalen!
    Ik heb zo wie zo nog wel wat .........

30. De Pleemate is thuis in ene condoomautomaten aan het ophangen voor als Suuz komt zegt ie..
    Hey, hoever gaat die pleerelatie van jullie !! :wink:

31. Hhahahhahahah! Hij is prachtig Karin!

32. Wees blij dat we het veilig doen zeg :lol:

33. Net als iedereen heb ook ik ontzettend genoten. Moeten we zeker nog een keer over doen :D

34. Ook ik heb een geweldige dag gehad, weliswaar erg vroeg op maar je moet er wat voor over hebben ;) Leuk om nou id. eens de gezichten bij de namen te zien en samen eens in het echt te lachen. Van sommige mensen heb je een andere voorstelling zo op het forum maar als je ze dan in het echt ziet dan valt dat als sneeuw voor de zon ineen :mrgreen:

Ja Suus ik vond het ook heel leuk om met jou eens even lekker te beppen en we spreken t.z.t. gezamenlijk wat af om onze nieuwe baby's op te halen ;) Haha dan zullen wij eens even foto's plaatsen van onze nieuwe AANWINSTEN!!

Sjoukje, petje af voor jou hoe je alles in kannen en kruiken geregeld hebt!! Wat mij betreft ben jij de forummer van de maand. Echt alles wat tot in de puntjes geregeld en de medailles had je echt heel leuk gedaan, er zit toch nog ergens diep in jou een crea-thea verscholen :mrgreen:

Roy, leuk jou en je moeder (wat een waanzinnig aardig en lief mens zeg) ook eens real life te ontmoeten en je hebt al weer aardig je best gedaan op het forum zag ik ;) Toch wil ik nog even kwijt dat ik het geweldig vind dat je op zo'n jonge leeftijd zo'n waanzinnig forum hebt weten op te bouwen wat een daverend succes is. Ga zo door!!!!!!!!

Renate, ontzettend bedankt voor het meeslepen van mijn karretje!!

En Helma waanzinnig bedankt voor je presentje!! Erg attent van je en ik ga er straks eens lekker van genieten.

Kortom een hele geslaagde dag die we wat mij betreft jaarlijks (of vaker) kunnen herhalen, eens kijken wat we de volgende keer onveilig kunnen maken. Ik ben al aan het brainstormen ;) Maar ik ga nu vandaag nog eerst maar eens rustig aan doen en even bijkomen van ons eerste uitje, al dat gewandel voel ik nl. wel in mijn benen ;)

35. Hoi, Ik heb gisteren ook nog kort een klein (+/-30 seconden) filmpje geschoten van de tijger-kittens.

Je kunt het zien op:

http://www.oakenshield.demon.nl/extra/ontbijthoppen.html

Houd rekening met de downloadtijd want het is toch nog zo'n 2,5 mb.

36. wil niet in herhalingen vallen, maar wat ontzettend liefffffffffffff om dat te zien. Dank je wel.

37. Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Wat lief!

38. Ik hoor het aan al de reacties,jullie hebben een schitterende dag gehad.

39. kwijl, kwijl...........ik wil ook een tijgertje!!!!!!
    Vond ze zoooooooo lief!! :love5:
    Ik heb in ieder geval een ontzettend leuke dag gehad!
    Wel ontzettend vroeg opstaan, en ik was 's avonds echt bekaf, maar zeker voor herhaling vatbaar! Leuke mensen, en ontbijten in de dierentuin is echt fantastisch.
    Beetje jammer dat ze later de deuren ook open deden voor andere mensen.. :D
    Ben ook heel blij met al die foto's die iedereen gemaakt heeft. Had, heel slim, er niet aan gedacht mijn batterijen even op te laden van te voren, dus na 3 foto's van de beren was het afgelopen.... :cry:
    Maar gelukkig zijn hier een aantal ontzettend goede fotografen met veel beter camera's dan de mijne, dus hoef niks te missen....
    Iedereen bedankt voor de fantastische dag!!

40. Wat een leuke foto's allemaal.
    Ik hoop dat wij de volgende keer ook mee kunnen gaan want zo uit jullie reacties te horen was het een geslaagde dag.

Groetjes Liz

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Ontmoeting dierenpark Amersfoort
  1. Sjoukje
    Reacties:
    215
    Weergaven:
    6.086
  2. Sjoukje
    Reacties:
    32
    Weergaven: