Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ontbijten in Dierenpark Amersfoort

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Sjoukje, 18 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

?

Wanneer gaan we ontbijten????

1. zondag 28 augustus

4 stem(men)
    100,0%
  2. zondag 4 september

0 stem(men)
    0,0%
  3. zondag 11 september

0 stem(men)
    0,0%
  4. kan op alle bovenstaande zondagen

0 stem(men)
    0,0%
  1. Nou we hebben de minimale 20 personen, men kan zich nog steeds aan/afmelden tot 3 weken van te voren ivm reserveren ;)

Sjoukje + Mies
    Danielle (daanbro) + Michiel (mlebbink)
    Renate (Miakoda) 28-08
    Lisa (Lissie) + Breunis 11-09
    Anoeschka (Djinkie) + Rogier
    Riëtte (Mainely)
    Marion + Raymond 28-08
    Monique(mccfelinefantasy) + Edwin? 28-08 / 04-09
    Natasja + Paul (als het gepland kan worden in een voor mij vrij weekend!!)
    Marja + Ad? 28-08
    Jessica (Bowien2)
    Christa (Sennacoon)
    Bianca + Franklin
    Janneke (als ik vervoer heb, kan namelijk geen auto rijden)
    Inge + Marcel
    Suzanne + Arjan 28-08
    Judith (Koen) en Kjeld

Helma

Ik heb express 3 keuzes gegeven om zo veel mogelijk 1 lijn te krijgen.

2. Ik meld ons (Franklin en mij) ook heel graag hievoor aan.

3. ik heb zelf 28 augustus gestemd omdat ik uhhh jaaaaaa ... Nienna is waarscheinlijk zwanger en dan verwachten we rond 7 september kittens :mrgreen:

groetjes renate

4. Heeeeeeeej mijn berichtje is pleitos

Arjan en ik willen ook graag dus
    Maar wij kunnen echt alleen op de 28-e

5. Ik ook 28 augustus leuk begin van mijn eerste vakantiedag.

6. Gezellig. Ik ben van de partij :D

7. Kan op alle zondagen, maar de 28ste komt het beste uit.

8. Ik ben de 28ste nog in Amerika vlieg 2 September terug aankomst 3 September heb dan een giga jetleg dus de enige datum die overblijft voor mij is 11 September :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: En das voor ons niet de beste datum vanwege de 9/11 attack en das voor Leonard een bijzondere datum (heel veel vrienden verloren toen) :( :( :(

Kan er niet nog een latere datum bij.... :?: :?: :?:

9. zondag 28 augustus ik kreeg vandaag door dat ik daarvoor na Italie ga :mrgreen:

Ik hoor het wel heb er wel zin in :wink:

10. Wij kunnen alle zondagen, dus dat maakt niet zoveel uit.

11. Heb op 11 september gestemd... krijg de 27 ste Cheveyo dus wil niet meteen hele dag weg dag erna..

12. Marinda,

als er een latere datum bij komt dan kan het pas in oktober, aangezien de andere zondagen shows zijn...
    balen, balen balen...

of eerder, maarja, er moet minimaal 3 weken van te voren gereserveerd worden bij het dierenpark, en dan zit jij nog in Amerika...

13. Christa,

bedoel je dat je naar Italië bent op de 28ste of dat je dan alleen mee kan??

14. Ik heb op de 28 gestemd maar ik zou heel misschien ook de 4e kunnen 11 september kan ik wel maar wil ik liever niet das voor mij ook een emotionele datum. Vrees dat ik dan niet erg gezellig ben. Helemaal zeker is het nog niet of ik de 28 of de 4e kan. Dennis wil niet mee dus dan zou ik ook in mijn uppie komen....

15. 28 aug hebben wij een show dus dat zal niet gaan..

4 sept komt voor ons ook niet uit..
    11 sept komt voor ons alleen maar uit...

16. in jouw onderschrift staat dat je russian blue zoekt
    Bedoel je daar eigenlijk een effen blauw mee ofzo??????

17. Sorry jongens maar ik meld mij af bij deze wij kunnen geen van de datums volgende keer beter :( :( :(

18. Volgens mij heb ik ergens over info heengelezen :oops:

Wat is het programma, ik zag op de site van het dierenpark nl 2 mogelijkheden (ontwaken en ontbijthoppen).

En zijn de kosten al bekend?

19. Ik heb op 28/8 gestemd want die komt ons het beste uit. 4/9 zouden we ook nog kunnen, maar 11/9 hebben we een show....

Groetjes,
    Monique

20. Sjoukje,

Marcel gaat ook mee :D
    Maar alleen omdat Mies ook mee gaat :lol:

21. Marinda,

heel erg jammer.
    maar de volgende keer gaan we weer heel wat leuks doen en zorgen we gewoon dat jullie meekunnen ;)

22. Het is ontwaken en ontbijthoppen (beetje ontbijten op bed bij de dieren ;) )

De kosten heb ik vandaag opgevraagd, dus zodra ik meer weet krijgen jullie dat natuurlijk te horen ;)

23. Gezellie!!!!!

24. Wij (Kjeld en Judith) gaan ook graag mee, we kunnen alle data.

25. Is het alleen 's morgens ? Ik bedoel eigenlijk dat ik als het de 28 ste wordt misschien 's morgens oppas heb en dan gewoon in de middag naar huis zal moeten ..

26. Mocht de 28ste door gaan hebben wij nog 2 plaatsen over in de auto voor
    iemand die in de buurt woont van hillegom. :D

27. ik begrijp er echt niks van! :( Dit is nu het derde berichtje wat ik plaats om te zeggen dat ik graag mee ga naar de dierentuin. :lol: :lol: :lol:

28. Ja, maar dit berichtje is om te zeggen welke datum je kan.

29. Helma,

gezellie en je staat op de lijst.
    Wat de kosten precies gaan worden in nog onbekend, heb wel al informatie opgevraagd maar dit is nog niet binnen gekomen :?

30. Zo als het er nu naar uitziet zal het op zondag 28 augustus gaan plaats vinden :p

Heeft iemand nog niet aangegeven dat hij/zij meewilt en dat graag wel wilt geef je dan snel op en geef aan welke datum voor jou het beste uitkomt ;)

31. Lisa,

het ontbijten met de dieren is iig 's morgens, tja dan kunnen we daarna nog als we de puf hebben gezellig vanaf een uurtje of weet ik wat door het park heen slenteren. Of we verzinnen een andere plek om gezellig te gaan beppen met zijn allen.

Maar denk er om, het is niet verplicht om de gehele dag er bij te zijn, kan je alleen in de ochtend ivm oppas, dan ga je toch alleen gezellig de ochtend mee :wink:

32. Hi Sjoukje! Is er al wat meer bekend? Niet alleen over kosten, maar ook over datum, tijd en wat we na de "rondleiding" gaan doen?

Geeef je een gil als ik je ergens mee kan helpen?

Groetjes,
    Monique

33. Dan wil ik graag mijzelf en harry nog even opgeven om mee te gaan!
    Wil je even gegevens opsturen waar we moeten storten?

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Ontbijten Dierenpark Amersfoort
  1. Sjoukje
    Reacties:
    215
    Weergaven:
    5.902
  2. Helma
    Reacties:
    100
    Weergaven:
    3.432